Má to cenu???
Má to cenu???
Zdravím, jen jsem se tak chtěl poptat. Máme doma 324d rok výroby to je 86 myslím
najeto cca 120km ( nikdo tomu nechce věřit ale je to tak... někdy do roku 2002 nebo tak nějak je vedena serviska pak to koupil otec a na servisku se vybodl ) jinak měli jsme to v Ostravě v servisu kde dělaji bawory a řikali mi, že po motorové stránce je to super hodně zachovalé... ale chtělo by to zpravit karoserii, docela to chytá už rez zvlášt hned kolem kol a občas nějaký kousek na dveřich. Tak jsem se chtěl zeptat, kdyby se to dalo někomu kdo tomu rozumi a udělal s tim něco at to vypadá jak z linky nejlip :d mělo by to nějakou cenu ? moc s tim autem nejezdime asi tak 40km tydně tak jde spíš o vzhled a at to ještě vydrží 
Na Tvou otazku nelze jednoznacne odpovedet. Je sice fajn, ze auto ma najeto to co rikas, ale porad je pres 20 let stare a aby bylo udrzovanym "youngtimerem" bude stejne potreba vymenit spoustu veci na technice (hadice, tesneni, gufera apd.). Obecne plati, ze se lepe opravuje auto ktere ma zdravy zaklad (karoserii) a techniku horsi nez sezrany auto s agregaty co maji najeto 20t km. Navic je potreba se zamyslet zda ma cenu investovat do modelu 324d (nehanim) nebo si jako zaklad vybrat neco z modelu ktere jsou "sberatelsky" zajimavejsi. Samozrejme chapu, pro nekoho muze byt tim favoritem prave 324d i kdyz ji vetsina zatracuje.
V Tvem pripade bych se v tvem okoli podival po nekom kdo ma E30 v krvi (nejlepe z fora) a auto mu ukazal. Urcite bude vedet poradit a muze doporucit co s tim dal.
Dulezite je tez si umet sam v sobe uvedomit zda do opravdove zachrany chci jit, protoze to nebude uplne za "par tisic" korun a zustat nekde v pulce jsou vyhozene prostredky (penize + cas).
Drzim palec v rozhodovani. V.
V Tvem pripade bych se v tvem okoli podival po nekom kdo ma E30 v krvi (nejlepe z fora) a auto mu ukazal. Urcite bude vedet poradit a muze doporucit co s tim dal.
Dulezite je tez si umet sam v sobe uvedomit zda do opravdove zachrany chci jit, protoze to nebude uplne za "par tisic" korun a zustat nekde v pulce jsou vyhozene prostredky (penize + cas).
Drzim palec v rozhodovani. V.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
"Sběratelská hodnota" se může vyvíjet dost nečekaně...Za pár desítek let (kdo si počká
) bude možná víc zachovalých M3 než 324d, protože tu každej hodí do šrotu jako že není zajímavá...
A vlastní zkušenost: na přerodu 20 let starýho auta v zachovalý "youngtimer" pracuju už přes rok a je to dost záběr, jak na počet odpracovaných hodin, tak na investice.
I u auta které vypadá dost hezky, je udržované a myslíš si, že ho znáš by se jeden z těch překvapení poblil, když pod to vleze a začne zkoumat. A nějaká renovace nemá podle mě smysl, když se neudělá pořádně. Takže spoustu věcí, které z auta sundáš pak kupuješ nové, protože to prostě už není ono a je ti líto vlastní práce, abys tam dával zpět načlý díly. U auta který má málo najeto toho bude míň, ale spousta věcí odejde stářím i tak.
Karoserie a rez, to je něco. Nevěřím, že existuje tříca bez koroze, pokud to není vůz který jezdil jen v létě a ještě jen když bylo sucho, nebo není již po renovaci.
Že vypadá spodek dobře, na pohled nikde nic ani nikam neteče? Taky jsem si to myslel...Jak je to chycený někde, je dost pravděpodobné, že toho bude mnohem víc, všude možně. Všechny ty ochranné nástřiky a zátěry drží dobře, taky vypadají že nic, ale stačí mikrotrhlinka (stářím to samo praskne) a pod nimi bují rez.
Tříca má svá známá místa, kam je třeba se dívat, ale překvapení se může konat na každém styku plechů či nosníků a všude, kde je navařen nějaký držák nebo závit. Když jsem to procházel a pořád objevoval něco nového, nakonec jsem oškrabal celý spodek a po odrezení a vyvaření jde nový nástřik ochrannou hmotou. Děr bylo na můj vkus dost a povrchově orezlá místa která jsem zachytil ještě včas a zachránil ani nepočítám. Jo, původně jsem chtěl dělat jen malou opravu
Tak doufám že jsem tě neodradil, prostě si rozmysli, co a proč s tím chceš dělat. Každopádně držím palce.
A vlastní zkušenost: na přerodu 20 let starýho auta v zachovalý "youngtimer" pracuju už přes rok a je to dost záběr, jak na počet odpracovaných hodin, tak na investice.
I u auta které vypadá dost hezky, je udržované a myslíš si, že ho znáš by se jeden z těch překvapení poblil, když pod to vleze a začne zkoumat. A nějaká renovace nemá podle mě smysl, když se neudělá pořádně. Takže spoustu věcí, které z auta sundáš pak kupuješ nové, protože to prostě už není ono a je ti líto vlastní práce, abys tam dával zpět načlý díly. U auta který má málo najeto toho bude míň, ale spousta věcí odejde stářím i tak.
Karoserie a rez, to je něco. Nevěřím, že existuje tříca bez koroze, pokud to není vůz který jezdil jen v létě a ještě jen když bylo sucho, nebo není již po renovaci.
Že vypadá spodek dobře, na pohled nikde nic ani nikam neteče? Taky jsem si to myslel...Jak je to chycený někde, je dost pravděpodobné, že toho bude mnohem víc, všude možně. Všechny ty ochranné nástřiky a zátěry drží dobře, taky vypadají že nic, ale stačí mikrotrhlinka (stářím to samo praskne) a pod nimi bují rez.
Tříca má svá známá místa, kam je třeba se dívat, ale překvapení se může konat na každém styku plechů či nosníků a všude, kde je navařen nějaký držák nebo závit. Když jsem to procházel a pořád objevoval něco nového, nakonec jsem oškrabal celý spodek a po odrezení a vyvaření jde nový nástřik ochrannou hmotou. Děr bylo na můj vkus dost a povrchově orezlá místa která jsem zachytil ještě včas a zachránil ani nepočítám. Jo, původně jsem chtěl dělat jen malou opravu
Tak doufám že jsem tě neodradil, prostě si rozmysli, co a proč s tím chceš dělat. Každopádně držím palce.
Naposledy upravil(a) Splaš dne 12. 10. 2009 20:44, celkem upraveno 1 x.
no, asi dost záleží na vztahu k autu, jinak tady máš malou magořinu jako inspiraci jak se staví bmw
applikova-324d-new-t55623.html
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Uz jsem se bal, ze se nejzoufalejsi clen teamu boje s korozi neozve...zahy píše:cenu to nema,vsechno to jsou jen stare vylitane vrany
boj s korozi NEJDE vyhrat,maximalne ho oddalit
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
kurňa Macku už ti stejně všichni závidíme, tak to ještě víc nehroť
Nemít služební, tak než koupit nový auto na leasing, tak koupím starší a předělám si ho k obrazu svému do 1A stavu. Ale tříca už to nebude, asi stárnu a mám rád pohodlí
Nemít služební, tak než koupit nový auto na leasing, tak koupím starší a předělám si ho k obrazu svému do 1A stavu. Ale tříca už to nebude, asi stárnu a mám rád pohodlí
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- matal
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1547
- Registrován: 01. 01. 2006 02:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Dle mého názoru to cenu má, za ty roky jistě máte k autu jistý citový vstah a z těchto důvodů se to vyplatí, všichni nemusí mít M3..
Myslím, že je důlečité začít s renovací co nejdřív dokuď jsou díly na e30 za solidní cenu a spousty se dá sehnat v druhovýrobě, za pár let tomu bude jinak..Je jasný, že to nebude stát pár stovek a že veterán to bude až za cca6 let, pokuď se nezmění legislativa, ale jistě se to vyplatí, ať už jenom z důvodu víše popsaných..
Good Luck..
Myslím, že je důlečité začít s renovací co nejdřív dokuď jsou díly na e30 za solidní cenu a spousty se dá sehnat v druhovýrobě, za pár let tomu bude jinak..Je jasný, že to nebude stát pár stovek a že veterán to bude až za cca6 let, pokuď se nezmění legislativa, ale jistě se to vyplatí, ať už jenom z důvodu víše popsaných..
Good Luck..
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
s tím veteránem bych před tu 6tku přidal nejméně ještě 1 nebo i 2... přece jen e30 je tu ještě kupa, i když vymírají... ale to je asi mimo tema... pokud bych ti ja řekl svuj názor, tak čistě racionálně to moc smysl nemá, ale pokud máš k tomu autu vztah, tak do toho jdi. a pokud bys chtěl opravdu z toho mít jednou veterana, tak ho nakonzervuj, a strc pod seno do stodoly a vytahni za 15 letmatal píše:Dle mého názoru to cenu má, za ty roky jistě máte k autu jistý citový vstah a z těchto důvodů se to vyplatí, všichni nemusí mít M3..
Myslím, že je důlečité začít s renovací co nejdřív dokuď jsou díly na e30 za solidní cenu a spousty se dá sehnat v druhovýrobě, za pár let tomu bude jinak..Je jasný, že to nebude stát pár stovek a že veterán to bude až za cca6 let, pokuď se nezmění legislativa, ale jistě se to vyplatí, ať už jenom z důvodu víše popsaných..![]()
Good Luck..
hnije stale a neustale,ted zrovna u vasi a jeho tempem tam do jara schnijeBALI píše:už ti shnilo TDS?zahy píše:cenu to nema,vsechno to jsou jen stare vylitane vrany
boj s korozi NEJDE vyhrat,maximalne ho oddalit
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
Muzes si za to sam..... veskere prace se zastavily, aby jsi mohl dostat Tvemu slovu a do jara to shnilozahy píše:ted zrovna u vasi a jeho tempem tam do jara schnije
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
koukej radsi dohledat ty dokladyVasa píše:Muzes si za to sam..... veskere prace se zastavily, aby jsi mohl dostat Tvemu slovu a do jara to shnilozahy píše:ted zrovna u vasi a jeho tempem tam do jara schnije
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
Dík že píšete právě taky si myslím, že to zrovna cenu mit asi nikdy moc nebude
ale jsem na něj tak zvykly a nechtěl bych ho ještě odepsat a když vidim někdy nějakou krasnou e30 projiždět okolo tak slintam a z te moji bych to chtěl taky někdo udělat.... asi našetřim a koupim někde něco zachovalejšího aspon po vzhledu a auto zavřu do garaže pod plachtu a necham par let odstaveno, třeba někdy bude dost peněz a na důchodě se budu nudit 
Re: :)
Ne vše se dá zachraňovat...a ne každý na to má čas, peníze a nervy...ono se to hezky říká a plánuje taková renovace, ale jak se začne, člověk naráží na samé errory...mikisek píše:jsem pro e30 zachovat dát do krásného vztahu...jsou to vyjmečně dobrá auta i na tuto dobu,jen chválím pokud do toho jdeš:)
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke


