Škubání auta
Škubání auta
Ahoj, netušíte někdo čím může být škubání auta? Při zařazení dvojky vše v pořádku a pak se auto začne najednou škubat. Může to být studeným motorem?
Mám prosím dotaz Vždy když jedu do myčky nebo nějak extrémně hodně prší, tak mi pak auto nechce cca. 10 minut nebo třeba 3-4km jet. Nesmím ho vytáčet, jinak chcípne motor, někdy chcípne i tak. Uplně se dusí, jako by docházel benzín. Ale dělá to vždy ve spojitosti s vodou. Poradí prosím někdo na co se podívat, kam by mohlo zatíkat, nebo co a jak? DĚKUJI MOC
Např. zapalovací kabely (ev. i víčko rozdělovače, VN cívka) - po navlhnutí se dělají výboje díky zhoršenému izol. stavu.Fana1 píše:Mám prosím dotaz Vždy když jedu do myčky nebo nějak extrémně hodně prší, tak mi pak auto nechce cca. 10 minut nebo třeba 3-4km jet. Nesmím ho vytáčet, jinak chcípne motor, někdy chcípne i tak. Uplně se dusí, jako by docházel benzín. Ale dělá to vždy ve spojitosti s vodou. Poradí prosím někdo na co se podívat, kam by mohlo zatíkat, nebo co a jak? DĚKUJI MOC
To bych chápal při mytí auta v myčce zespoda Ale je možné takovéto chování i po velkém dešti? Nemůže např. zatíkat někom do elektroinstalace nebo ŘJ?Venca píše:Např. zapalovací kabely (ev. i víčko rozdělovače, VN cívka) - po navlhnutí se dělají výboje díky zhoršenému izol. stavu.Fana1 píše:Mám prosím dotaz Vždy když jedu do myčky nebo nějak extrémně hodně prší, tak mi pak auto nechce cca. 10 minut nebo třeba 3-4km jet. Nesmím ho vytáčet, jinak chcípne motor, někdy chcípne i tak. Uplně se dusí, jako by docházel benzín. Ale dělá to vždy ve spojitosti s vodou. Poradí prosím někdo na co se podívat, kam by mohlo zatíkat, nebo co a jak? DĚKUJI MOC
řeknu rovnou, že na elektriku jsem uplne tupej Ale i když nechápu proč by to tak mělo být, tak dle Tvé odpovědi zřejmě na obvodech s větším napětímVenca píše:Kde se asi tak může víc projevit vlhkost - na el. obvodech s napětím v řádu voltů, nebo tisíců voltů?Fana1 píše:To bych chápal při mytí auta v myčce zespoda Ale je možné takovéto chování i po velkém dešti? Nemůže např. zatíkat někom do elektroinstalace nebo ŘJ?
Na vysokém napětí snáze přeskočí jiskra - pokud jsou kabely starší, mají mikrotrhlinky v izolaci, do kterých přijde vlhkost, pak nežádoucími výboji utíká ta energie, co má jít na jiskřiště svíček...Fana1 píše: řeknu rovnou, že na elektriku jsem uplne tupej Ale i když nechápu proč by to tak mělo být, tak dle Tvé odpovědi zřejmě na obvodech s větším napětím
A dá se tedy říct, že čím víc plynu přidám, tím více mi v tu chvíli utíká mimo a proto se to začne dusit? A postupně to třeba teplem z motoru vyschne? Vím že mám pro spoustu lidí asi naprosto hloupé otázky, ale jak říkám, v tomhle jsem tupec DěkujiVenca píše:Na vysokém napětí snáze přeskočí jiskra - pokud jsou kabely starší, mají mikrotrhlinky v izolaci, do kterých přijde vlhkost, pak nežádoucími výboji utíká ta energie, co má jít na jiskřiště svíček...Fana1 píše: řeknu rovnou, že na elektriku jsem uplne tupej Ale i když nechápu proč by to tak mělo být, tak dle Tvé odpovědi zřejmě na obvodech s větším napětím
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Asi kazdy auto bez radne pece konveruje k tomu ze nepojede vubec.=)
Nejsem automechanik, spis elektrikar=), ale zavada taky muze byt ve vaze vzduchu Pokud se jedna o vzdusnou vlhkost a zacne ti to delat kratce po tom co zacne prset, nebo projedes myckou, VN kabely jsou preci pod kapotou, tak tam snad nestihne tak rychle dotect a pokud jo, tak by sis toho musel vsimnout. Tak zkus vzit kybl s vodou a hodit ho na predni sklo a uvidis jestli to potece do motorovyho prostoru.
Me ted zacala skubat M40. Ale nejspis kvuli cerpadlu. Za tu dobu co ho mam dosti vrci. Mel jsem asi jen 15l v nadrzi, tak jsem dolil 30l a jeste chvily skubalo a pak ok. Jenze ted mi cestou zacala problikavat kontrolka s vykricnikem (neco s motorem). Tak jsem cerpadlo vyndal prostikal a vsiml jsem si diry ve filtru 3x3 mm. Tak to je mozna zdroj toho proc vrcelo, a taky lehce opaleneho kontaktu a dratku. Snad to nebude nic dalsiho, jeste musim dojet nejakejch 200km domu a pak to vidim na vymenu cerpadla.. Nevite kde sehnat nejake nedrahe? Asi bych koupil novy, at to nemusim po par km menit znova.
Nejsem automechanik, spis elektrikar=), ale zavada taky muze byt ve vaze vzduchu Pokud se jedna o vzdusnou vlhkost a zacne ti to delat kratce po tom co zacne prset, nebo projedes myckou, VN kabely jsou preci pod kapotou, tak tam snad nestihne tak rychle dotect a pokud jo, tak by sis toho musel vsimnout. Tak zkus vzit kybl s vodou a hodit ho na predni sklo a uvidis jestli to potece do motorovyho prostoru.
Me ted zacala skubat M40. Ale nejspis kvuli cerpadlu. Za tu dobu co ho mam dosti vrci. Mel jsem asi jen 15l v nadrzi, tak jsem dolil 30l a jeste chvily skubalo a pak ok. Jenze ted mi cestou zacala problikavat kontrolka s vykricnikem (neco s motorem). Tak jsem cerpadlo vyndal prostikal a vsiml jsem si diry ve filtru 3x3 mm. Tak to je mozna zdroj toho proc vrcelo, a taky lehce opaleneho kontaktu a dratku. Snad to nebude nic dalsiho, jeste musim dojet nejakejch 200km domu a pak to vidim na vymenu cerpadla.. Nevite kde sehnat nejake nedrahe? Asi bych koupil novy, at to nemusim po par km menit znova.
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
No nechat.... Koupil jsem ho na jezdeni po praze, takze tak nejak pocitam ze by se nekdy mohlo stat tercem nejakejch blbecku. Navic mi docela vadi to vrcení, ktery je treba vecer dost slyset. =) 4k je pecka no.. koukal jsem do autokelly. Neni neco levnejsiho? pouzity se pohybuje kolem 1500,-
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
Už jsi někdy viděl váhu vzduchu?iCeClimber píše:...zavada taky muze byt ve vaze vzduchu Pokud se jedna o vzdusnou vlhkost a zacne ti to delat kratce po tom co zacne prset, nebo projedes myckou, VN kabely jsou preci pod kapotou, tak tam snad nestihne tak rychle dotect a pokud jo, tak by sis toho musel vsimnout. Tak zkus vzit kybl s vodou a hodit ho na predni sklo a uvidis jestli to potece do motorovyho prostoru.....
---------------------
Přečti si návod k obsluze, není záhodno, abys tu psal blbosti...iCeClimber píše:.... Jenze ted mi cestou zacala problikavat kontrolka s vykricnikem (neco s motorem).....
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Jo. Jen se snazim pomoct. taky muze stykat voda k dratu k lambde a muze to cukat. Muze to byt cokoliv=)Už jsi někdy viděl váhu vzduchu?
Nemam. To mi jaksi nikdo k autu nepribalil.. Ale jestli mas nejakou konstruktivnejsi odpoved, tak sem s ni. Ale vetsinou ta kontrolka znamena nejakej fatal error. a protoze nemam check control, tak bych s tim musel na diagnostiku.Přečti si návod k obsluze, není záhodno, abys tu psal blbosti...
P.S. pokud se tu snazis flamovat, tak toho muzes rovnou nechat. Na netu se fakt nehadam=)
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
favorit hlasil, jo?
ono nekdy neni na skodu veci rict - nevim, neumim poradit.... stava se to kazdemu, i mne, i Vencovi, ale psat totalni picoviny, to muze v budoucnu vest k fatalnim preslapum, proto je fakt lepsi znat alespon zakladni kontrolky abys pak nekde neradil ze motor chcipa protoze sviti brzdy.
jo, a navod k obsluze je ke stazeni ve FAQ.
ono nekdy neni na skodu veci rict - nevim, neumim poradit.... stava se to kazdemu, i mne, i Vencovi, ale psat totalni picoviny, to muze v budoucnu vest k fatalnim preslapum, proto je fakt lepsi znat alespon zakladni kontrolky abys pak nekde neradil ze motor chcipa protoze sviti brzdy.
jo, a navod k obsluze je ke stazeni ve FAQ.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 08. 2009 14:11
Ahoj kluci jsem tady u vas novacek a vim ze mam problem s jinou typovou radou ale potreboval bych poradit.
k veci
Kamarad ma BMW e36 318is... kdyz nastartuje motor je vse ok ale pri rozjezdu (rychlem seslapnutim pedalu) zacne motor skubat a zda se mi ze vynechava jeden valec.
Autu jsem udelal diagnostiku (kts) ale ta nic neukazala , zkontroloval sem i vsechny provozni hodnoty a jestli sou shodne s normalem.. vse bylo ok, lambda skrtici klapka proste vse,
a tak kamarad vymenil jak palivovy tak i vzduchovy filtr a svicky (brisk iridium) bez zmeny ted mam auto pujceny na tyden a mam sve poznatky....
motor muze byt teply i studeny pri rychlem seslapnuti plynu zacne vynechavat nejaky valec.,, ale jak se de na nej plynule je vse ok. (podezreni na snimac polohy škrt klapky) promeril sem ohmetrem a odpor je cca 5kohm pri klapce zavrene a cca 1kohm pri otevrene
zkousel sem odpojovat lambda sondu aby se jednotka prepla do nouzoveho rezimu - beze zmeny .. + kamarad pred tim menil lambdu a nic
menil sem svicky za 3bogove brisky .. zlepseni se dostavilo ale pouze na 10 minut potom zas (barva svicek cihlove cervena takze ok)
potom sem meril VN kabely vsecky maji 5kohm
potom sem meril civky (mezi kontaktem 15 a 1) vsechny maji stejny odpor
vaha vzduchu svoji funkci plni protoze pri odpojeni motor zdechne..
vymenil sem hadicku odvetravani z ventil vika (autu po nastartovani vyletel na chvili volnobeh na 2000 po proslapnuti klesl)
vyndal sem regulator tlaku paliva a zkousel funkci - v poradku
ale zjistil sem ze aby motor chytl musi udelat tak 2-4 otacky koukl sem tedy na snimac polohy klik hridele (ted nevim jeslti tam je indikcni nebo hall) a ma kousek izolace u snimace pryc
zajimave take je ze kdyz obcas ''hejbnu'' kabelama zda se mi ze to nedela... ale kdyz merim ohmetrem a vejbu s kazdym ma 5kohmu
uz opravdu nevim cim to muze byt .. napada me uz jen jedina chyba a to netesnost sani... treba napriklad na klapce ma jen plechovy tesneni (myslim ze by tam mel byt i silikon) a vsim sem si ze ma moc klapku spinavou jakoby od oleje....
dal me napada nejaky netesny vstrikovac
jo a hadicky na privod a odvod benzinu ze vstrik listy sou meneny (byli k.o)
prosim poradte sem v koncich
dekuji
k veci
Kamarad ma BMW e36 318is... kdyz nastartuje motor je vse ok ale pri rozjezdu (rychlem seslapnutim pedalu) zacne motor skubat a zda se mi ze vynechava jeden valec.
Autu jsem udelal diagnostiku (kts) ale ta nic neukazala , zkontroloval sem i vsechny provozni hodnoty a jestli sou shodne s normalem.. vse bylo ok, lambda skrtici klapka proste vse,
a tak kamarad vymenil jak palivovy tak i vzduchovy filtr a svicky (brisk iridium) bez zmeny ted mam auto pujceny na tyden a mam sve poznatky....
motor muze byt teply i studeny pri rychlem seslapnuti plynu zacne vynechavat nejaky valec.,, ale jak se de na nej plynule je vse ok. (podezreni na snimac polohy škrt klapky) promeril sem ohmetrem a odpor je cca 5kohm pri klapce zavrene a cca 1kohm pri otevrene
zkousel sem odpojovat lambda sondu aby se jednotka prepla do nouzoveho rezimu - beze zmeny .. + kamarad pred tim menil lambdu a nic
menil sem svicky za 3bogove brisky .. zlepseni se dostavilo ale pouze na 10 minut potom zas (barva svicek cihlove cervena takze ok)
potom sem meril VN kabely vsecky maji 5kohm
potom sem meril civky (mezi kontaktem 15 a 1) vsechny maji stejny odpor
vaha vzduchu svoji funkci plni protoze pri odpojeni motor zdechne..
vymenil sem hadicku odvetravani z ventil vika (autu po nastartovani vyletel na chvili volnobeh na 2000 po proslapnuti klesl)
vyndal sem regulator tlaku paliva a zkousel funkci - v poradku
ale zjistil sem ze aby motor chytl musi udelat tak 2-4 otacky koukl sem tedy na snimac polohy klik hridele (ted nevim jeslti tam je indikcni nebo hall) a ma kousek izolace u snimace pryc
zajimave take je ze kdyz obcas ''hejbnu'' kabelama zda se mi ze to nedela... ale kdyz merim ohmetrem a vejbu s kazdym ma 5kohmu
uz opravdu nevim cim to muze byt .. napada me uz jen jedina chyba a to netesnost sani... treba napriklad na klapce ma jen plechovy tesneni (myslim ze by tam mel byt i silikon) a vsim sem si ze ma moc klapku spinavou jakoby od oleje....
dal me napada nejaky netesny vstrikovac
jo a hadicky na privod a odvod benzinu ze vstrik listy sou meneny (byli k.o)
prosim poradte sem v koncich
dekuji
Jeď s tím na diagnostiku, tam bude vidět, kterej válec vynechává.tuningmaster píše:Ahoj kluci jsem tady u vas novacek a vim ze mam problem s jinou typovou radou ale potreboval bych poradit.
k veci
Kamarad ma BMW e36 318is... kdyz nastartuje motor je vse ok ale pri rozjezdu (rychlem seslapnutim pedalu) zacne motor skubat a zda se mi ze vynechava jeden valec.
Autu jsem udelal diagnostiku (kts) ale ta nic neukazala , zkontroloval sem i vsechny provozni hodnoty a jestli sou shodne s normalem.. vse bylo ok, lambda skrtici klapka proste vse,
a tak kamarad vymenil jak palivovy tak i vzduchovy filtr a svicky (brisk iridium) bez zmeny ted mam auto pujceny na tyden a mam sve poznatky....
motor muze byt teply i studeny pri rychlem seslapnuti plynu zacne vynechavat nejaky valec.,, ale jak se de na nej plynule je vse ok. (podezreni na snimac polohy škrt klapky) promeril sem ohmetrem a odpor je cca 5kohm pri klapce zavrene a cca 1kohm pri otevrene
zkousel sem odpojovat lambda sondu aby se jednotka prepla do nouzoveho rezimu - beze zmeny .. + kamarad pred tim menil lambdu a nic
menil sem svicky za 3bogove brisky .. zlepseni se dostavilo ale pouze na 10 minut potom zas (barva svicek cihlove cervena takze ok)
potom sem meril VN kabely vsecky maji 5kohm
potom sem meril civky (mezi kontaktem 15 a 1) vsechny maji stejny odpor
vaha vzduchu svoji funkci plni protoze pri odpojeni motor zdechne..
vymenil sem hadicku odvetravani z ventil vika (autu po nastartovani vyletel na chvili volnobeh na 2000 po proslapnuti klesl)
vyndal sem regulator tlaku paliva a zkousel funkci - v poradku
ale zjistil sem ze aby motor chytl musi udelat tak 2-4 otacky koukl sem tedy na snimac polohy klik hridele (ted nevim jeslti tam je indikcni nebo hall) a ma kousek izolace u snimace pryc
zajimave take je ze kdyz obcas ''hejbnu'' kabelama zda se mi ze to nedela... ale kdyz merim ohmetrem a vejbu s kazdym ma 5kohmu
uz opravdu nevim cim to muze byt .. napada me uz jen jedina chyba a to netesnost sani... treba napriklad na klapce ma jen plechovy tesneni (myslim ze by tam mel byt i silikon) a vsim sem si ze ma moc klapku spinavou jakoby od oleje....
dal me napada nejaky netesny vstrikovac
jo a hadicky na privod a odvod benzinu ze vstrik listy sou meneny (byli k.o)
prosim poradte sem v koncich
dekuji
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 08. 2009 14:11