nejdou budíky
nejdou budíky
zdravim, pred par dny sem si poridil E30ku na zimu a potrebuju vyresit nefunkčnost budiku ukazuje jen rucicka na benzin a teplota motoru. Tachometr de jen nekdy obcas za jizdy vylitne chvili ukazuje pak zas padne a nic otackomer s ukazatelem na spotřebu je mrtvej uplne. Na pojistky sem uz koukal ty jsou ok, budiky jsem mel dnes venku a konektory zezadu jsou zapojene a kabely se zdaji byt taky vsechny ok.. neměl by někdo nejake dalsi reseni pls? předem diky
nam se stala uplná kravina která vyřadila rychloměr a samozřejmně ekonoměr z provozu (teda když se řízlo do palubky tak par okamžiků ukazovali ) a bylo to tím že když jsme se vrtali do budíků kvuli polepům prohodily jsme při sestavování vruty krerýma se uchycuje oil servis do budíků za asi o milimetr delší vruty z palubky. ty pak navrtali plošňáky který přerušily cestu zrovna rychloměru a ten byl tak K.O. museli jsme nakonec sehnat nový a valilo vše v pohodě motor tam byl M10 B18 2B4
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
u mě to je spíš naopak, většinou fungujou dobře ale někdy se mi stane že ručička tachometru začne lehce plandat(např. jedu 80 a plandá to kolem 70-75) jakmile do toho lehce praštím tak se to na chvilku někdy i zase na dýl dá do pohody. někdy se stane že mi to spadne uplně jak tachometr tak ekonoměr (myslím že otáčky jsou furt v poho, ale abych teď nekecal ) ale zase jakmiledo toho bouchnu vše je v pořádku a ještě se mi občas stane jedna věc, že se mi rozsvítí všechny kontrolky( teda až na mlhy, dálky, blinkry apod.) všechny ty červené ale nezářejí uplně jen tak na půl. a časem se to vždycky dá zase do pořádku. co je tam za problém? jsem přes elektriku uplnej pablb díky
Co se týče ekonoměru tak ten závisý na rychloměru takže pokud blbne rychloměr tak i ekonoměr. Zkusil bych zkontrolovat kontakt na differu jak už se tu psalo (bývá uhnilý nebo jinak poškozený drát k čidlu popř. čidlo jako v mém případě), ale pokud tomu pomáhá bouchání do palubky tak bych to hledal právě tam.pedro píše:u mě to je spíš naopak, většinou fungujou dobře ale někdy se mi stane že ručička tachometru začne lehce plandat(např. jedu 80 a plandá to kolem 70-75) jakmile do toho lehce praštím tak se to na chvilku někdy i zase na dýl dá do pohody. někdy se stane že mi to spadne uplně jak tachometr tak ekonoměr (myslím že otáčky jsou furt v poho, ale abych teď nekecal ) ale zase jakmiledo toho bouchnu vše je v pořádku a ještě se mi občas stane jedna věc, že se mi rozsvítí všechny kontrolky( teda až na mlhy, dálky, blinkry apod.) všechny ty červené ale nezářejí uplně jen tak na půl. a časem se to vždycky dá zase do pořádku. co je tam za problém? jsem přes elektriku uplnej pablb díky
pedro píše:u mě to je spíš naopak, většinou fungujou dobře ale někdy se mi stane že ručička tachometru začne lehce plandat(např. jedu 80 a plandá to kolem 70-75) jakmile do toho lehce praštím tak se to na chvilku někdy i zase na dýl dá do pohody. někdy se stane že mi to spadne uplně jak tachometr tak ekonoměr (myslím že otáčky jsou furt v poho, ale abych teď nekecal ) ale zase jakmiledo toho bouchnu vše je v pořádku a ještě se mi občas stane jedna věc, že se mi rozsvítí všechny kontrolky( teda až na mlhy, dálky, blinkry apod.) všechny ty červené ale nezářejí uplně jen tak na půl. a časem se to vždycky dá zase do pořádku. co je tam za problém? jsem přes elektriku uplnej pablb díky
a ještě se mi občas stane jedna věc, že se mi rozsvítí všechny kontrolky( teda až na mlhy, dálky, blinkry apod.) všechny ty červené ale nezářejí uplně jen tak na půl. a časem se to vždycky dá zase do pořádku.
Tak tohle je vcelku velká indicie myslím že to jsou určitě baterky v budíkách tohle mi dělalo když jsem ještě na starým karbecu měl hooodně dlouho vyhozenou baterku z auta.Tak když jsem ji dal tak mi lehce svitily červený kontrolky jak se to trochu nabilo zhasly ... zkus je vyměnit myslím že budou K.O.
Škoda 105s►BMW E30 318 karbec 2B4►E30 318is►BMW E36 328i Touring
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
Blog: http://www.moje.auto.cz/Stenlie/bmw-318.html
pomoc
Zkoušel jsem podle návodu resetovat olejservis pin 7-19,nepovedlo se,ale nastal další problém,nejde mi otáčkoměr,palubní počítač a vnitřní osvětlení.Koukl sem na pojistky a 21 byla spalena 7,5A,dal sem druhou a hned po vložení rubla.Co ted?Auto jede normálně.Mám E30 318i M40 cabrio rok 92.Díky za radu
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
21 nema s radiem nic? hmdanulah píše:Rádio tam nemám a piny něž sem spojil 1K odporem jsme kontroloval jestli jsou to ony.Ta 21 pojistka odpovida osvetleni interieru atd,hlavně mě štve ten otáčkoměrMax-Max píše:vyndej radio a zkus znova poistku
na jedne strane pises ze ti nejde otackomer a pak sem tahas pojistku, ktera napaji neco zcela jineho.
pristrojovka je c. 10,zkontroluj zda pres ni jde stava.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
OK jdu to změřit,jinak mi palubka jde celá,kontrolky,osvětlení.Nejde otáčkoměr,vnitřní osvětleníMax-Max píše:21 nema s radiem nic? hmdanulah píše:Rádio tam nemám a piny něž sem spojil 1K odporem jsme kontroloval jestli jsou to ony.Ta 21 pojistka odpovida osvetleni interieru atd,hlavně mě štve ten otáčkoměrMax-Max píše:vyndej radio a zkus znova poistku
na jedne strane pises ze ti nejde otackomer a pak sem tahas pojistku, ktera napaji neco zcela jineho.
pristrojovka je c. 10,zkontroluj zda pres ni jde stava.
Takže je to pojistkou č.21,odpojím baterku dám tam novou pojistku,zapnu baterku a vše jede,otáčkoměl,palubák,vnitřní osvětlení.Na druhý den jdu do auta a pojistka je zase prasklá,poradíte co s tím?????DÍKYdanulah píše:OK jdu to změřit,jinak mi palubka jde celá,kontrolky,osvětlení.Nejde otáčkoměr,vnitřní osvětleníMax-Max píše:21 nema s radiem nic? hmdanulah píše: Rádio tam nemám a piny něž sem spojil 1K odporem jsme kontroloval jestli jsou to ony.Ta 21 pojistka odpovida osvetleni interieru atd,hlavně mě štve ten otáčkoměr
na jedne strane pises ze ti nejde otackomer a pak sem tahas pojistku, ktera napaji neco zcela jineho.
pristrojovka je c. 10,zkontroluj zda pres ni jde stava.
Tu pojistku nejspíš spálí nadměrný proud, a ten tam asi teče kvůli zkratu na kostru - to už jsem ti tu psal.danulah píše:Takže je to pojistkou č.21,odpojím baterku dám tam novou pojistku,zapnu baterku a vše jede,otáčkoměl,palubák,vnitřní osvětlení.Na druhý den jdu do auta a pojistka je zase prasklá,poradíte co s tím?????DÍKYdanulah píše:OK jdu to změřit,jinak mi palubka jde celá,kontrolky,osvětlení.Nejde otáčkoměr,vnitřní osvětleníMax-Max píše: 21 nema s radiem nic? hm
na jedne strane pises ze ti nejde otackomer a pak sem tahas pojistku, ktera napaji neco zcela jineho.
pristrojovka je c. 10,zkontroluj zda pres ni jde stava.
Třeba někde leží ustřihlej kabel, např. u rádia, a svým koncem se občas dotkne kostry.
Ale to musíš skutečně hledat, jak jsem, radil - odpojit baterku a měřákem ohmicky hledat svod v těch okruzích, která jistí pojistka č. 21.
Přes monitor se ti do auta nikdo nepodívá...
.
neresitelnej problem!!
hosi potrebuju poradit.daval jsem motor 318is namisto 325i. kastle je chromak. vsechno jede jako ma,jen otackomer a ekonomer nejede:( budiky jsou skouseny a jsou 100%. kde jsem to podelal? uz je to patrani po zavade promne smrtici.prosel jsem 200 stran fora a vse skousel.. ani ten bilej konektor malej pri kastliku nemam.pomoooooc
myslis ten co je nad posilovacom brzdy? ten som kukal.ten 1,8is ma 15 kolikov a 325 kovy ma iba 8.. cital som vo wiring diagrame ze su neni vsetky zapojene.. kurnik dufam ze nebudem musiet tahat nejaky kabel zas...
PS. kolko ohmov ma mat snimac otacok pre budiky? pocul som ze 1400 ohmov.vcera som totiz meral a hore na vacke mal snimac 300 ohmov a dole na kluke 0 ohmov.. neviem ani ktory co mera..
PS. kolko ohmov ma mat snimac otacok pre budiky? pocul som ze 1400 ohmov.vcera som totiz meral a hore na vacke mal snimac 300 ohmov a dole na kluke 0 ohmov.. neviem ani ktory co mera..
motor ide uplne super, aj ked mam odpojene icv- lebo je vadne..upne normalne taha aj otacky drzi. uz neviem kde mam hladat:( vsetko som kukol,premeral a nic.budiky som kupil dvoje,obe idu bezproblemovo na inom aute.skusal som ich na 318i M40... poistky ok..normalne umrem s toho.ale dik za indicu.ked sa vratim z prace, rozoberem zvazok kablov rj co ide nad motorom.mozno je nejaky zlomeny.. nahodou farbu kabla kade ide signal nevies?
uz je dobre
a je hotovo motorova zastrcka z 318is ma piny 8 a 9..cierny a biely kabel.cierny je otackomer a biely ekonomer.325i tam nema 8 a 9 pin.tak som tam narazil tie plechove kontakty,pretiahol kable k velkemu bielemu konektoru nad reparakom noh u vodica a spojil farby- cierny + cierny, biely + zltobiely.vsetko funguje a ja mam vyborny pocit. takze tot je navod ako to spojazdnit ked sa meni 6valec z 4valec