Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 03. 02. 2007 15:02
Motor se mi začne lechce kdykolif hřát.Chytnu chladič a polovina studena a hlavne spodni hadice je furt jak led.Kdoví jestli je to chladičem???????

Když je dobře
-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 03. 02. 2007 17:28
a co takhle problem s termostatem tam bych videl problem vetsi nez u chladice
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 02. 2007 19:13
spis je to zavzdusneno
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 03. 02. 2007 20:22
Vždyt na 324td žadnej odvzdušnovak neni,a termostat jsem vyměnil.Jeden manik mi řikal že chladič.Sama moudra rada.
Když je dobře
-
hageen
- Příspěvky: 3511
- Registrován: 05. 03. 2005 11:47
- Bydliště: Teplice
Příspěvek
od hageen » 03. 02. 2007 20:29
zkus ten termostat...a ovzdušnit myslim, že na motoru m20 je jak je termostat takový šroub vypadá jako by nebyl došroubovaní,ale 2.4td přesně nevím..podívám se..
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 03. 02. 2007 20:39
sany píše:Vždyt na 324td žadnej odvzdušnovak neni,a termostat jsem vyměnil.Jeden manik mi řikal že chladič.Sama moudra rada.
A to ti rekl kdo? Samozrejmne, ze i na 324td odvzdusnovak je.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Je to tu spatne videt, ale je na tomto, na 8-ku klic, ale jde spatne povolit a mozna ze ho i urves. Ja odvzdusnuju tak, ze povolim horni hadici na chladici a dolejvam vodu - jde z ni vzduch. No a pak natocis se zaplym topenim a doufas, ze toho vzduchu tam uz moc nemas a cekas az otevre termostat. Pote klesen trochu voda v nadobce, dolejes a jedes.
Nejlepsi je ale prirubu se sroubem vyndat, odvrtat ( kdyz nejde povolit ) a udelat novy.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 03. 02. 2007 20:43
JA TAM ŠROUB NEMAM.Jo a nekdy když je teplota u červenyho otevřu kapotu a hadice spodni studena a vrchni až tak vrouci neni,spiš tak 80°C
Když je dobře
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 03. 02. 2007 20:48
Jo dik je ho tam videt,tak to zkusim dik vam
Když je dobře
-
Lenoch
- Příspěvky: 728
- Registrován: 22. 02. 2005 15:40
- Bydliště: Ostrov/Plzeň
Příspěvek
od Lenoch » 07. 02. 2007 20:31
sany píše:Jo dik je ho tam videt,tak to zkusim dik vam
A nemůže ti kecat teploměr? Máš origo TD budíky?? Nebo v prdeli čidlo teploměru?
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 07. 02. 2007 21:58
SROUB NA ODZVDUŠNENI JE URVANEJ,MUSIM HO ODVRTAT.KDYŽ BYL UKAZATEL TEPLOTY PŘED ČERVENYM MEŘIL JSEM ČIDLO V HLAVĚ AUKAZOVALO 240ohm.NĚKDY TELOTA OK,A NĚKDY I NA ROVINĚ JE UŽ TESNE PŘED ČERVENYM.A CO TY BATERKY V BUDIKACH?BUDIKY ORIGO....
Když je dobře
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 08. 02. 2007 10:53
Delalo mi to same, po vymene vicka expanzky je to uz OK.
Jel jsem treba 100km a v pohode a najednou to vylezlo do cerveneho. Zkus jine vicko.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
Akmall
- Příspěvky: 1457
- Registrován: 09. 09. 2004 08:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Akmall » 08. 02. 2007 12:20
Tak to schrnu: odvzdusnit nebo termostat nebo vodni pumpa.
Jsem vsak pro termostat je to previt.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
-
sany
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16. 10. 2005 10:59
- Bydliště: Ml.Boleslav
Příspěvek
od sany » 08. 02. 2007 16:40
TAK TERMOSTAT JSEM DAL NOVEJ A PRO JISTOTU I VOD.ČERPADLO.VÍČKO JE STARE.VYMĚNIM VIČKO-VRAKOVIŠTĚ TO JISTI-A PAK,KDYŽ NEPOMUŽE VYNDAM TEN NOVEJ THERMOSTAT PRUBNU HO NA SPORAKU A KDYŽ BUDE BLBY TAK HO ZAKOPU 4km DO ZEMĚ A ARCHEOLOGOVE HO NAJDOU ZA 2523let!
Když je dobře
-
KuaJa
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 31. 08. 2004 11:34
- Bydliště: J. Čechy
Příspěvek
od KuaJa » 08. 02. 2007 17:17
zkus víčko ještě úplně sundat nebo aspoň povolit - pak by ti to nemělo dělat .. Záchvat to tak myslím zkoušel.
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 09. 02. 2007 17:32
KuaJa píše:zkus víčko ještě úplně sundat nebo aspoň povolit - pak by ti to nemělo dělat .. Záchvat to tak myslím zkoušel.
Na tom spatnem vicku bylo spatne tesneni, abys nekoupil vicko a bylo taky v riti, poradne ho zkontroluj .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Příspěvek
od iCeClimber » 06. 06. 2009 11:10
a jak to nakonec dopadlo? Ja mam ted stejny problem.. Horni hadice je horka (takze termostat je ok) chladic te strane teply ale vchni cast a spodni hadice studena.. Nejspis to bude zacpanej chladic (vypada ze je opravovany).
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 06. 06. 2009 11:25
termostat nepousti vodu do chladice horni hadici, tajze tva uvaha je nesmyslna, pokud nas dolni hadici studenou tak je zakousel termostat

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
Příspěvek
od iCeClimber » 06. 06. 2009 12:01
Mam motor M21 a termostat je pokud vim na motoru a z nej jde ta horni hadice do chladice. Takze pokud bude vadnej a neotevre, tak bude studena horni hadice. Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
A uprime... myslim ze na zadnym aute neni termostat za chladicem.. bo za nim uz jde ochlazena kapalina.
Nicmene diky za post... ikdyz ne prilis uzitecnej.
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 06. 06. 2009 12:13
iCeClimber píše:Mam motor M21 a termostat je pokud vim na motoru a z nej jde ta horni hadice do chladice. Takze pokud bude vadnej a neotevre, tak bude studena horni hadice. Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
A uprime... myslim ze na zadnym aute neni termostat za chladicem.. bo za nim uz jde ochlazena kapalina.
Nicmene diky za post... ikdyz ne prilis uzitecnej.
Stáhni si manuály a prohlídni si, jak funguje chladící a palivová soustava.
Není dobrý, abys tu psal bludy...
.
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 06. 06. 2009 12:16
iCeClimber píše:Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
Odvazne tvrzeni bez fyzicke zkousky termostatu v hrnci...
PS:nevim, ale moje servisni knizka na me technicke dotazy odpovida pritroublym plochym vyrazem a dlooouhym mlcenim...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm