ucpanej chladič

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

ucpanej chladič

Příspěvek od sany » 03. 02. 2007 15:02

Motor se mi začne lechce kdykolif hřát.Chytnu chladič a polovina studena a hlavne spodni hadice je furt jak led.Kdoví jestli je to chladičem??????? :cry:
Když je dobře

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 03. 02. 2007 17:28

a co takhle problem s termostatem tam bych videl problem vetsi nez u chladice
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 02. 2007 19:13

spis je to zavzdusneno
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 03. 02. 2007 20:22

Vždyt na 324td žadnej odvzdušnovak neni,a termostat jsem vyměnil.Jeden manik mi řikal že chladič.Sama moudra rada.
Když je dobře

Uživatelský avatar
hageen
Příspěvky: 3511
Registrován: 05. 03. 2005 11:47
Bydliště: Teplice

Příspěvek od hageen » 03. 02. 2007 20:29

zkus ten termostat...a ovzdušnit myslim, že na motoru m20 je jak je termostat takový šroub vypadá jako by nebyl došroubovaní,ale 2.4td přesně nevím..podívám se..

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 03. 02. 2007 20:39

sany píše:Vždyt na 324td žadnej odvzdušnovak neni,a termostat jsem vyměnil.Jeden manik mi řikal že chladič.Sama moudra rada.
A to ti rekl kdo? Samozrejmne, ze i na 324td odvzdusnovak je.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35

Je to tu spatne videt, ale je na tomto, na 8-ku klic, ale jde spatne povolit a mozna ze ho i urves. Ja odvzdusnuju tak, ze povolim horni hadici na chladici a dolejvam vodu - jde z ni vzduch. No a pak natocis se zaplym topenim a doufas, ze toho vzduchu tam uz moc nemas a cekas az otevre termostat. Pote klesen trochu voda v nadobce, dolejes a jedes.

Nejlepsi je ale prirubu se sroubem vyndat, odvrtat ( kdyz nejde povolit ) a udelat novy.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 03. 02. 2007 20:43

JA TAM ŠROUB NEMAM.Jo a nekdy když je teplota u červenyho otevřu kapotu a hadice spodni studena a vrchni až tak vrouci neni,spiš tak 80°C
Když je dobře

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 03. 02. 2007 20:48

Jo dik je ho tam videt,tak to zkusim dik vam
Když je dobře

Uživatelský avatar
Lenoch
Příspěvky: 728
Registrován: 22. 02. 2005 15:40
Bydliště: Ostrov/Plzeň

Příspěvek od Lenoch » 07. 02. 2007 20:31

sany píše:Jo dik je ho tam videt,tak to zkusim dik vam
A nemůže ti kecat teploměr? Máš origo TD budíky?? Nebo v prdeli čidlo teploměru?

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 07. 02. 2007 21:58

SROUB NA ODZVDUŠNENI JE URVANEJ,MUSIM HO ODVRTAT.KDYŽ BYL UKAZATEL TEPLOTY PŘED ČERVENYM MEŘIL JSEM ČIDLO V HLAVĚ AUKAZOVALO 240ohm.NĚKDY TELOTA OK,A NĚKDY I NA ROVINĚ JE UŽ TESNE PŘED ČERVENYM.A CO TY BATERKY V BUDIKACH?BUDIKY ORIGO....
Když je dobře

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 08. 02. 2007 10:53

Delalo mi to same, po vymene vicka expanzky je to uz OK.

Jel jsem treba 100km a v pohode a najednou to vylezlo do cerveneho. Zkus jine vicko.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 08. 02. 2007 12:20

Tak to schrnu: odvzdusnit nebo termostat nebo vodni pumpa.
Jsem vsak pro termostat je to previt.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 08. 02. 2007 16:40

TAK TERMOSTAT JSEM DAL NOVEJ A PRO JISTOTU I VOD.ČERPADLO.VÍČKO JE STARE.VYMĚNIM VIČKO-VRAKOVIŠTĚ TO JISTI-A PAK,KDYŽ NEPOMUŽE VYNDAM TEN NOVEJ THERMOSTAT PRUBNU HO NA SPORAKU A KDYŽ BUDE BLBY TAK HO ZAKOPU 4km DO ZEMĚ A ARCHEOLOGOVE HO NAJDOU ZA 2523let!
Když je dobře

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 08. 02. 2007 17:17

zkus víčko ještě úplně sundat nebo aspoň povolit - pak by ti to nemělo dělat .. Záchvat to tak myslím zkoušel.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 09. 02. 2007 17:32

KuaJa píše:zkus víčko ještě úplně sundat nebo aspoň povolit - pak by ti to nemělo dělat .. Záchvat to tak myslím zkoušel.
Na tom spatnem vicku bylo spatne tesneni, abys nekoupil vicko a bylo taky v riti, poradne ho zkontroluj .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
iCeClimber
Příspěvky: 306
Registrován: 04. 08. 2008 12:42
Bydliště: Česká Třebová / Praha4

Příspěvek od iCeClimber » 06. 06. 2009 11:10

a jak to nakonec dopadlo? Ja mam ted stejny problem.. Horni hadice je horka (takze termostat je ok) chladic te strane teply ale vchni cast a spodni hadice studena.. Nejspis to bude zacpanej chladic (vypada ze je opravovany).

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 06. 06. 2009 11:25

termostat nepousti vodu do chladice horni hadici, tajze tva uvaha je nesmyslna, pokud nas dolni hadici studenou tak je zakousel termostat :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
iCeClimber
Příspěvky: 306
Registrován: 04. 08. 2008 12:42
Bydliště: Česká Třebová / Praha4

Příspěvek od iCeClimber » 06. 06. 2009 12:01

Mam motor M21 a termostat je pokud vim na motoru a z nej jde ta horni hadice do chladice. Takze pokud bude vadnej a neotevre, tak bude studena horni hadice. Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
A uprime... myslim ze na zadnym aute neni termostat za chladicem.. bo za nim uz jde ochlazena kapalina.
Nicmene diky za post... ikdyz ne prilis uzitecnej.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 06. 2009 12:13

iCeClimber píše:Mam motor M21 a termostat je pokud vim na motoru a z nej jde ta horni hadice do chladice. Takze pokud bude vadnej a neotevre, tak bude studena horni hadice. Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
A uprime... myslim ze na zadnym aute neni termostat za chladicem.. bo za nim uz jde ochlazena kapalina.
Nicmene diky za post... ikdyz ne prilis uzitecnej.
Stáhni si manuály a prohlídni si, jak funguje chladící a palivová soustava.

Není dobrý, abys tu psal bludy...

.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 06. 06. 2009 12:16

iCeClimber píše:Na cemz jsme se ja a tabulka poruch chlazeni v servisni knizce bmw shodli.. Termostat je tedy ok.
Odvazne tvrzeni bez fyzicke zkousky termostatu v hrnci...

PS:nevim, ale moje servisni knizka na me technicke dotazy odpovida pritroublym plochym vyrazem a dlooouhym mlcenim...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět