M40 1,8i jaký rychlostní stupeň při padesátce?
na spotrebu bych v takovyhle rychlostech moc nekoukal...to ze vyjedu pak za mesto, dam za 3 a vytocim ji az do do 120km/h, abych predjel smradlavou Avii a dedu v klobouku sezere z nadrze tolik jako bys projel cely mesto konstantni padesatkou tam i zpet..od toho se pocita spotreba prumerna!
a k veci: ja jezdim tak, ze me proste ta hranice 2000ot./min. radi jak radit...Na rychlost seru, jedu proste na 4ku, kolem tech 2000, kdyz me neco zbrzdi, otacky klesnou, dam 3ku, pod 2000 se proste moc casto nerozjizdim a kdyz tak jen lechtanim plynu.
na diffu samo zalezi. Me s 4.1 na 4ku pri 2000/min. jede auto 55-57km/h.
a k veci: ja jezdim tak, ze me proste ta hranice 2000ot./min. radi jak radit...Na rychlost seru, jedu proste na 4ku, kolem tech 2000, kdyz me neco zbrzdi, otacky klesnou, dam 3ku, pod 2000 se proste moc casto nerozjizdim a kdyz tak jen lechtanim plynu.
na diffu samo zalezi. Me s 4.1 na 4ku pri 2000/min. jede auto 55-57km/h.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Hlavne zalezi na zatizeni motoru - na rovince nebo z mirneho kopecka urcite neni problem otacky i pod 1500, do kopce to problem je 
Jinak co se tyce ekonomeru, ted co mam elektroniku s dobryma baterkama v palubce, ukazuje to celkem uveritelne hodnoty - pri 90km/h ustalena jizda, hodne malo plynu i kolem 5ti, obecne se to mimo mesto vicemene prepina mezi 0 a 10l - podle toho, jestli clovek ma nebo nema aspon lehce ztlacenej plyn. pedal.
Pri 50km/h to podle me 5 zrat nikdy nebude, vetsina aut ma minimalni spotrebu prave kolem 90km/h.

Jinak co se tyce ekonomeru, ted co mam elektroniku s dobryma baterkama v palubce, ukazuje to celkem uveritelne hodnoty - pri 90km/h ustalena jizda, hodne malo plynu i kolem 5ti, obecne se to mimo mesto vicemene prepina mezi 0 a 10l - podle toho, jestli clovek ma nebo nema aspon lehce ztlacenej plyn. pedal.
Pri 50km/h to podle me 5 zrat nikdy nebude, vetsina aut ma minimalni spotrebu prave kolem 90km/h.
Caleb píše:Hlavne zalezi na zatizeni motoru - na rovince nebo z mirneho kopecka urcite neni problem otacky i pod 1500, do kopce to problem je
Jinak co se tyce ekonomeru, ted co mam elektroniku s dobryma baterkama v palubce, ukazuje to celkem uveritelne hodnoty - pri 90km/h ustalena jizda, hodne malo plynu i kolem 5ti, obecne se to mimo mesto vicemene prepina mezi 0 a 10l - podle toho, jestli clovek ma nebo nema aspon lehce ztlacenej plyn. pedal.
Pri 50km/h to podle me 5 zrat nikdy nebude, vetsina aut ma minimalni spotrebu prave kolem 90km/h.
jak moc si seš jistej, že otáčky kolem 1500 nevadí na rovince? celou dobu se tady řeší, že je to nezdravé podtáčení...
jo a mohl bys trochu víc popsat tu tvoji opravu té palubky a elektroniky? co si pod tím představit? taky bych k tomu svému eknm měl větší důvěru
právě tam směřovala moje otázka hned na začátku.
při padesátce na pětku mám asi 1600 otáček a podle ekonoměru to ukazuje nejmenší spotřebu ze všech ostatních převodových stupňu. nijak to necuká
5tka - 1600 otáček - 6litrů na sto podle ekonoměru
4ka - 2000 otáček - 8litrů na sto podle eknm
3ka - 2500 otáček - 10litrů na sto podle eknm
je to na tu pětku nezdravé pro auto? a žere to skutečně nejmíň?
při padesátce na pětku mám asi 1600 otáček a podle ekonoměru to ukazuje nejmenší spotřebu ze všech ostatních převodových stupňu. nijak to necuká
5tka - 1600 otáček - 6litrů na sto podle ekonoměru
4ka - 2000 otáček - 8litrů na sto podle eknm
3ka - 2500 otáček - 10litrů na sto podle eknm
je to na tu pětku nezdravé pro auto? a žere to skutečně nejmíň?
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
na petku po meste po rovnine mas pedal tak stlacenej na centak a lechtas jenom tech 1500ot po rovinec tzn ze mas malou spotrebu,ale jak prijde vetsi odpor pro motor tzn. kopec tak 4,3 dojedes na rovinu a zase petka a jen lechtani...to motoru nemuze vadit,ale podtaceni pod 1000ot to asi zdrave nebude :-/
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
do kopce na pětku samozřejmě nejezdím... ani otáčky pod tisícMattyX píše:na petku po meste po rovnine mas pedal tak stlacenej na centak a lechtas jenom tech 1500ot po rovinec tzn ze mas malou spotrebu,ale jak prijde vetsi odpor pro motor tzn. kopec tak 4,3 dojedes na rovinu a zase petka a jen lechtani...to motoru nemuze vadit,ale podtaceni pod 1000ot to asi zdrave nebude :-/
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no vidis tak co te jeste trapi ?Jakub318i píše:do kopce na pětku samozřejmě nejezdím... ani otáčky pod tisícMattyX píše:na petku po meste po rovnine mas pedal tak stlacenej na centak a lechtas jenom tech 1500ot po rovinec tzn ze mas malou spotrebu,ale jak prijde vetsi odpor pro motor tzn. kopec tak 4,3 dojedes na rovinu a zase petka a jen lechtani...to motoru nemuze vadit,ale podtaceni pod 1000ot to asi zdrave nebude :-/

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
právě, že jsme slyšel názory, že to není zdravý podtáčet pod 2tisíce. tak jsem chtěl slyšet názory zkušenějších... a navíc jak vidíš, tak ne každý jezdí padesátku na pětku, ale někteří ji jezdí na trojku, což je celkem rozdíl a každý k tomu asi má své důvodyMattyX píše:no vidis tak co te jeste trapi ?Jakub318i píše:do kopce na pětku samozřejmě nejezdím... ani otáčky pod tisícMattyX píše:na petku po meste po rovnine mas pedal tak stlacenej na centak a lechtas jenom tech 1500ot po rovinec tzn ze mas malou spotrebu,ale jak prijde vetsi odpor pro motor tzn. kopec tak 4,3 dojedes na rovinu a zase petka a jen lechtani...to motoru nemuze vadit,ale podtaceni pod 1000ot to asi zdrave nebude :-/
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
podtaceni pod 2tisice?! hm... tak to je o citu kdy vidis ze to motor zvlada a kdy se mu to uz nelibi...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
za studena by to němělo zase tak vadit lepší míň točit než do červenejch polí.. aspoň za studena... ale říká se že je dobrý komín protáhnout jednou za čas
je to na náladě taky... já říkám 50= 3-4 pětku bych tam nedával asi.... možná tak s kopce...


MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
jj to je tak optimál šak... ale znám takový čísla že ráno v -10C sednou do auta a aby to hned topilo tak tomu davaj kávu hned za studena do plnejch... víš co myslím tohle kurvý motor fakt fest! 

MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
Mel sem 2 palubky - v jedne mely baterie asi 1,5V, v druhe mely 3V, ktere maji mit. Nejdrive sem mel v aute tu "vybitou" palubku, ekonomer hodne blbnul (cukal, fungoval asi prvnich 15km) a zdalo se mi, ze ukazuje dost vysokou spotrebu (tj. treba 12l pri 90km/h lechtani plynu). Otackomer i ekonomer holt potrebujou ke spravne funkci dobre baterie v palubceJakub318i píše:jo a mohl bys trochu víc popsat tu tvoji opravu té palubky a elektroniky? co si pod tím představit? taky bych k tomu svému eknm měl větší důvěru

Ad: obcasne vytaceni - slysel sem nazor, ze pri vyssich otackach diky pruznosti materialu pist ve valci dosahne trosku vyssiho zdvihu nez pri nizkych - tj. pokud nekdo hodne podtaci motor a k vysokym otackam se nikdy ani nepriblizuje, auto si na to muze zvyknout tak, ze se ve vlozka neni vsude stejne vydrena a tedy pistu se pak do krajnich oblasti moc nechce.
Motor pak nejde tolik do otacek a je zkratka spatne zajety - nevim na kolik to muze byt pravdive a za jak dlouho by se mohlo projevit, na druhou stranu muj otec je chronickej podtacec, a felicia kterou mel byla po 140 tisicich motorove fakt spatna. Motoru se vubec nechtelo pres 3k otacek a mel velice podivny prubeh (do 3k tahnul normalne, pak vykonova dira asi do 5000 a pak az do omezovace zase jel)
Naposledy upravil(a) Caleb dne 03. 02. 2009 15:56, celkem upraveno 2 x.
to asi nebude můj případ, mě funguje de facto pořád, akorát mi nepřijde moc důvěryhodnej...Caleb píše:Mel sem 2 palubky - v jedne mely baterie asi 1,5V, v druhe mely 3V, ktere maji mit. Nejdrive sem mel v aute tu "vybitou" palubku, ekonomer hodne blbnul (cukal, fungoval asi prvnich 15km) a zdalo se mi, ze ukazuje dost vysokou spotrebu (tj. treba 12l pri 90km/h lechtani plynu). Otackomer i ekonomer holt potrebujou ke spravne funkci dobre baterie v palubceJakub318i píše:jo a mohl bys trochu víc popsat tu tvoji opravu té palubky a elektroniky? co si pod tím představit? taky bych k tomu svému eknm měl větší důvěru
když jsem měl e36tku, tak tam mi přišlo, že se chová o dost důvěryhodněji
Pozdravuj autora takovejch výroků - ať si panáček někdy prohlídne, co to vlastně v motoru je za ty špinavý nesmysly...Caleb píše:....- slysel sem nazor, ze pri vyssich otackach diky pruznosti materialu pist ve valci dosahne trosku vyssiho zdvihu nez pri nizkych - tj. pokud nekdo hodne podtaci motor a k vysokym otackam se nikdy ani nepriblizuje, auto si na to muze zvyknout tak, ze se ve vlozka neni vsude stejne vydrena a tedy pistu se pak do krajnich oblasti moc nechce....
.
a je pravda obecně, že motor si dokáže dlouhodobě zvyknout na styl jízdy? a v případě, že se potom změní, nebo do toho sedne někdo jiný tak se mu to nelíbí?Venca píše:Pozdravuj autora takovejch výroků - ať si panáček někdy prohlídne, co to vlastně v motoru je za ty špinavý nesmysly...Caleb píše:....- slysel sem nazor, ze pri vyssich otackach diky pruznosti materialu pist ve valci dosahne trosku vyssiho zdvihu nez pri nizkych - tj. pokud nekdo hodne podtaci motor a k vysokym otackam se nikdy ani nepriblizuje, auto si na to muze zvyknout tak, ze se ve vlozka neni vsude stejne vydrena a tedy pistu se pak do krajnich oblasti moc nechce....
.