318is vs GOLF 1.8i 16v GTI

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Návštěvník

318is vs GOLF 1.8i 16v GTI

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2004 20:14

Ahojte kluci mam pro vas par otazek.
Chtel jsem vedet zda se da nakopat zadek s BMW318is - VW Golf 1.8 gti 129koni
Ma totiz jen asi 1000kg a to je podle me problem.Tak jsem chtel vedet zda nejakou mensi upravou jde zvysit vykon u toho BMW protoze ten ma cca 1250kg.

A jeste otazka zda je nekde na netu cenik s novyma dilama na E30 abych vedel co a kolik to stoji.
Predem moc diky za pomoc a za radu. 8)

Kámoš tvrdi že ho s bavorem při stejnem obsahu nepodělam.Tak bych ho rad dostal.

BMW FOREVER

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2004 20:28

318is E36 nebo 318 is E30-ta ma asi 1100 kg. Mel jsem E30 is a dnes jsem si chtěl koupit E36 is. E36 je proti E30 pěkně líná mrcha.Takže se vracím k E30.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2004 20:40

No myslel jsem E30ku 318is.
to vim ze e36 je tezka.Na ni chce motor 325i nebo 328i to je pak mazec.

No kdyby mel nekdo nejakou zkusenost o kolik koniku by se dala poladit ta E30 318is tak bych byl i rad.

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 16. 06. 2004 20:49

Co jsem měl já tak jsem byl asi na 160- čip,sání,výfuk-Supersprint G-Power-komplet. Ten Golf to je ten 16 ventil?? Já se vyrovnal E30 2,5.

Uživatelský avatar
tomashv
Příspěvky: 163
Registrován: 16. 06. 2004 15:25
Bydliště: jizni Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomashv » 16. 06. 2004 20:58

Tech 1250 kg bych moc realne nevidel, ma to tak 1100...

A myslis jako na sprint nebo nejakej improvizovanej zavod se zatackama? To druhy je spis na ridici, ale s tvrdym podvozkem na iS bys mel imho lepsi vychozi pozici. A na sprinty bys ho mel teoreticky posrat taky, ale zalezi co on tam ma za upravy. Kdyz si das na iS poradnej ladak, chip a natankujes V-power, nema sanci... imho...
318iS

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2004 21:27

No kluci je to klasickej golf 16ventil 1.8 gti toči až do 8tisic jako seriovka GTI
Jinak pokud jde z toho dostat 160koni tak to by byl mazec a snad bych o podelal.
Ma maximalku 205km/h
zrychleni nevim :-( tak zatim teorizuji :D

Jo a ty nahradní díly nové máte na to někdo nějaký ceníky ?

Díky za pomoc

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2004 21:32

Jinak pokud by to slo tak i na sprint a i na silnici :D abych mu prostě dal a vic to neřešil s nim. 8)

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 16. 06. 2004 22:38

no a kdyz ne tak mu na benzince das pres drzku :roll:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 16. 06. 2004 23:28

Ze se nechas vyhecovat od nejakyho golfisty, to teda nechapu. Resit jestli nakopu nakymu podautu... :roll:
Si to auto chces koupit snad jenom kvuli tomu abys mu nasekal, ci co ? To me napadlo v souvislosti s poptavkou po ceniku dilu, pokud uz ho mas a z racionalniho duvodu, tak v poradku.
Cenik nahradnich dilu nam BMW ustrihlo, takze pro vsechno potupne volat, bezne, dalo by se rict "spotrebni" dily jsou k sehnani vsude mozne,
ale s cenikama je to obcas problem. Musis byt konkretnejsi, co te zajima.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 17. 06. 2004 09:31

Hele tak za prvé PRES DRZKU BYCH MU NEDAL KVULI TOMU ZE ME PODELAL JE TO KAMOS. Spis bych mu uznal jeho vyhru a potrasl mu rukou. :wink: Toť vše.

Nejsem zadnej tupec,kterej se hned mlati, jak nekteří debilci.

A za další BMW miluji a nedam na nej dopustit.Vím že jsou to nej auta.
Tu E30 jsem si zatim nekoupil ale dost o tom uvazuji, protože je to v rozumnem ručení a jede to skvěle.

No a ty díly jsem chtěl mit v ruce abych si spočital připadně kolik do toho ještě asi narvu peněz aby to vypadalo slušně. Chtěl jsem davat jen origo dily aby to bylo fakt SUPERSTAVU .

Jsem dost soutěživej typ a tak jsem si chtěl s nim zazavodit někde na okruhu.Jen jsem chtěl aby ta 318is byla dost rychla.
Zatim jsem jel jen v E30 325e eta ktera toči jen do 4500 asi a ručení by mě vadilo je to 2.7 obsah.no a ten sportovni dojem je pry lepši u té 318is a když bych trochu poladil tak si myslim že dost gut auto.

PS: S těma cenikama jsi mě nepotěsil. Jak mam potom vědět co kolik stoji :cry:
Nějakej dýler by tady nebyl ? Kterej ví ceny_? Mohl by to hodit na net.

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 17. 06. 2004 09:42

taky mi trochu unika smysl toho jak si nekdo vybira auto podle toho eci to posere nakyho golfa dit o tom BMW neni..bohuzel se najdou i taci kteri jen hledi na tabulkove zrychleni a maximalku :roll:

s 318is toho golfa podelas pokud umis dobre jezdit do zatacek a pokud umis dobre radit na rovince..vpredukolka nema sanci
----------------------:)

seann

Příspěvek od seann » 18. 06. 2004 09:44

Asi tak nějak:-)Jen bych doplnil že Iso má 1125kg.
Dá se s ním udělat ještě pár věcí,takže na těch 160 se dostaneš,ale nějakej věčí zásadní tuning bych nedoporučoval,pokud chceš aby ti vydrželo.Chip bych tam nedával.Už tak je to na 1.8 dost našláplé.-)

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 18. 06. 2004 10:44

http://www.downingatlanta.com/da_superc ... fo_new.htm
to ti pomůže mu dát na prdel.... iSo se tak nebezpečně přiblíží M3ce 8)
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Odpovědět