Ps. díky Všem, co se zapojí a poradí, moc si toho cením !
Čočky + check control, pár otázek ...
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Jestli na to nespěcháš tak 325i bych měl někde mít, dozvím se to až koncem příštího týdneLuboš_325i píše:Nechci zbytečně zakládat nový vlákno, tak to dám sem.
U mojí tříci se mi po otočení klíčku do "kontrolek" rozsvítí na Checku kontrolka "Bremselight" (brzdová světla) nebo tak nějak, která po sešlápnutí brzdového pedálu a stisknutí "check" zhasne (asi v pořádku) ale svítí mi "Kuhlwasser" (chladicí kapalina), která nezhasne a svítí furt. Může to mít nějakou spojitost s tím, že mám v řitním otvoru Viskospojku (to se mi zdá jako nepravděpodobné) ? Já si to, jako laik přeložil, jako chybu v chladicím okruhu. Tak a teď baboraď ...
Určitě začnu kontrolou množství kapaliny v chladicím okruhu, další by mohl být termostat ?! Víc mě nenapadá ... Snad jen to, že je na autě chladič z chroma ... To by snad neměla ta prokletá krabička (check) poznat ?!
Bylo mi řečeno, že se měnil chladič a od té doby svítí kontrolka.![]()
ps. když už jsem v tom "psaní" zeptám se, kde kolem Prahy sehnat nápis na víko kufru 325i (někdo mi ho nabízel za 500,--, ale nevím kdo)
E36 323i coupé
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy
Nespěchám ! Dej mi prosím vědět, díky !
Jak koukám s tim startovánim to asi bude normál. (jsem si oddychl).
Včera jsem měl v Praze defekt, pěkně řízlá PL guma cca 5 cm. No nic, zastavim a dám se do výměny kola za rezervu. Po asi 15-ti minutovym snažení jsem (díky svým 85 kg) konečně povolil šrouby. První "problém" nastal, když sem zjistil, že pod auto "origo" hever nedostanu, auto je moc nízký. Tak mě nenapadlo nic jinýho, než zadnim kolem najet na obrubník a auto "vykřížit" aby se dal hever dostat pod auto. Hurááá. Vezmu rezervu (sice měkká ale na dojetí na první pumpu dobrý). Po nasazení a dotáhnutí, uklidim vercajk, spustim auto na zem a že jako vyrazíme. Hmm a nic ! Ráfek /nechápu originál plecháč BMW 5 a 1/2" s 175/60 R14/ drhne (spíš sedí) na brzdiči ... Takže zase na hever, kolo dolu a nasadit elektron s KO gumou a krokem po uplně rozpláclý gumě směr Chrášťany - pneuservis. Myslím, že tak o 2-3 mm záporný ET čko a sedlo by to.
A tak se ptám, jestli je možný, že je to rezerva na jiný BMW, nebo jestli maj třícy rozdílný rezervy (rozteč seděla). Je to klasickej plecháč s kulatejma dírama (který maj nepatrnou hranu v těch kulatejch otvorech směrem dovnitř ráfku).
Jinak jsem zjistil, že "Kuhlwasser" je způsoben špatným čidlem na expanzce.
Včera jsem měl v Praze defekt, pěkně řízlá PL guma cca 5 cm. No nic, zastavim a dám se do výměny kola za rezervu. Po asi 15-ti minutovym snažení jsem (díky svým 85 kg) konečně povolil šrouby. První "problém" nastal, když sem zjistil, že pod auto "origo" hever nedostanu, auto je moc nízký. Tak mě nenapadlo nic jinýho, než zadnim kolem najet na obrubník a auto "vykřížit" aby se dal hever dostat pod auto. Hurááá. Vezmu rezervu (sice měkká ale na dojetí na první pumpu dobrý). Po nasazení a dotáhnutí, uklidim vercajk, spustim auto na zem a že jako vyrazíme. Hmm a nic ! Ráfek /nechápu originál plecháč BMW 5 a 1/2" s 175/60 R14/ drhne (spíš sedí) na brzdiči ... Takže zase na hever, kolo dolu a nasadit elektron s KO gumou a krokem po uplně rozpláclý gumě směr Chrášťany - pneuservis. Myslím, že tak o 2-3 mm záporný ET čko a sedlo by to.
A tak se ptám, jestli je možný, že je to rezerva na jiný BMW, nebo jestli maj třícy rozdílný rezervy (rozteč seděla). Je to klasickej plecháč s kulatejma dírama (který maj nepatrnou hranu v těch kulatejch otvorech směrem dovnitř ráfku).
Jinak jsem zjistil, že "Kuhlwasser" je způsoben špatným čidlem na expanzce.
... '91 VW Golf mk. II 1,6 GTD + BBS RS ...
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
" No smoke, no fun ! "

ex BMW: e30 2.5 - e36 2.5
Plecháče jsou dva druhy, 5x14 ze čtyrválce a 5,5x14 ze sestivalce, vzhledove jsou stejny, ale ten ctyrvalcovej vepredu sedi na brzdici, pokud nejsou sjety desticky bo kotouce. Vzadu jsem 5x14 vozil celou zimu na novej kotoucich a vleze se v kliduLuboš_325i píše:Nespěchám ! Dej mi prosím vědět, díky !Jak koukám s tim startovánim to asi bude normál. (jsem si oddychl).
Včera jsem měl v Praze defekt, pěkně řízlá PL guma cca 5 cm. No nic, zastavim a dám se do výměny kola za rezervu. Po asi 15-ti minutovym snažení jsem (díky svým 85 kg) konečně povolil šrouby. První "problém" nastal, když sem zjistil, že pod auto "origo" hever nedostanu, auto je moc nízký. Tak mě nenapadlo nic jinýho, než zadnim kolem najet na obrubník a auto "vykřížit" aby se dal hever dostat pod auto. Hurááá. Vezmu rezervu (sice měkká ale na dojetí na první pumpu dobrý). Po nasazení a dotáhnutí, uklidim vercajk, spustim auto na zem a že jako vyrazíme. Hmm a nic ! Ráfek /nechápu originál plecháč BMW 5 a 1/2" s 175/60 R14/ drhne (spíš sedí) na brzdiči ... Takže zase na hever, kolo dolu a nasadit elektron s KO gumou a krokem po uplně rozpláclý gumě směr Chrášťany - pneuservis. Myslím, že tak o 2-3 mm záporný ET čko a sedlo by to.
A tak se ptám, jestli je možný, že je to rezerva na jiný BMW, nebo jestli maj třícy rozdílný rezervy (rozteč seděla). Je to klasickej plecháč s kulatejma dírama (který maj nepatrnou hranu v těch kulatejch otvorech směrem dovnitř ráfku).
Jinak jsem zjistil, že "Kuhlwasser" je způsoben špatným čidlem na expanzce.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Luboš_325i
- Příspěvky: 419
- Registrován: 21. 10. 2008 21:27
- Bydliště: Střední Čechy