elektroinstalace M40 vs M42
- chamuraphi
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
elektroinstalace M40 vs M42
V autě jsou 2 hlavní svazky. 1) ŘJ, napájení z baterie, veškerá čidla na motoru a zapalování. 2) pojistová skříň a celá palubní deska + světla. A ty to dva svazky jsou spojené konektorem (podobný jako pro diagnostiku). A teď konečně k mému dotazu. Je nutné měnit toto vše při změně motoru, nebo stačí jen 1. svazek? Tudíž kombinace 1.svazku z IS a 2.svazku z M40? Nevidím důvod proč měnit ovládání autopříslušenství, které je u obou vozů stejné (světla, budíky, výstražné blikače,...), jediný háček bych viděl v pojistkové skříni.
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Dej tam motor s motorovou elektrikou, propoj to tou kulatou zástrčkou u pojistkovky a můžeš jezdit, nic víc v tom není, žádná elektrika v autě se měnit nemusí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- chamuraphi
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
tak to mi spadl kámen ze srdce, čeká mě to hned po víkendu,tak už se těším ptž,když sem to tahal z toho ISa tak to byl porod s tou elektrikou v interiéruBOOST píše:Dej tam motor s motorovou elektrikou, propoj to tou kulatou zástrčkou u pojistkovky a můžeš jezdit, nic víc v tom není, žádná elektrika v autě se měnit nemusí.
-ještě dotaz na malý BC. Ten ,jak sem koukal ,nemá nikde spojku s tím hlavním svazkem ,tkž vytáhnout čidlo na teplotu, odskřípat kabílky a napájet? Jen se chci ujistit jeslti není lepší cesty
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Pokud si dobře pamatuju, tak malý BC normálně vytáhneš komplet s čidlem a se svým svazkem, který je zapojený zezadu do budíků, nic se střihat nikde nemusí, akorát to potom zase zapojíš v jiném autě.chamuraphi píše: tak to mi spadl kámen ze srdce, čeká mě to hned po víkendu,tak už se těším ptž,když sem to tahal z toho ISa tak to byl porod s tou elektrikou v interiéru
-ještě dotaz na malý BC. Ten ,jak sem koukal ,nemá nikde spojku s tím hlavním svazkem ,tkž vytáhnout čidlo na teplotu, odskřípat kabílky a napájet? Jen se chci ujistit jeslti není lepší cesty
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- chamuraphi
- Příspěvky: 1782
- Registrován: 28. 11. 2006 17:43
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
předpokládám ,že teď to píšete k tomu BC a tomu čidlu, já jen že sem zaváhal s tím ,že počítáte že budu mít vyndanou pojistkovku,když ji nemusím montovat. OKa beru na vědomí, poperu se s tím a ty pojistky si u toho vyndám.Příští týden poreferuju,jak jsem dopadl
Jináč do kolika stupňů je to čidlo dymenzováno? chtěl jsem aby mi na BC ukazovalo přibližnou teplotu oleje,na místo venkovní teploty. Nepřemýšlejte jak to chci udělat, řikám že jen přibližnou hodnotu , jde mi o to abych ho nezníčil...
Jináč do kolika stupňů je to čidlo dymenzováno? chtěl jsem aby mi na BC ukazovalo přibližnou teplotu oleje,na místo venkovní teploty. Nepřemýšlejte jak to chci udělat, řikám že jen přibližnou hodnotu , jde mi o to abych ho nezníčil...
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74
mluvil sem o komlet svazku čidlo jde do hodně... otázka je co BC z toho přeložíchamuraphi píše:předpokládám ,že teď to píšete k tomu BC a tomu čidlu, já jen že sem zaváhal s tím ,že počítáte že budu mít vyndanou pojistkovku,když ji nemusím montovat. OKa beru na vědomí, poperu se s tím a ty pojistky si u toho vyndám.Příští týden poreferuju,jak jsem dopadl
Jináč do kolika stupňů je to čidlo dymenzováno? chtěl jsem aby mi na BC ukazovalo přibližnou teplotu oleje,na místo venkovní teploty. Nepřemýšlejte jak to chci udělat, řikám že jen přibližnou hodnotu , jde mi o to abych ho nezníčil...
dočasný konec BMW
Nerad tahám staré téma ven, ale mám obdobnou záležitost. Vymenil jsem m42 za m40, zapojil jsem motorovou el. a u konektoru ecu jsou další dva konektory (černý, bílý), se kterýma si nevím rady!! Každopádně motor nenaskočí!! Svíčky pálej, tlaky ok, čerpadlo dává, ale svíčky jsou suché. Můj názor je takový, že ecu nedává povel k otevření vstřiku a zde vidím souvislost s těmi konenektory, protože už jsem kdysi viděl něco podobného na m10, ale nikdy ne na m40. Nevíte někdo k čemu slouží, a jak je zapojit, pořípadě jestli je moje teorie alespoň reálná?
tak foto zde http://michallb.rajce.idnes.cz/Desktop/
Re: elektroinstalace M40 vs M42
Prosim o pomoc. Už chci umřít z toho auta:D E30 M40B18, je tam ted M42B18 z e36. elektriku a sání jsem napasoval z e30 318iS. Naskytly se 2 problémy, začnu tím méně závadnějším.
1.) po zapnutí klíčku do polohy před startem ukazuje čidlo teploty vody max.
2.) už po 2.se vypálil kabel na obrázcích. Prvně zahořel ihned po připojení baterky, tak jsem po něm šel a zjistil, že vedl ze silového kabelu startéru a z něj se nějakým způsobem dostal do slepého místa jako je na kroužku na prvním obrázku a z něj šel přes zásuvku až do kabiny k řidiči pod koberec, kde byl zakončen taktéž slepym místem. Zjistil jsem, že jsem otočil cívku na startéru, tak že by to mohl být onen důvod. Cívku jsem dal správně, jak má být a teď kabel zahořel znovu, ale až po otočení klíčku do polohy před startem a nevypálil se tak brutálně..
Předem díky moc! Startér sem měl rozebranej do šroubku (probíhala očista).
Foto:
http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... 006627.jpg
http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... 006628.jpg
http://james1991.rajce.idnes.cz/e30_Bro ... 006629.jpg
1.) po zapnutí klíčku do polohy před startem ukazuje čidlo teploty vody max.
2.) už po 2.se vypálil kabel na obrázcích. Prvně zahořel ihned po připojení baterky, tak jsem po něm šel a zjistil, že vedl ze silového kabelu startéru a z něj se nějakým způsobem dostal do slepého místa jako je na kroužku na prvním obrázku a z něj šel přes zásuvku až do kabiny k řidiči pod koberec, kde byl zakončen taktéž slepym místem. Zjistil jsem, že jsem otočil cívku na startéru, tak že by to mohl být onen důvod. Cívku jsem dal správně, jak má být a teď kabel zahořel znovu, ale až po otočení klíčku do polohy před startem a nevypálil se tak brutálně..
Předem díky moc! Startér sem měl rozebranej do šroubku (probíhala očista).
Foto:
http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... 006627.jpg
http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... 006628.jpg
http://james1991.rajce.idnes.cz/e30_Bro ... 006629.jpg