
baterky+ zástrčka
baterky+ zástrčka
ahojte, prosim vás, po vašich odpovědích a různém hledání su na tem snad eště hůř
mám325e 122k a potřebuju reset oleja no já mám na zástrčce 20 čísílek, ale podle všech shodujících se návodů a obrázků 7a19 mně nesouhlasí pole 19 mám prázdné a celkově jina poskládané kontakty (prázdné-obsazené) v zástrčcemoje vs zbytek. No a eště kde bych našel ty batérky v palubce?? opět moc děkuji za příspěvky

pište buď sz nebo na mejl v8motorhead, ten co je tu uvedeny je dočasně plný
Re: baterky+ zástrčka
Seš si jistej, že koukáš na diagnostickou zásuvku?plech píše:ahojte, prosim vás, po vašich odpovědích a různém hledání su na tem snad eště hůřmám325e 122k a potřebuju reset oleja no já mám na zástrčce 20 čísílek, ale podle všech shodujících se návodů a obrázků 7a19 mně nesouhlasí pole 19 mám prázdné a celkově jina poskládané kontakty (prázdné-obsazené) v zástrčcemoje vs zbytek. No a eště kde bych našel ty batérky v palubce?? opět moc děkuji za příspěvky
(Nedávno tu byl dotaz jednoho, kterej koukal na rozpojenej konektor elektriky k motoru...)
.
no jestli mas ETU tak by mela byt umistena kousek od vahy vzduchu smerem k sacimu potrubi (takovy to velky zahnuty stribrny). A myslim, ze ETA mela jeste tzv. malou diagnostickou zasuvku. Poznas to tak, ze pres piny v konektoru je takova plastova cepicka kterou musis odklopit.plech píše:takže taky blbá zástrčka? dobrý no a v kterých mýstech ju +- nandu
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: baterky+ zástrčka
to jsem byl jáááVenca píše:Seš si jistej, že koukáš na diagnostickou zásuvku?plech píše:ahojte, prosim vás, po vašich odpovědích a různém hledání su na tem snad eště hůřmám325e 122k a potřebuju reset oleja no já mám na zástrčce 20 čísílek, ale podle všech shodujících se návodů a obrázků 7a19 mně nesouhlasí pole 19 mám prázdné a celkově jina poskládané kontakty (prázdné-obsazené) v zástrčcemoje vs zbytek. No a eště kde bych našel ty batérky v palubce?? opět moc děkuji za příspěvky
(Nedávno tu byl dotaz jednoho, kterej koukal na rozpojenej konektor elektriky k motoru...)
.
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
Nejlepší co se proto může udělat je to, že si sundám ten obal ze zástrčky pokud ho mám, provrtám si ten obal v místě, kde je zaznačen pin 7 a 1. Potom ho nasadím zpět na diagnostickou zástrčku, zapnu zapalování a prostrčím otvory drátem, počkám cca 10 sekund a vytáhnu drát. Hotovo. To je pro případ, že mám v autě diagnostickou zástrčku tu starší tuším 12ti nebo 15ti pinovou.
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
Tak jsem zesmolil podrobnej návod i s obrázkem jak resetovat diagnostickou zásuvku, která má 15 pinů. Návod stahuj zde:
Kód: Vybrat vše
http://capicek.xf.cz/reset.doc
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
Kdysi byla na e30.cz sekce "Technika" a tam pár užitečných věcí.
Mimo jiné tam byl na dvou stránkách článek článek ze Světa motorů
"Fortiele majstrov", kde byl popis obou typů diagnostických konektorů i s popisy pinů a trochu zjednodušený návod, jak provádět reset servisního indikátoru.
Nevím, proč už to není.
Asi aby se muselo pořád objevovat objevený...
Capickovo obrázek je správně.
Pokud někdo chce SI využívat pro sledování cyklu výměny oleje (u staršího typu přístrojovky), je podstatná kontrolka OILSERVICE - nic víc.
Pokud mi tedy svítí, provedu výměnu oleje.
Do pinů 1 (kostra) a 7 (reset SI) zasunu propojku (mám na ní pojistku, pro všechny případy) a pak si jdu teprve zapnout zapalování - to abych viděl, jak se mi po cca 3-4 vteřinách rozsvítí všech pět zelených LED a zhasne nápis OILSERVICE.
Vypnu zapalování a vytáhnu propojku.
Funkce INSPECTION je celkem méně významná - pouze odpočítává čas a hlídá roční cyklus.
Na INSPECTION má vazbu těch devět LED.
Reset provedu tehdy, pokud mi již nápis INSPECTION a žlutá či červené LED otravují svícením - pak provedu resetovací cyklus dlouhý cca 10-12 vteřin.
---
Jak už jsem psal - není dobrý strkat naslepo stylem pokus - omyl propojky do (jakýhokoli) konektoru.
Může se zajiskřit a třeba i dojít k ohýnku - jsou tam vyvedený i okruhy bez pojistek.
Pokud chce někdo mít sichr, může tu propojku udělat tak, že použije třeba žárovku 12V ze světel - pokud jí pak omylem zasune někam, kde hrozí ten požár, žárovka se rozsvítí, čímž naznačí jasně - "Moulo, sem to nestrkej!".
Reset přes ní ovšem provést půjde, např. 12V 45W má odpor cca 0,4 ohmu zastudena.
---
Mimo jiné tam byl na dvou stránkách článek článek ze Světa motorů
"Fortiele majstrov", kde byl popis obou typů diagnostických konektorů i s popisy pinů a trochu zjednodušený návod, jak provádět reset servisního indikátoru.
Nevím, proč už to není.
Asi aby se muselo pořád objevovat objevený...
Capickovo obrázek je správně.
Pokud někdo chce SI využívat pro sledování cyklu výměny oleje (u staršího typu přístrojovky), je podstatná kontrolka OILSERVICE - nic víc.
Pokud mi tedy svítí, provedu výměnu oleje.
Do pinů 1 (kostra) a 7 (reset SI) zasunu propojku (mám na ní pojistku, pro všechny případy) a pak si jdu teprve zapnout zapalování - to abych viděl, jak se mi po cca 3-4 vteřinách rozsvítí všech pět zelených LED a zhasne nápis OILSERVICE.
Vypnu zapalování a vytáhnu propojku.
Funkce INSPECTION je celkem méně významná - pouze odpočítává čas a hlídá roční cyklus.
Na INSPECTION má vazbu těch devět LED.
Reset provedu tehdy, pokud mi již nápis INSPECTION a žlutá či červené LED otravují svícením - pak provedu resetovací cyklus dlouhý cca 10-12 vteřin.
---
Jak už jsem psal - není dobrý strkat naslepo stylem pokus - omyl propojky do (jakýhokoli) konektoru.
Může se zajiskřit a třeba i dojít k ohýnku - jsou tam vyvedený i okruhy bez pojistek.
Pokud chce někdo mít sichr, může tu propojku udělat tak, že použije třeba žárovku 12V ze světel - pokud jí pak omylem zasune někam, kde hrozí ten požár, žárovka se rozsvítí, čímž naznačí jasně - "Moulo, sem to nestrkej!".
Reset přes ní ovšem provést půjde, např. 12V 45W má odpor cca 0,4 ohmu zastudena.
---
Velice dobrej popis, všechna čest, akorát bych ještě dodal k těm metodám pokus-omyl, zrovna v tomto případě, kdy se jako nezkušený pokouším resetovat Inspekci musím dávat bacha, ať si neodpálím řídící jednotku. Nová je nechutně drahá a i když zde na fóru v sekci bazar seženu co jinde neseženu, nebudu přece zbytečně vyhazovat penízky. Každopádně kdyby kdokoliv zde na fóru potřeboval něco kolem autoelektriky, může zaslat SZ nebo rozebrat téma zde........
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí