z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 20:48

Po nejake te namaze sem dostal m20b20 do kastle kde byla m40, ale nehazi mi jiskra. Čidla zapojena spravně, cívka taky dobra, kabely v poho, víčko v poho. Ja už nevim co dál :roll: :cry: a uz me to stve, za chvilu do toho motoru hodim zapnutou flexu at si to dela co chce :cry:
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: z m40 na m20b20 - nehazi jiskru

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 21:24

Mihal píše:Po nejake te namaze sem dostal m20b20 do kastle kde byla m40, ale nehazi mi jiskra. Čidla zapojena spravně, cívka taky dobra, kabely v poho, víčko v poho. Ja už nevim co dál :roll: :cry: a uz me to stve, za chvilu do toho motoru hodim zapnutou flexu at si to dela co chce :cry:
mas prohozeny konektory pod diag zasuvkou... sou oba stejne, lehce se daji zmenit... jeden je od sesteho kabelu na svickach, druhej od hallova cidla, zkus to kouknout
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 21:32

nn to neni prohozeny, kdyz se vyndaval motor z auta tak se konektor od halovyho snimace nesundaval a hlavne bych ty oba konektory musel silene pokroutit a polamat
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 21:44

Mihal píše:nn to neni prohozeny, kdyz se vyndaval motor z auta tak se konektor od halovyho snimace nesundaval a hlavne bych ty oba konektory musel silene pokroutit a polamat
no, to co popisujes je tomu napadne podobny... stava na civku jde?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 21:50

jj stava na svicku jde, dokonce je tam i frekvence ze to kostri, zmereno. pak sme skousely prikostrovat samy o 1(-) na civce kostrou z kastle a meli sme pripojenou svicku na kabelu od civky, aby to neslo pres vicko a kdyz sme kostrili rucne tak jiskra jde, takze civka je pruchozi, kolik by mela mit civka odpor?
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 21:52

Max-Max píše:
Mihal píše:nn to neni prohozeny, kdyz se vyndaval motor z auta tak se konektor od halovyho snimace nesundaval a hlavne bych ty oba konektory musel silene pokroutit a polamat
no, to co popisujes je tomu napadne podobny... stava na civku jde?
nemuzu me treba chtit ta ridici jednotka jeste obejit??
jo jeste me napadlo je to chromackej motor v plastovi
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 21:56

no to te napadlo prave vcas :twisted: propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 21:58

chromackej motor vcetne kabelaze? tzn dal si jetronik R6 do plastaku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:01

Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas :twisted: propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.

Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:02

Max-Max píše:chromackej motor vcetne kabelaze? tzn dal si jetronik R6 do plastaku?
bylo to vcetne kabelaze a ridici jednotky. Komplet
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 22:04

Mihal píše:
Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas :twisted: propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.

Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
synku, v chromakovi sem jeste origo motronik dvoulitr nevidel. Mot,. svazek od chromackeho dvoulitru ma u ridici jednotky bilej konektor, mas ho vyvedenej a zapojenej? Kde mas rozdelovac na tom tvym dvoulitru . na hlave nebo zboku pod sanim?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:09

Max-Max píše:
Mihal píše:
Max-Max píše:no to te napadlo prave vcas :twisted: propojil si ty tri draty ktere na chrom. kabelazi jdou mimo mot. svazek?
ted newim ktery myslis, ty co jdou do interieru? nepripojeny zustaly kabely co jsou uvnitr vedle ridici jednotky, ale ty nejsou kam zapojit.

Jinak ten chromak je motronik prave a je v plastov, teda ted tam je
synku, v chromakovi sem jeste origo motronik dvoulitr nevidel. Mot,. svazek od chromackeho dvoulitru ma u ridici jednotky bilej konektor, mas ho vyvedenej a zapojenej? Kde mas rozdelovac na tom tvym dvoulitru . na hlave nebo zboku pod sanim?
uz vim kterej konektor myslime. Ten neni kam zapojit, jinak se ten motor vyndal minulej tyden z chroma.
Pokud me muj selsky rozum nesali tak ten konektor musi bejt zapojenej.
Jinak rozdelovac ja ne vacce =) jako u m40
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 22:14

tak si to srovnejme . mas dvoulitra kterej byl vyndanej z chromaka. na nem mas rozdleovac na vacce, kterej se daval az do plastaku. Moc by mne zajimala kabelaz z ceho je, protoze tohle je takovej bastl ze na dalku ti asi neporadi nikdo. Ses si jistej ze je to dvoulitr?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:18

Max-Max píše:tak si to srovnejme . mas dvoulitra kterej byl vyndanej z chromaka. na nem mas rozdleovac na vacce, kterej se daval az do plastaku. Moc by mne zajimala kabelaz z ceho je, protoze tohle je takovej bastl ze na dalku ti asi neporadi nikdo. Ses si jistej ze je to dvoulitr?
urcite je to 2.0 , takhle tvrdi puvodni majitel a od vyroby se s autem nic nedelalo, jako 2,5 to nejede. A bylo mi jeste receno podle cisla motoru je to 2.0. Takze vytrhat kabelaz, sehnat jakou? plast nebo chrom? a natahat z5? to se mi moc nelibi
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:21

jinak kabelaz fungovala na minulym aute, ten bilej konektor je pry do zasuvky na motoru, kde ma na staorsti otacky, spotrebu a BC =( ja uz tedka sam newim
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 09. 2008 22:27

Mihal píše:jinak kabelaz fungovala na minulym aute, ten bilej konektor je pry do zasuvky na motoru, kde ma na staorsti otacky, spotrebu a BC =( ja uz tedka sam newim
jenze ten bilej konektor ti nepusti RJ do provozu pokud neni zapojenej. Takze pouzi hledat a najdes schema tady na foru.

Vychazi mi z toho, ze uz v tom chromu to byl bastl a tys to jen prelozil dal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 17. 09. 2008 22:33

Max-Max píše:
Mihal píše:jinak kabelaz fungovala na minulym aute, ten bilej konektor je pry do zasuvky na motoru, kde ma na staorsti otacky, spotrebu a BC =( ja uz tedka sam newim
jenze ten bilej konektor ti nepusti RJ do provozu pokud neni zapojenej. Takze pouzi hledat a najdes schema tady na foru.

Vychazi mi z toho, ze uz v tom chromu to byl bastl a tys to jen prelozil dal.
dobre dobre neco jako schema uz sem nasel, na nejaky anglicky strance =) zitra jeste mrknu kam vedou draty na puvodnim aute, skusim je tam slohnout a pripojit na svoje. uvidime co pude dal
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 18. 09. 2008 07:16

nechci nikomu oponovat, ale fikuxovo kabro, puvodne taky chromak, v sobe melo dvoulitr motronic, rozdelovac na vacce... i kdyz to je asi tim, ze je to kabrio..?

jinak sorry za zasirani tematu...
736 129 249

Uživatelský avatar
Mihal
Příspěvky: 126
Registrován: 01. 05. 2008 22:09
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Mihal » 18. 09. 2008 08:18

Muzzy píše:nechci nikomu oponovat, ale fikuxovo kabro, puvodne taky chromak, v sobe melo dvoulitr motronic, rozdelovac na vacce... i kdyz to je asi tim, ze je to kabrio..?

jinak sorry za zasirani tematu...
V poho v poho =) motor je vyndanej z chroma a pre je to jeden z poslednich chromaku, takze to aasik bude mozny
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 09. 2008 08:54

Mihal píše:
Muzzy píše:nechci nikomu oponovat, ale fikuxovo kabro, puvodne taky chromak, v sobe melo dvoulitr motronic, rozdelovac na vacce... i kdyz to je asi tim, ze je to kabrio..?

jinak sorry za zasirani tematu...
V poho v poho =) motor je vyndanej z chroma a pre je to jeden z poslednich chromaku, takze to aasik bude mozny
ne to nebude mozne, jen u kabra to je mozne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět