svařování nerezu

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

svařování nerezu

Příspěvek od Lukas325e » 14. 08. 2008 20:11

čim je nejlepší svařovat nerez konkrétně si chci udělat výfuk mám inventor na elktrody tak přemejšlim že koupím nerez elektrody a zkusim to tím případně díky za rady kdo s tím má zkušenosti
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 14. 08. 2008 21:07

kontaktuj uživatele Macek, snad ti poradí :wink:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 14. 08. 2008 21:26

Bratránek vaří TIGem a je to naprosto špičkový na nerez, ale na tlustší materiály se víc hodí COčko a nerezový drát.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 14. 08. 2008 23:10

Některý invertory umějí i Tigem (wolframová elektroda v atmosféře argonu)...ale musíš mít argon a jinej hořák, takže cenově nic moc... ale kvalita sváru perfektní. Elektrodama se to dá spojit, ale vizuální efekt se Ti moc pěknej nepovede i když budeš profi svářeč...oproti Tigu teda. No a aby byl svár perfektní Cočkem, tak je potřeba to vařit rozhodně pod jiným plynem než CO2 a pokuď má být dobrá kvalita, tak ještě pulsní nebo lépe doublpulsni mašinou...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Lukas325e
Příspěvky: 611
Registrován: 21. 09. 2005 21:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukas325e » 15. 08. 2008 12:25

díky
STOP DREAMING START DRIFTING!!!

Uživatelský avatar
JIP
Příspěvky: 71
Registrován: 09. 01. 2008 17:49
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JIP » 15. 08. 2008 20:04

Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 15. 08. 2008 21:37

JIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
No to se na mě nezlob, ale to musí vypadat nádherně na nerezu rezatej svár :roll:

Uživatelský avatar
zamknuto
Příspěvky: 156
Registrován: 14. 09. 2006 16:19
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od zamknuto » 16. 08. 2008 08:14

já vařil nerez trubky normálním trafem co mám doma jen sem koupil nerezový elektrody a vařilo se to uplně perfektně ještě líp jak kdyby byl normal kovový
E34 520i M50

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 16. 08. 2008 20:05

JIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
Jde to, ale ten materiál je degradovaný a koroze v místech svárů je zaručená...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
JIP
Příspěvky: 71
Registrován: 09. 01. 2008 17:49
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JIP » 22. 08. 2008 19:50

Flip píše:
JIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
No to se na mě nezlob, ale to musí vypadat nádherně na nerezu rezatej svár :roll:
No to se na mě nezlob, ale pod autem toho fakt zrovna moc vidět není...jde o funkci a výfuk je stejně na každém autě orezlý od svodů po koncovku... :wink:
E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 22. 08. 2008 21:39

JIP píše:
Flip píše:
JIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
No to se na mě nezlob, ale to musí vypadat nádherně na nerezu rezatej svár :roll:
No to se na mě nezlob, ale pod autem toho fakt zrovna moc vidět není...jde o funkci a výfuk je stejně na každém autě orezlý od svodů po koncovku... :wink:
Ošetřený nerezový výfuk rezatý neni... a taky musíš vzít v úvahu, že neni nerez jako nerez....je jich vícero druhů a každý má jinou korozivzdornost....nehledě na to, že když to zavaříš COčkem ocelovým drátem, tak časem prostě přehnije ve sváru stejně jako obyč výfuk...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 23. 08. 2008 10:27

cim osetrit svar ktery je varen normalne na nerezu?aby to nezhnilo ve svaru?
Obrázek

Odpovědět