svařování nerezu
svařování nerezu
čim je nejlepší svařovat nerez konkrétně si chci udělat výfuk mám inventor na elktrody tak přemejšlim že koupím nerez elektrody a zkusim to tím případně díky za rady kdo s tím má zkušenosti
STOP DREAMING START DRIFTING!!!
Bratránek vaří TIGem a je to naprosto špičkový na nerez, ale na tlustší materiály se víc hodí COčko a nerezový drát.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Některý invertory umějí i Tigem (wolframová elektroda v atmosféře argonu)...ale musíš mít argon a jinej hořák, takže cenově nic moc... ale kvalita sváru perfektní. Elektrodama se to dá spojit, ale vizuální efekt se Ti moc pěknej nepovede i když budeš profi svářeč...oproti Tigu teda. No a aby byl svár perfektní Cočkem, tak je potřeba to vařit rozhodně pod jiným plynem než CO2 a pokuď má být dobrá kvalita, tak ještě pulsní nebo lépe doublpulsni mašinou...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928
www.rajce.net/f331760928
Jde to, ale ten materiál je degradovaný a koroze v místech svárů je zaručená...JIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
No to se na mě nezlob, ale pod autem toho fakt zrovna moc vidět není...jde o funkci a výfuk je stejně na každém autě orezlý od svodů po koncovku...Flip píše:No to se na mě nezlob, ale to musí vypadat nádherně na nerezu rezatej svárJIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...

E46 328i Coupé, E36 325i Coupé, Punto GT a rozbitá votuzená Felda - BMW, jedeme v tom všichni...
www.rajce.net/f331760928
www.rajce.net/f331760928
Ošetřený nerezový výfuk rezatý neni... a taky musíš vzít v úvahu, že neni nerez jako nerez....je jich vícero druhů a každý má jinou korozivzdornost....nehledě na to, že když to zavaříš COčkem ocelovým drátem, tak časem prostě přehnije ve sváru stejně jako obyč výfuk...JIP píše:No to se na mě nezlob, ale pod autem toho fakt zrovna moc vidět není...jde o funkci a výfuk je stejně na každém autě orezlý od svodů po koncovku...Flip píše:No to se na mě nezlob, ale to musí vypadat nádherně na nerezu rezatej svárJIP píše:Anebo to zavař normálním COčkem s normálním drátem, jde to taky a funguje to 100%. Měl jsem takhle navařené klasické kovové příruby na nerezovém rezonátoru a bez problémů...![]()
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky