maturitní výr. pro BMW -za jedna!

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
chamuraphi
Příspěvky: 1783
Registrován: 28. 11. 2006 17:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chamuraphi » 17. 06. 2008 10:13

honza_strnad: Taky jsem koukal na ty spalovací motůrky... Líbili se mi jejich parametry,ale pod kapotu bych je nedal, zbytečně moc komplikací a taky bych nechtěl slyšet ten zvuk z pod kapoty :lol:
Otáčky sem reguloval kvuli maturitě. A maxima otáček dosahoval ve 3000 ot./min.,ale od té doby co to dostalo šlupku z experimentů do usměrněných 220V,tak po opravě měniče, jezdím zapnuto vypnuto 8) mám to předělaný na to tlačítko na palubovce a všechno to elektro jsem zabudoval do kastlíku,tkž je to čistá práce a nikde nic nepřekáží.

metaljohn: přihlášku jsem podal k přijmačkám přizván na ŠAVŠ, ale nešel jsem. Byl jsem přijat bez přijmaček tady v Pardubicích na Dopravní fakultu zaměření osobní automobily. MB byla moc bussines, sice v prvních semestrech tam technika je,ale potom se ztrácí. Nejvíce lidí tam přichází z gymplů a podnikatelkých SŠ + pár z automobilních, což nic vlastně neznamená,ale nechtěl bych se trápit v makroekonomii a podobně... Jinak škola se mi líbila,provázel mě tam jeden student,tak jsme prolezli vše a dobře si popovídali. Hlavně se mi líbí volný pohyb po fabrice a po školícím centru 8) Tak ať se ti tam líbí :wink:
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74

Uživatelský avatar
Sámo
člen E30.cz
Příspěvky: 183
Registrován: 12. 08. 2005 10:11

Příspěvek od Sámo » 17. 06. 2008 10:46

honza_strnad píše: na tevem projektu akorat nechapu jednu vec, proc regulujes uz tak nizky otacky? :lol: ...
Nevim jaka by to byla maturitni prace, kdyby dal motorek jen na 12V natvrdo a konec... Asi nic extra... Ten motorek vubec nema nic spolecnyho s prinosem kW, je to jen o ty maturite... Takze trosku inteligentnejsi to bejt muselo...

Uživatelský avatar
metaljohn
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 06. 2008 13:44
Bydliště: Svitavy/Mladá Boleslav

Příspěvek od metaljohn » 17. 06. 2008 10:51

chamurapi: Je to, jak říkáš. Jde spíš o ekonomku a technika tam je v podstatě jenom z toho důvodu, aby studenti uměli aspoň základy automobilové konstrukce, když už je ta škola spojená s Škodovkou. Škola se mi taky hodně líbila a v prváku bude několik exkurzí do provozu, na to se těším :) Já tam šel, protože jsem chtěl jít na ekonomku a protože mě zaujalo to spojení se škodovkou a možnost sehnat si tam práci.
E46 323i

Uživatelský avatar
honza_strnad
Příspěvky: 125
Registrován: 03. 04. 2007 20:52
Bydliště: Usa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza_strnad » 17. 06. 2008 11:34

Venca píše:Prohlídni si pořádně ten graf z měření a přečti si, co o tom píšu. Tyhle pokusy nemůžou nic zlepšit, mechanický výkon dmychadla by musel mít několik kW.

Vzhledem k jejich ceně se určitě vyplatí je složitě instalovat pod kapotu osobního auta a ničit nesmyslnými experimenty.... :roll:
to jsem jenom tak placl :lol: nicmene 4fun proc ne :)
Praha / Brno

Uživatelský avatar
chamuraphi
Příspěvky: 1783
Registrován: 28. 11. 2006 17:43
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chamuraphi » 17. 06. 2008 11:45

Sámo: jak píše honza_strnad 4fun 8) Kdo má pod kapotou přistávající boing nebo automatickou pračku :lol: :lol: Ale hlavní je že to funguje a není to jen na parádu (teda je pravda že vzhled budí větší očekávání než to co to dělá ve skutečnosti...)

metaljohn: Taky se mi líbila vidina vlastního autosalonu VWgroup a za ním si postavit vlastní testovací dráhu :) A to je účel i té školy, Škoda si tím zajišťuje specializovanou generaci pracovníků 8)
E30iS http://www.youtube.com/watch?v=6fiXvD36eO4 2013 - Brno 2:38.6 , Most 2:05. 2014 - Brno 2:32, Most 2:02, Slovakiaring 2:49
Akcelerace: https://www.youtube.com/watch?v=YgN3sTvGe74

Odpovědět