NA JEDNIČKU BY TO MOHLO JET AŽ 80KMH
JE MI JASNÉ ŽE TO BUDE VÍC ŽRÁT...
DĚLALO SE VÍC DRUHŮ K M30 MOTORUM? MAM HO MÍT ZE 728KARBEC, VÍM ŽE SE DĚLAL I SPORTOVNÍ S JEDNIČKOU NA MÍSTĚ DVOJKY..
diky moc !! určitě chci tu sportgetriebeFido píše:převodovek na M30 se dělalo poměrně dost, mimo jiné i pro to, jak dlouho se ten motor vyráběl a kam všude se dával.
tady je pouze výběr, počítám, že jich bylo ještě víc:
Getrag 265/6 - 3dílnej pětikvalt overdrive (5ky, 6ky, 7my do 85)
Getrag 265/5 - 3dílněj pětikvalt sport (psí noha nebo sportgetriebe)
Getrag 260/6 - 2dílnej pětiklvalt overdrive (5ky, 6ky, 7my od konce 85)
Getrag 262/9 - 4kvalt (5ky, 6ky, 7my do cca 82, 5kvalt byl na přání)
Na netu se určitě daj sehnat převodový poměry (alespoň na ty první tři určitě) tak si to můžeš porovnat.
Pokud by jsi toužil po sportgetriebe tak doporučuju trpělivost a mokrej hadr na hlavu až jí budeš platit, je cenově trochu jinde
