1,8is vyměna vstřiku - vypuštět vodu?
1,8is vyměna vstřiku - vypuštět vodu?
Musi se vylevat voda? jestli jo postup odvzdušňovani stejny jak na m40 až na šroub na termostatu?
teče mi asi jednou tydně benzin někde u vstřiku po nastartovani pak zmizi mam tam asi 1 vstřik z m40 a ten potřebuju vyměnit, jak poznam že vstřiky fungujou a ktery třeba nefunguje až je tam dam nejsou nove totiž?
teče mi asi jednou tydně benzin někde u vstřiku po nastartovani pak zmizi mam tam asi 1 vstřik z m40 a ten potřebuju vyměnit, jak poznam že vstřiky fungujou a ktery třeba nefunguje až je tam dam nejsou nove totiž?

Re: 1,8is vyměna vstřiku - vypuštět vodu?
Ty, to se ptáš nějak zmateně - jaká voda, jaký vylévat...?ARMAN píše:Musi se vylevat voda? jestli jo postup odvzdušňovani stejny jak na m40 až na šroub na termostatu?
teče mi asi jednou tydně benzin někde u vstřiku po nastartovani pak zmizi mam tam asi 1 vstřik z m40 a ten potřebuju vyměnit, jak poznam že vstřiky fungujou a ktery třeba nefunguje až je tam dam nejsou nove totiž?
Chladící okruh s tím nemá co dělat!
Jestli je vstřik dobrej, musíš ověřit před montáží.
Naposledy upravil(a) Venca dne 06. 04. 2008 13:11, celkem upraveno 1 x.
taky jsem myslel že to nema nic společneho, v nějakem manualu něco psali o vypouštěni ale neni tam cela kapitola o vyměně vstřiku jen vždy jak sundat tohle a jak vyměnit tamto takže cely postup se musi vyhledat a sestavit z vice kapitol
manualy bmw-e30-repair-manual-v7 a BMW 3 Series e36 Service Manual (Bentleys)

Re: 1,8is vyměna vstřiku - vypuštět vodu?
Zas u m40 je potreba rozpojit jednu hadicku v ktery je voda, kdyz se sundava sani... u m42 to muze byt podobny.Venca píše:Ty, to se ptáš nějak zmateně - jaká voda, jaký vylévat...?ARMAN píše:Musi se vylevat voda? jestli jo postup odvzdušňovani stejny jak na m40 až na šroub na termostatu?
teče mi asi jednou tydně benzin někde u vstřiku po nastartovani pak zmizi mam tam asi 1 vstřik z m40 a ten potřebuju vyměnit, jak poznam že vstřiky fungujou a ktery třeba nefunguje až je tam dam nejsou nove totiž?
Chladící okruh s tím nemá co dělat!
Jestli je vstřik dobrej, musíš ověřit před montáží.
BMW 323i E36
normálně odšroubuješ jen vrchní díl sání vytahneš lištu se vstřikama vyměníš a pak někomu řekneš ať ti startuje a podíváš se jestli rozprašujou dobře palivo celý
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: 1,8is vyměna vstřiku - vypuštět vodu?
Asi máš pravdu - ohřev domečku škrtící klapky.paveld píše: Zas u m40 je potreba rozpojit jednu hadicku v ktery je voda, kdyz se sundava sani... u m42 to muze byt podobny.
To by ale mělo jít bez vypuštění celkem snadno.
Včera jsem to dělal,připrav si dobrý nervy ona totiž ta jedna hadička toho výhřevu je tak krátká že jak jsem zabral za tu půlku sacího potrubí co jsem potřeboval sundat,tak mi ihned vystřelila takže jsem byl celej od vřelýho fridexu
,no ale co ještě větší sranda byla ji tam dostat zpět
.Jinak když to rozpojíš tak ti té vody moc neuteče,já dolil cca půl litru destilky a bylo.Druhá varianta je zdemontovat ještě klapku,ale to se mi nechtělo
Jinak mě dělalo to samý,po ránu jsem nastartoval a málem jsem se v kabině udusil smradem z benzínu,dělala to benzínová hadice byla popraskaná.
Jinak mě dělalo to samý,po ránu jsem nastartoval a málem jsem se v kabině udusil smradem z benzínu,dělala to benzínová hadice byla popraskaná.
Tak porod to byl NESKUTEČNY
proklinal jsem všechny němce a hlavně toho ktery vymyslel dat hadice přimo pod sani a tak kratke že to nejde nasadit zpatky!!! Kurva tak nasranej jsem davno nebyl mechanika bych dělat fakt nemoh to bych uškrtil spolupracovniky 
Zajimavy že nikdo neřek jak na to to tam narvat zpatky asi chtěly abych si vytrpěl svy
ted bych to zvlad za hodku, dnes mi to ale trvalo 6,5h!
Dělaj to asi takhle komplikovaně přesto jako skladačku asi schvalně aby lidi jezdily do servisu, parchanti 
Tady je ten vstřik roztrhla gumička a spalena čast trysky takže neni divu že to nefungovalo jak ma a chcalo na motor
mimoto je to vstřik z m40 ale na to jsem byl upozorněn Graywolfem při prodeji a dostal jsem nahradni 

vody vyteklo tak půl deci takže pohoda, otazka je - musi se odvzdušňovat?
všem diky za rady
Zajimavy že nikdo neřek jak na to to tam narvat zpatky asi chtěly abych si vytrpěl svy
Tady je ten vstřik roztrhla gumička a spalena čast trysky takže neni divu že to nefungovalo jak ma a chcalo na motor

vody vyteklo tak půl deci takže pohoda, otazka je - musi se odvzdušňovat?
všem diky za rady

jedina možnost je odmontovat klapku ktera se sklada z cca 3časi a odmontovat tu spodni na ktere jsou ty pinďory na ktere je třeba navlikonout ty hadice, po navliknuti hadic(konečně!!!) krkolomě navliknout klapku zpět na hroty a hura vše skladat zpět. Než jsem přišel na to jak navliknout tu debilni hadici jsem stravil 4 hodiny srani se s tim!!!
ještě že vše nakonec dopadlo, jak jsem navlik tu hadicu už byla tma tak jsem si svitil ledkou mobilu zbytek skladačky 

