tlaky na m20b25

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

tlaky na m20b25

Příspěvek od swaczynad » 29. 03. 2008 21:03

zdravím, chci se zeptat jeké má kdo tlaky na tomto motoru!?

já jsem naměřil dost chabé hodnoty! :cry:
Obrázek
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 30. 03. 2008 00:21

Jen tak mimochodem, nechceš pro neznalý vysvětlit jak se to meří a co je k tomu potřeba? :)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 03. 2008 00:59

Mikka.M5 píše:Jen tak mimochodem, nechceš pro neznalý vysvětlit jak se to meří a co je k tomu potřeba? :)
mno tak potreba je minimalne merak na tlaky :lol:

To swacynad: ja bych videl jako slabsi akorat tu trojku...jinak si myslim ze i tech 10 se da brat jako oukej...zkousel jsi je merit vickrat?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 30. 03. 2008 07:12

meril si za tepla bo studena?
jinak 10 je este tak nejak no..min by to bejt nemelo.. a tolerance je 1,5 baru, takze bych to nevidel este tak tragicky..precijen je to cca 18 let honenej motor :D
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 30. 03. 2008 11:53

myslíte, že je to jakš takš jo? já to chtěl právě zjistit zde, já to mohl porovnat jen o proti meho cabria m20b25 a to mělo na všech válcích 14...

:?:
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 30. 03. 2008 12:22

Zkus jeste do valcu striknout vstriknou trosku oleje a zmerit jeste jednou, dos to prozradi o tesnosti ventilu a krouzku ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 30. 03. 2008 12:44

Gabo píše:Zkus jeste do valcu striknout vstriknou trosku oleje a zmerit jeste jednou, dos to prozradi o tesnosti ventilu a krouzku ...
pokud by v tomto prípadě byly tlaky větší znamená to, že by byla špatná těsnost kroužků?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 30. 03. 2008 12:47

Iwan píše:meril si za tepla bo studena?
jinak 10 je este tak nejak no..min by to bejt nemelo.. a tolerance je 1,5 baru, takze bych to nevidel este tak tragicky..precijen je to cca 18 let honenej motor :D
jinak měřil jsem, no za studena určitě ne, auto před tím jelo asi 3km, a měřilo se to po 10minutach co stálo...

ale čekal jsem tady spíš odpovědi, já mám na své 325 tlaky 14 a podobně :?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 30. 03. 2008 12:49

Přesně tak. A pokud naměříš stějně, ak to ukazuje na netěsnost ventilů. Já když to kdysi měřil (teda ne na bavu, ale to je celkem putna), tak jsem měl bez oleje kolem 9,5-10,5, a s olejem kolem 13,5. Ale pokud vim, tak nejdůležitější je, aby mezi válcema nebyli velký rozdíly
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 30. 03. 2008 20:03

kolik má mít teda na tenhle motor??? origo od bmw, budu je totiž zejtra měřit tak bych rád věděl jak daleko jsem od reality a taky by mě zajímalo kolik vydržej písty klika ojnice, jestli si můžu dovolit hlavu trochu líznout....
BMW e30 325Ci, f modrý barvě od opla, f kůži černý, a v kufru to dělá bum bum :D
Obrázek

Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swaczynad » 31. 03. 2008 19:51

swejky píše:kolik má mít teda na tenhle motor??? origo od bmw, budu je totiž zejtra měřit tak bych rád věděl jak daleko jsem od reality a taky by mě zajímalo kolik vydržej písty klika ojnice, jestli si můžu dovolit hlavu trochu líznout....
no kolik ma mít nevím...
a kolik jsi naměřil?
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2008 19:56

ma mit 10 az 12 nejsem si jistej ale 14 to si myslim ze je blbost namerit
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 31. 03. 2008 20:04

adam320 píše:ma mit 10 az 12 nejsem si jistej ale 14 to si myslim ze je blbost namerit
Nerekl bych, ze 14 je blbost, kamoš na feliciáckym motoru po kompletní GO 14 naměřil, po 70 000 km klesnul ma nějakejch 12,5 - 12
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 03. 2008 20:05

Co jsem četl v příručce, tak by měl byt na benzinu okolo 10-11 jak psal Adam a na dieselu myslím 20? Ale to nevim jistě
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 31. 03. 2008 20:09, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2008 20:05

tady se bavime o motoru m20 b20 tak nevim co sem tahas felicii

ja na svym 324d namerim treba 25 esli to chces videt :lol:

kazdopadne si MYSLIM ze to je blbost protoze fabrika udava 10 az 12, rozumis?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 03. 2008 20:09

adam320 píše:tady se bavime o motoru m20 b20 tak nevim co sem tahas felicii
Kdo se tu bavil o Felicii :?:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2008 20:13

Míšánek píše:
adam320 píše:tady se bavime o motoru m20 b20 tak nevim co sem tahas felicii
Kdo se tu bavil o Felicii :?:
borec pred tebou :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4295
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 31. 03. 2008 20:14

Já se o ní bavil, nyní se červenám :oops:
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
swejky
Příspěvky: 199
Registrován: 29. 11. 2006 20:20

Příspěvek od swejky » 31. 03. 2008 20:15

každoopádně 10-12 nebo kolik se zde psalo je dost zkreslující, měla by bejt dána hodnota kolik to má bejt --:1 kompresní poměr a to by mě zajímalo, popřípadě čistě jen tlak
BMW e30 325Ci, f modrý barvě od opla, f kůži černý, a v kufru to dělá bum bum :D
Obrázek

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2008 20:32

swejky píše:každoopádně 10-12 nebo kolik se zde psalo je dost zkreslující, měla by bejt dána hodnota kolik to má bejt --:1 kompresní poměr a to by mě zajímalo, popřípadě čistě jen tlak
mno tak ciste jen ten tlak to je prave tech 10 nevim absolutne co je na tom zkreslujiciho :roll:

to byl celej puvod tohohle tematu, na to se swacynad ptal...to totiz meril, od toho jsme se dostali k tomu ze nameril podivuhodnych 14 kdyz vyrobce uvadi 10 az 12 jako normu pro ten motor

a pokud te zajima kompresni pomer tak u tohoto motoru je to 8,8 : 1

je tu jeste nekdo jinej kdo by mohl napsat to samy co ja?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět