já jsem naměřil dost chabé hodnoty!


mno tak potreba je minimalne merak na tlakyMikka.M5 píše:Jen tak mimochodem, nechceš pro neznalý vysvětlit jak se to meří a co je k tomu potřeba?

pokud by v tomto prípadě byly tlaky větší znamená to, že by byla špatná těsnost kroužků?Gabo píše:Zkus jeste do valcu striknout vstriknou trosku oleje a zmerit jeste jednou, dos to prozradi o tesnosti ventilu a krouzku ...

jinak měřil jsem, no za studena určitě ne, auto před tím jelo asi 3km, a měřilo se to po 10minutach co stálo...Iwan píše:meril si za tepla bo studena?
jinak 10 je este tak nejak no..min by to bejt nemelo.. a tolerance je 1,5 baru, takze bych to nevidel este tak tragicky..precijen je to cca 18 let honenej motor

no kolik ma mít nevím...swejky píše:kolik má mít teda na tenhle motor??? origo od bmw, budu je totiž zejtra měřit tak bych rád věděl jak daleko jsem od reality a taky by mě zajímalo kolik vydržej písty klika ojnice, jestli si můžu dovolit hlavu trochu líznout....

Nerekl bych, ze 14 je blbost, kamoš na feliciáckym motoru po kompletní GO 14 naměřil, po 70 000 km klesnul ma nějakejch 12,5 - 12adam320 píše:ma mit 10 az 12 nejsem si jistej ale 14 to si myslim ze je blbost namerit
mno tak ciste jen ten tlak to je prave tech 10 nevim absolutne co je na tom zkreslujicihoswejky píše:každoopádně 10-12 nebo kolik se zde psalo je dost zkreslující, měla by bejt dána hodnota kolik to má bejt --:1 kompresní poměr a to by mě zajímalo, popřípadě čistě jen tlak