Spotřeba E versus I

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Spotřeba E versus I

Příspěvek od Havran » 27. 03. 2004 14:37

Ať nad tim přemejšlim jak chci tak nemůžu přijít na to proč by měla eta mín žrát než íčko, jedinej rozdíl je v jinak zpřevodovanym diferenciálu. Ale stejně když by obě auta jeli řekněme 110km/h tak přece nebude íčko točit o 1000 víc? :?: A když jsem jel s Proxem na biftečky minule tak vytáčel motor maximálně do asi 2.7 tisíc stejně jako když jedu s etou.

Venca

Re: Spotřeba E versus I

Příspěvek od Venca » 27. 03. 2004 14:57

Havran píše:Ať nad tim přemejšlim jak chci tak nemůžu přijít na to proč by měla eta mín žrát než íčko, jedinej rozdíl je v jinak zpřevodovanym diferenciálu. Ale stejně když by obě auta jeli řekněme 110km/h tak přece nebude íčko točit o 1000 víc? :?: A když jsem jel s Proxem na biftečky minule tak vytáčel motor maximálně do asi 2.7 tisíc stejně jako když jedu s etou.
Rozdíl v převodu diferáku je dost velkej - asi 2,79 u ETY a 3,6x nebo kolik u 325i. Takže rozdíl jistě bude i 1000 ot/min.

Max. ot/min 325e = 4850, 325i má asi 5800.

ETA má jiný sací potrubí - menší průřezy.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 27. 03. 2004 19:51

Řek bych, že Eta chlastá vždy tak o litr a půl míň jak íčko. A wo dva litry míň jak dvoulitr.
Subjektivně sozeno podle pravidelného čumu na okamžitou spotřebu. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět