Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 10:55
čau, já zrovna ted sed do auta (318 m40), nastartoval, motor chytil normálně a pak najednou klesly otáčky, začalo to škubat a skákat, až to úplně chcíplo, když to natočim a zahejbu s tim kabelem jak je na tom snímači/regulátoru hned za sacím potrubím (takovej váleček) tak to normálně přidává nebo ubírá, podle toho jak s tim hejbu....co s tim?????
jo a před tim to normálně běželo, jen jsem odpojil baterku (reset ŘJ), relátko čerpadla jsem pročistil (zoxidovaný kontakty)
prosím poradte
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 11:42
jo a dělá to jen při volnoběhu, kolem 1500 otáček se to srovná
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 04. 11. 2007 11:48
Takovej ten váleček je volnoběžný ventil. (už to by mohlo naopovědět)
Ale poradím ti: asi je v hajzlu
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 11:51
a že to ale před tim nedělalo, divná náhoda, jen jsem pohnul s tim konektorem....a nemůže to být tim kabelem??? kam vůbec vede??
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 12:11
konektor pročištěn, ten volnoběžnej ventil de nějak rozebrat?
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 04. 11. 2007 12:29
Kuba318ie30 píše:a že to ale před tim nedělalo, divná náhoda, jen jsem pohnul s tim konektorem....a nemůže to být tim kabelem??? kam vůbec vede??
Kam jinam než do ŘJ.
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 12:34
no právě že vede někam k motoru.... nevim jestli myslíme tu samou věc (je to umístěno mezi sacím potrubím a panelem pod čelním sklem, takovej váleček, je přidělanej k motoru), já myslel, že to je regulátor tlaku
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 04. 11. 2007 12:37
Kuba318ie30 píše:no právě že vede někam k motoru.... nevim jestli myslíme tu samou věc (je to umístěno mezi sacím potrubím a panelem pod čelním sklem, takovej váleček, je přidělanej k motoru), já myslel, že to je regulátor tlaku
Regulátor tlaku paliva je na liště vstřiků.
Jde tedy do něj palivo a vzduch ze sání.
Do tohohle válečku, jak jsi sám zjistil, vedou kabely - takže regulátor tlaku těžko...
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 12:42
jj, já se v tom nevyznám, a o "Jak na to?" jsem přišel když mi kleknul comp, proto tady ted otravuju s blbejma otazkama....ten kabel vede k vstřikovací liště....
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 12:43
když ho zmáčknu u konektoru tak vyskočej otáčky, když pustim tak zas chcípá
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 04. 11. 2007 12:46
Kuba318ie30 píše:když ho zmáčknu u konektoru tak vyskočej otáčky, když pustim tak zas chcípá
To vypadá na špatnej dotek.
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 12:47
nojo ale co stim??? nemám jinej kábl a ani nemám kde to rozebrat..
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 04. 11. 2007 16:38
nevím teda přesně jak vypadá ten konektor, ale co zkusit trošku přihnout ty kontakty?
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 04. 11. 2007 17:39
no je to právě takovej ten s tim jistícím drátem....
-
Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
Příspěvek
od Kuba318ie30 » 11. 11. 2007 15:51
tak jsem to vyřešil, byl tam zlomenej drát, přímo u konektoru...