M40 1,6versus1,8

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

M40 1,6versus1,8

Příspěvek od jajic » 24. 10. 2007 22:17

jaký je mezi nimi rozdíl(samozřejmě mimo zdvihu)
bude pasovat kabeláž při záměně?
Obrázek
vše na prodej

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: M40 1,6versus1,8

Příspěvek od Venca » 24. 10. 2007 22:25

jajic píše:jaký je mezi nimi rozdíl(samozřejmě mimo zdvihu)
bude pasovat kabeláž při záměně?
Kabeláž bude pasovat.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 24. 10. 2007 22:25

jo
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 10. 2007 22:29

krome bloku pasuje uplne vse
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 24. 10. 2007 22:29

díky,
takže jeden z těch motorů potřebuji....ten můj s vodním výplachem válce není to pravé ořechové :?
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 25. 10. 2007 18:48

Lisi se vaha vzduchu! pro 318 je vetsi vystup vzduchu z vahy a tim padem i ta gumova holinka je dvojiho provedeni.

pro M40B18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
pro M40B16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

dily 3 a 1 se lisi :!:

dil3, tedy gumova holinka se lisi jen o jedno cislo ale fakticky se jedna asi o 8mm rozdil v prumeru.

Je to i logicke, ze. Vetsi objem motoru nasaje vic vzduchu. :idea: 8)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 25. 10. 2007 19:32

no nevim teda kdyz treba eta to ma skoro stejny jak dvoulitr :lol:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 25. 10. 2007 20:41

2,0i max 6500 ot/min 2,7e max 4800 ot/min tudíž při maximálních otáčkách stejné množství vzduchu proto ta podobnost.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 10. 2007 21:05

samiq píše:Lisi se vaha vzduchu! pro 318 je vetsi vystup vzduchu z vahy a tim padem i ta gumova holinka je dvojiho provedeni.

pro M40B18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
pro M40B16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

dily 3 a 1 se lisi :!:

dil3, tedy gumova holinka se lisi jen o jedno cislo ale fakticky se jedna asi o 8mm rozdil v prumeru.

Je to i logicke, ze. Vetsi objem motoru nasaje vic vzduchu. :idea: 8)
jasne, ja mel na mysli motor-skrin
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 25. 10. 2007 21:32

Hanis píše:2,0i max 6500 ot/min 2,7e max 4800 ot/min tudíž při maximálních otáčkách stejné množství vzduchu proto ta podobnost.
vidis tak to me nenapadlo.dik za vysvetleni :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Odpovědět