schéma naStavení rozvodů u TDS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

schéma naStavení rozvodů u TDS

Příspěvek od tomik » 10. 10. 2007 20:43

KAM NA TO JÍT.
z veškerých autodat atd jsem se dozvěděl hovno.
klika a vačka je jasná,ale jek čerpadlo?
jen na hodinky??
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: schéma naStavení rozvodů u TDS

Příspěvek od Rudolf » 14. 10. 2007 10:29

tomik píše:KAM NA TO JÍT.
z veškerých autodat atd jsem se dozvěděl hovno.
klika a vačka je jasná,ale jek čerpadlo?
jen na hodinky??
kliku nastavíš, že pod starter do díry dáš aretační kolík a točíš až ti zapadne do setrváku máš OT. vačka by měla u prvního válce mít vačky nahoru a broušené plochy by měly svírat s hlavou 90 stupňů, pravý úhel. dá se to docela dobře naměřit malým úhelníkem (vingl). čerpadlo by mělo mít klínek směrem náhoru. na čerpadlo musíš mít přípravek s hodinkama, který zašroubuješ do díry který je po šroubu mezi trubičkama ke vštřikům. ten šroub se vyšroubuje a našroubuje se tam ten přípravek a měří se zdvih v čerpadle. asi 0,90 při OT
Rudolf

Odpovědět