318is nebo 325i? ÚSTÍ N.L. SVEZENÍ?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
martin-x
Příspěvky: 109
Registrován: 23. 09. 2007 21:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od martin-x » 26. 09. 2007 18:07

Hans IS píše:
martin-x píše:sice mi větší krouták v nižších otáčkách fakt nevadí, ale já rozhodně nechci nudný auto na běžný ježdění... pokusim se popsat co přesně chci a nechci: chci e30.. o tom nebudu diskutovat a chci auto co možná nejlehčí a nelíp ovladatelný ,ale taky nejsvižnější, který bude dobrý na ježdění po okreskách ,případně i okruhu apodobně... nezáleží mi na absolutnim výkonu a rychlosti, nechci přemotorovanej dragster, nejdůležitější pro mě je ovladatelnost auta a jízdní vlastnosti v zatáčkách. ale zas nechci auto který se bude krásně ovládat, ale bude to jenom kvuli tomu že se budu plazit jako šněk :D asi si občas dost protiřečim.. budu se muset svízt já vim :wink:
tak podle toho co jsi napsal tak bych volil 318is nebo 320is či snad M3 ale ty poslední dvě varianty budou naročnější(dražší) naprovoz :wink:
Hele jak hodně reálný je sehnat 320is?
Obrázek
Obrázek

Hans IS
Příspěvky: 33
Registrován: 25. 01. 2006 09:16
Bydliště: Třebechovice p. O

Příspěvek od Hans IS » 26. 09. 2007 18:36

Hele jak hodně reálný je sehnat 320is?[/quote]

dost spatně a když se nějaký oběví tak stojí 6000eur a víše
Smrt je pouhý okamžik,kdežto hanba trvá na věky!

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 18:36

Moc reálný to není, počítej minimálně 5000Euro a je jich fakt málo. Doporučuju hledat v německu... To už spíš seženeš M3 troufám si tvrdit :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 18:37

Tak jsi mě předběh, Hansi :lol:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

martin-x
Příspěvky: 109
Registrován: 23. 09. 2007 21:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od martin-x » 26. 09. 2007 18:41

hm... našel sem na mobile.de jednu... za 6900 :? asi si necham zajít chut no...
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 18:46

No a kolik na to auto máš, nebo kolik do něj chceš investovat? To je taky důležitý, pokud se mohu zeptat...
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

martin-x
Příspěvky: 109
Registrován: 23. 09. 2007 21:13
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od martin-x » 26. 09. 2007 20:05

chtěl bych koupit kousek v pěknym stavu tak za 60-70 ,když by byl fakt pěknej tak možná i trochu víc... kolik bych do něj potom chtěl investovat přesně nevim, ale hned potom co bych ho koupil asi moc ne, ale časem bych byl ochotnej do něj dát pár korun... ale to je podle toho jak to auto koupim... rozhodně ho nechci oplácat plastama, chtěl bych ho spíš dát do perfektního stavu a pak možná decent tuning vnějšku,možná kola, s interierem eště nejsem rozhodnutej a do motoru moc lízt nechci... časem možná sportovní sání, vejfuk od motoru až po koncovku a podobně, ale nic brutálního...
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 26. 09. 2007 20:20

Lukas-e21 píše: na běžný svezení je mnohem lepší 2.0 m20.....než iSo, ale každej ma svuj nazor....
No pokud od toho zahrneš jako ukazatel i spotřebu, tak teda já rozhodně 2.0 jako lepší volbu nevidím. Ty to bereš víc z pohledu komfortu. Ono ať to člověk bude rozebírat jak bude chtít, tak nakonec vyjde pravda, že nejlepší je se na nějaký auto vysrat, protože je jedno co koupí, stejně ho to za chvíli omrzí, přijde mu, že už to tak nejede, bude chtít víc atd. :twisted: A to platí u každýho auta, dokonce u E46 M3 mě překvapilo, jak si člověk na ten výkon rychle zvykne a nevadily by nějaký koně navíc. :twisted:

Takže nějaký debaty co je lepší jsou stejně jako vždy o hovně. :lol: Každý preferuje něco jiného, někomu se líbí, že nemusí tolik řadit a táhne mu to odspodu, ale zase nekouká, že mu to víc žere (případ třeba 2.5), někdo jiný zase preferuje, že to jezdí za rozumnou spotřebu, má radši sportovnější svezení ve vysokých otáčkách a dobře vyvážený a ovladatelný auto hlavně na zatáčkovitých okrskách (což je zase spíš případ ISa), no a další ti řekne, že je bomba jezdit za 5l na 100km a tah odspodu ten diesel taky má a doporučí ti třeba koktávku. :lol:

Čím delší dobu se šťourám v autech a věcech kolem, tak tim víc mi vychází závěr, že buď musí být člověk magor a postavit si nějakou pořádnou bestii ideálně s turbem, kde už je porce koní solidní a kdyžtak se dá jít i výš, naprat hromadu peněz do podvozku, brzd a věcí okolo a nebo se na to vysrat a koupit si nějaký to TDIčko a koně neřešit. S ničím mezitím stejně člověk nebude spokojený. Howgh. :twisted: :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 20:47

martin-x píše:chtěl bych koupit kousek v pěknym stavu tak za 60-70 ,když by byl fakt pěknej tak možná i trochu víc... kolik bych do něj potom chtěl investovat přesně nevim, ale hned potom co bych ho koupil asi moc ne, ale časem bych byl ochotnej do něj dát pár korun... ale to je podle toho jak to auto koupim... rozhodně ho nechci oplácat plastama, chtěl bych ho spíš dát do perfektního stavu a pak možná decent tuning vnějšku,možná kola, s interierem eště nejsem rozhodnutej a do motoru moc lízt nechci... časem možná sportovní sání, vejfuk od motoru až po koncovku a podobně, ale nic brutálního...
Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palce

EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 26. 09. 2007 21:38

Chvalda 318iS píše: Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palce

EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf
No tak, že má většina 2.5 samosvor, je sakra odvážný tvrzení. A pokud se ti něco vysere na 2.5, tak to nebude o moc levnější jak na ISu. Stejně tak pokud mu lehne 2.5, tak sehnat dobrou bude taky problém jako u IS. Já bych ti radil, počkej na svezení a pak se rozhodni, hlavně co tobě bude víc vyhovovat. Já mám pro jistotu oboje. 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 26. 09. 2007 21:50

BOOST píše:
Chvalda 318iS píše: Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palce

EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf
No tak, že má většina 2.5 samosvor, je sakra odvážný tvrzení. A pokud se ti něco vysere na 2.5, tak to nebude o moc levnější jak na ISu. Stejně tak pokud mu lehne 2.5, tak sehnat dobrou bude taky problém jako u IS. Já bych ti radil, počkej na svezení a pak se rozhodni, hlavně co tobě bude víc vyhovovat. Já mám pro jistotu oboje. 8)
No vždyť víš, jak jsem to myslel :lol: Kupříkladu s tím svorem: Když si to vezmu v poměru, tak je poměrně víc 325i se svorem než 318iS se svorem, alespoň co jsem viděl. V poslední době (cca měsíc) se tady prodávaly cca 4 motory m20b25 v "ok" stavu. Motor iS tady někdo sháněl a někdo mu ho nabízel, ale nevím jak to dopadlo, takže je možný, že se za ten měsíc taky neotočil ani jeden iS motor. A s tím, že máš oboje - myslim si, že když má člověk obě tato auta, tak je to ta nejlepší konstalace, která může být, sám už na tom pracuju :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Odpovědět