Hele jak hodně reálný je sehnat 320is?Hans IS píše:tak podle toho co jsi napsal tak bych volil 318is nebo 320is či snad M3 ale ty poslední dvě varianty budou naročnější(dražší) naprovozmartin-x píše:sice mi větší krouták v nižších otáčkách fakt nevadí, ale já rozhodně nechci nudný auto na běžný ježdění... pokusim se popsat co přesně chci a nechci: chci e30.. o tom nebudu diskutovat a chci auto co možná nejlehčí a nelíp ovladatelný ,ale taky nejsvižnější, který bude dobrý na ježdění po okreskách ,případně i okruhu apodobně... nezáleží mi na absolutnim výkonu a rychlosti, nechci přemotorovanej dragster, nejdůležitější pro mě je ovladatelnost auta a jízdní vlastnosti v zatáčkách. ale zas nechci auto který se bude krásně ovládat, ale bude to jenom kvuli tomu že se budu plazit jako šněkasi si občas dost protiřečim.. budu se muset svízt já vim
318is nebo 325i? ÚSTÍ N.L. SVEZENÍ?
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
chtěl bych koupit kousek v pěknym stavu tak za 60-70 ,když by byl fakt pěknej tak možná i trochu víc... kolik bych do něj potom chtěl investovat přesně nevim, ale hned potom co bych ho koupil asi moc ne, ale časem bych byl ochotnej do něj dát pár korun... ale to je podle toho jak to auto koupim... rozhodně ho nechci oplácat plastama, chtěl bych ho spíš dát do perfektního stavu a pak možná decent tuning vnějšku,možná kola, s interierem eště nejsem rozhodnutej a do motoru moc lízt nechci... časem možná sportovní sání, vejfuk od motoru až po koncovku a podobně, ale nic brutálního...
No pokud od toho zahrneš jako ukazatel i spotřebu, tak teda já rozhodně 2.0 jako lepší volbu nevidím. Ty to bereš víc z pohledu komfortu. Ono ať to člověk bude rozebírat jak bude chtít, tak nakonec vyjde pravda, že nejlepší je se na nějaký auto vysrat, protože je jedno co koupí, stejně ho to za chvíli omrzí, přijde mu, že už to tak nejede, bude chtít víc atd.Lukas-e21 píše: na běžný svezení je mnohem lepší 2.0 m20.....než iSo, ale každej ma svuj nazor....


Takže nějaký debaty co je lepší jsou stejně jako vždy o hovně.


Čím delší dobu se šťourám v autech a věcech kolem, tak tim víc mi vychází závěr, že buď musí být člověk magor a postavit si nějakou pořádnou bestii ideálně s turbem, kde už je porce koní solidní a kdyžtak se dá jít i výš, naprat hromadu peněz do podvozku, brzd a věcí okolo a nebo se na to vysrat a koupit si nějaký to TDIčko a koně neřešit. S ničím mezitím stejně člověk nebude spokojený. Howgh.



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palcemartin-x píše:chtěl bych koupit kousek v pěknym stavu tak za 60-70 ,když by byl fakt pěknej tak možná i trochu víc... kolik bych do něj potom chtěl investovat přesně nevim, ale hned potom co bych ho koupil asi moc ne, ale časem bych byl ochotnej do něj dát pár korun... ale to je podle toho jak to auto koupim... rozhodně ho nechci oplácat plastama, chtěl bych ho spíš dát do perfektního stavu a pak možná decent tuning vnějšku,možná kola, s interierem eště nejsem rozhodnutej a do motoru moc lízt nechci... časem možná sportovní sání, vejfuk od motoru až po koncovku a podobně, ale nic brutálního...
EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf
No tak, že má většina 2.5 samosvor, je sakra odvážný tvrzení. A pokud se ti něco vysere na 2.5, tak to nebude o moc levnější jak na ISu. Stejně tak pokud mu lehne 2.5, tak sehnat dobrou bude taky problém jako u IS. Já bych ti radil, počkej na svezení a pak se rozhodni, hlavně co tobě bude víc vyhovovat. Já mám pro jistotu oboje.Chvalda 318iS píše: Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palce
EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
No vždyť víš, jak jsem to myslelBOOST píše:No tak, že má většina 2.5 samosvor, je sakra odvážný tvrzení. A pokud se ti něco vysere na 2.5, tak to nebude o moc levnější jak na ISu. Stejně tak pokud mu lehne 2.5, tak sehnat dobrou bude taky problém jako u IS. Já bych ti radil, počkej na svezení a pak se rozhodni, hlavně co tobě bude víc vyhovovat. Já mám pro jistotu oboje.Chvalda 318iS píše: Jo, tak to si myslím že jsi ten pravej adept na e30, peníze ti budou podle mě stačit. Podívej se na německý servery, tam už dneska seženeš i e30 s M technik II paketem v cenách okolo 1000 - 1500 Euro a jsou to velice slušný kousky. Pamatuj, že ať už koupíš cokoli e30, vždycky bude něco do čeho budeš muset do začátku investovat. Někomu se možná bude zdát, že ne, ale hovořím z vlastní zkušenosti. Být tebou bych volil e30 325i co nejmladší, mtech II paket a nějaká ta výbava tam bezesporu bude. IS taky seženeš, ale většinou bez výbavy a když se ti něco posere na motoru bude to drahý a když ho uděláš, tak novej jen tak neseženeš. Většina iS taky nemá samosvor, což právě většina 325 má. Tak to dobře promysli, každopádně držím palce
EDIT: viz třeba tohle auto a to jsem hledal cca 5 minut....
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vkgeodshkpcf

