e34 525 ---528motor??

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

e34 525 ---528motor??

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 20. 09. 2007 22:47

zdar vševědové!!!

mam v merku 525tku e34 z motorem m20 ktery je k.o. a chtel bych tam dat z e28čky 2,8 m30...
bude nějaky problem to tam dostat, nebo spíš se zapojením?? je mi jasné že tam pujde i komplet eletrika ,ale jestli je tam nějaky skryty problem a hlavně nákladny??

díky za každou radu!!
Naposledy upravil(a) Brutalni Monstrum Wole dne 21. 09. 2007 07:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: e34 525 ---528motor??

Příspěvek od Max-Max » 20. 09. 2007 22:54

Brutalni Monstrum Wole píše:zdar vševědové!!!

mam v merku 525tku e34 z motorem m30 ktery je k.o. a chtel bych tam dat z e28čky 2,8 m30...
bude nějaky problem to tam dostat, nebo spíš se zapojením?? je mi jasné že tam pujde i komplet eletrika ,ale jestli je tam nějaky skryty problem a hlavně nákladny??

díky za každou radu!!
nevim co to za bastl, ale e34 nikdy nemela 2.5 M30
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 21. 09. 2007 07:49

menší překlep, samozřejmě že m20... no a pujde to teda když víš, co tam ma byt či ne?? :D

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 21. 09. 2007 08:03

Mělo by to jít celkem snadno, elektriku odpojíš od pojistkové skříně a vytáhneš to celé i kabelem pro ŘJ včetně.Dáš 2,8 připojíš k pojistkovnici a dáš z5 i kabel s ŘJ a je to všechno, možná budeš dávát větší výfuk a větší filtr, ale to bude tak všechno. Doporučuju si ten motor 2,8 vzít s komplet příslušenstvím a včetně parohů a začátku výfuku. Nevím, ale jak ti budou pasovat držáky motoru.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 24. 09. 2007 06:12

takže určitě pujde m30 motor na převodovku od m20tky??

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 24. 09. 2007 11:38

Tak to jsem tě špatně pochopil, myslel jsem, že ta 2,8 je taky M20, pak máš pravdu, M30 motor nedáš na M20 převodovku.
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 1221
Registrován: 23. 02. 2006 21:13
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik » 24. 09. 2007 19:11

Exclusive píše:Tak to jsem tě špatně pochopil, myslel jsem, že ta 2,8 je taky M20, pak máš pravdu, M30 motor nedáš na M20 převodovku.
Jo a dale ma m30 oproti m20 baterku pod zadnim sedadlam a sani na opacne strane takze nake drzaky kolem motoru budou jinak...
Obrázek
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 25. 09. 2007 01:46

a kdybych předelal celí motor m30 2,8 i s převodovkou z e 28čky-do e34?? nebo i držaky převodovky jsou jine?
ty držaky saní a baterky není zase takovy problem...

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 25. 09. 2007 05:52

Brutalni Monstrum Wole píše:a kdybych předelal celí motor m30 2,8 i s převodovkou z e 28čky-do e34?? nebo i držaky převodovky jsou jine?
ty držaky saní a baterky není zase takovy problem...
To by šlo, ale stejně ti nebude sedět délkově kadran(možná i Hardyna bude mít jinou rozteč), jo, i držák převodovky bude jiný, musíš nechat původní a na něj dát tu druhou převodovku
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 25. 09. 2007 13:31

nedavno tu byly v bazaru dve M20 2,5l za par kacek....to mi prijde o dost lepsi,rychlejsi a mozna v konecnym dusledku i levnejsi reseni nez tam cpat 2,8 M30....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Brutalni Monstrum Wole
Příspěvky: 817
Registrován: 07. 03. 2007 21:38

Příspěvek od Brutalni Monstrum Wole » 25. 09. 2007 14:54

hmm ale ja mam v te 528 e28 super motor ale lak je horší a sehnal jsem e34 s motorem ko tak to tam chcu nacpat..

přece to nemuže byt tak draha přestavba jak cena druheho 2,5?

Odpovědět