Vím, že je to tu asi tisíckrát, ale ani po přečtení všech témat nejsem schopen to dát nějak dohromady.
Co jsem měnil: Dvoje těsnění mezi sacíma parohama + to, co je mezi klapkou a parohama. Lambda sondu. Volnoběžák.
Co sem konkroloval: Všechny vzduvhový hadice u motoru....
Co to teda dělá přesně: Po nastartování a stání na místě je volnoběh vzorově stálej ani nezaškobrne. Ale když jedu a zastavuju na světlech na spojku (a neutrál) tak se jakoby zhoupne dolů na cca 500 pak zas vyskočí na 1200 a pak se ustálí, prostě jakoby zakmitává. Jednou mi to dokonce chcípalo, musel sem patou přidávat plyn...
Když jedu na kvalt a pustím plyn ekonoměr jde hned na nulu. Jen občas se mi zastaví třeba na 4l/100km. Z toho mi vyplynulo, že snímač klapky to nebude, ale dneska sem ho zkoušel poslouchat, ale zdálo se že necvakal, nebo sem to přes motor neslyšel....
Pak mi napadá ještě váha no, ale zas si říkám to by to blblo furt...
Takže zbývá asi fakt jen ten snímač klapky. Nebo snad ještě něco jiného? Dá se sehnat někde jako nevorigo, nebo kde doporučujete koupit. Novej v bmw asi 1600 (V plzni (invelt) tak 2000, sou tam dražší).
Dík za jakoukoliv radu. Po vyřeší problému se nebráním smazání....
volnoběh u M42 (M40)
volnoběh u M42 (M40)
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella