Mám problém s iSem. Odešlo mi těsnění pod hlavou. Do druhýho válce mi tekla voda. Těsnění jsem vyměnil a vypadá to, že je závada odstraněna. Po třech dnech, ale začal motor cvakat, obvzlášť na volnoběh. Nejsem si jistý jestli to mohou dělat zdvihátka nebo vstřiky. Mohlo se něco poškodit, když byla voda ve válci? Do oleje se voda nedostala. Jinak motor táhne jako vždy, čistě a plynule. Jen to má občas nepříjemný zvuk.
M42 cvaká
M42 cvaká
Ahoj!
Mám problém s iSem. Odešlo mi těsnění pod hlavou. Do druhýho válce mi tekla voda. Těsnění jsem vyměnil a vypadá to, že je závada odstraněna. Po třech dnech, ale začal motor cvakat, obvzlášť na volnoběh. Nejsem si jistý jestli to mohou dělat zdvihátka nebo vstřiky. Mohlo se něco poškodit, když byla voda ve válci? Do oleje se voda nedostala. Jinak motor táhne jako vždy, čistě a plynule. Jen to má občas nepříjemný zvuk.
Mám problém s iSem. Odešlo mi těsnění pod hlavou. Do druhýho válce mi tekla voda. Těsnění jsem vyměnil a vypadá to, že je závada odstraněna. Po třech dnech, ale začal motor cvakat, obvzlášť na volnoběh. Nejsem si jistý jestli to mohou dělat zdvihátka nebo vstřiky. Mohlo se něco poškodit, když byla voda ve válci? Do oleje se voda nedostala. Jinak motor táhne jako vždy, čistě a plynule. Jen to má občas nepříjemný zvuk.
Rozvody jsou ve víc než dobrým stavu. A navíc motor nemá najeto ještě ani 100tis. km. Do doby než odešlo to těsnění se motor choval naprosto výborně! Tohle je slyšet hlavně když je to studený, když zvednu otáčky, tak to na chvíli stichne a někdy to stichne úplně. Taky je slyšet, že toho tam někdy cvaká víc a někdy míň. Dodávám, že jsem měnil těsnění pod hlavou, takže v tom hledám souvislosti. Jen doufám, že se mi nedostal nějaký bordel do olejovýho vedení. Nechám změřit tlak oleje. Kolik vlastě by měl být?
Hodnoty tlaku oleje:Balda píše:Rozvody jsou ve víc než dobrým stavu. A navíc motor nemá najeto ještě ani 100tis. km. Do doby než odešlo to těsnění se motor choval naprosto výborně! Tohle je slyšet hlavně když je to studený, když zvednu otáčky, tak to na chvíli stichne a někdy to stichne úplně. Taky je slyšet, že toho tam někdy cvaká víc a někdy míň. Dodávám, že jsem měnil těsnění pod hlavou, takže v tom hledám souvislosti. Jen doufám, že se mi nedostal nějaký bordel do olejovýho vedení. Nechám změřit tlak oleje. Kolik vlastě by měl být?
Oil pressure : 1.3-2.0 Bar/18 psi @ idle, 4.0-4.3 Bar/57-62 psi at 6250rpm
V jakým stavu je olejový čerpadlo, u IS s ním bývá někdy problém, hlavně ozubení.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7