E24-příprava na zimu..

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

E24-příprava na zimu..

Příspěvek od matal » 05. 09. 2007 22:04

Chtěl bych pomalu připravit svoji 6er na zimu.
V chladiči je jistě jen voda,táži se čím vyčistit chladící systém než se tam nalije nemrazka
Nebude v zimě jezdit..Je lepší auto postavit na špalky nebo nechat na kolech
Děkuji..
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 09. 09. 2007 12:36

Nikdo neporadí.. :?: :?
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 09. 09. 2007 14:03

pokud nebude jezdit, vypustil bych system a nic tam nelil....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 09. 09. 2007 14:30

budha píše:pokud nebude jezdit, vypustil bych system a nic tam nelil....
Špatně!

Nikdy se ti nepovede vylejt vše, t.j. zbyde ti tam voda.....
Tím, že to vyměníš, tak tím zbylou vodu smícháš s novou nemrzkou., tímpádem to nezmrzne.
A konečkonců nemrzka by tam měla být i v létě, nejde jen o to, že to nemrzne :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 14:43

moje byvala e30 v zime nejezdila. Nechal sem v ni vzdy dobrou nemrzku do minimalne -30, olej sem menil az po zime (tot otazka, co je lepsi, zda li pred nebo po zime). Normalne na kolech, obcas kdyz bylo sucho sem ji mirne projel, kdyz ne, pohybal sem s ni po garazi aby se protocili kola. Baterku ven, benzin nechat minimalne, pac po delsi dobe rad vodnati, takze na jare nalijes cerstvej. Pokud mas dobrou garaz, nech pootevrena okna aby se nedrzela vlhkost v aute, muzes tam na zimu dat ty sacky s chemii pro stahovani vlhkosti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 09. 09. 2007 14:53

budha píše:pokud nebude jezdit, vypustil bych system a nic tam nelil....
To je spatne, protoze jakmile je system bez vody tak zacne hodne korodovat. Chce tam mit vzdycky dobrou nemrzku.
Na tu zimu si myslim ze je zbytecny to davat na spalky, to tak kdyby to tam melo stat naky dlouhy roky
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 15:01

jinak moje e24 stala 5 let na jednom miste, 2-3x rocne byla mirne projeta a neprojevilo se to ani na pneu - snad jen tim, ze dozreli ale to je jina vec, ale sisate nebyli a podvozek je furt O.K., takze neni ceho se bat, sucha vetrana garaz a bez obav.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 09. 09. 2007 19:17

Nemrzku nalejet, jinak to jednak koroduje jak píší vedle, tak se časem zničí "ucpávka" vodního čerpadla a začne téct, benzinu plnou nádrž pokud je plechová jinak může také rezivět a pak chcát, dělám to takhle 5 let z 750 a pohoda, prostě ji jen odstavím s plnou nádrží, nemrzku mám stále. V zimě ji párkrát vyvezu ven na plac.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 19:30

Fugo píše:Nemrzku nalejet, jinak to jednak koroduje jak píší vedle, tak se časem zničí "ucpávka" vodního čerpadla a začne téct, benzinu plnou nádrž pokud je plechová jinak může také rezivět a pak chcát, dělám to takhle 5 let z 750 a pohoda, prostě ji jen odstavím s plnou nádrží, nemrzku mám stále. V zimě ji párkrát vyvezu ven na plac.
benzin starne a odluceje se voda, jak to resis? velfobinem na jare? nejsem zastancem plne nadrze, jednak je to zbytecny pac reziveje hlavne vstup do nadrze a tolik benzinu tam nedas aby to prekrylo a reziveje i zvenku. Ovsem tohle je ten nejmensi problem, ze kolik do nadrze, ze jo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 09. 09. 2007 21:48

A co na výplach chladícího systému?
=E39 530i 2003
=E24 M635CSi 1984
Někdo potřebuje auto,Já mám Dvě BMW..
Originální BMW Doplňky- www.bmwmylife.cz

Vlkec
Příspěvky: 1059
Registrován: 05. 09. 2006 22:30
Bydliště: Rosice u Brna

Příspěvek od Vlkec » 09. 09. 2007 21:55

upřímně mám s výplachem chladícího systému špatné zkušenosti a i mnoho mých přátel. Protože se po těch různých čistícíh zázracích můžou uvolnit i různé malé dírky a začne ti to chcát všude možně.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 09. 2007 22:05

matal píše:A co na výplach chladícího systému?
ja vyplachuju hooodne velkym mnozstvim destilky... vetsinou se dockam hnedyho bordelu... vyplachni vodou, t,.j. naplnit, odvzdusnit, vypustit, opakovat, prostartovat do tepla, vypustit a pak normal smes
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 10. 09. 2007 06:12

Max-Max píše: benzin starne a odluceje se voda, jak to resis? velfobinem na jare? nejsem zastancem plne nadrze, jednak je to zbytecny pac reziveje hlavne vstup do nadrze a tolik benzinu tam nedas aby to prekrylo a reziveje i zvenku. Ovsem tohle je ten nejmensi problem, ze kolik do nadrze, ze jo.
Tankuju ÖMV 100oct, a nikdy jsem neměl problém s vodnatostí. Z venku je nádrž natřená takže tam rez nehrozí, problém je jak auto stojí a je tam málo benzinu tak nad hladinou to může proreznout (samozřejmě ne hned). Stalo se mě to u předchozího auta které také přes zimu stávalo. A navíc to z jara potěší když je plná nádrž :) až po víčko.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Odpovědět