Zase cuká
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zase cuká
Když je 20°C, nemám problém, když je -5°C, nemám problém. Ale jakmile je tohle sviňský počasí kolem 10 stupňů, tak než se motor zahřeje alespoň tak, že malinko povyleze ručička, tak má auto divný volnoběh, do 2tis. ot. cuká a když vytočim nad 2tis., tak cítím jako by mne někdo držel na laně. Po 2-3km je vše pryč. Svíčky nové NGK, kabely nové.
A teď otázka. Celý rok jezdím s ručičkou na čtvrt budíku. Na půlku vyleze jen v kolonách v létě. A tak se ptám, mohlo by to na to mít taky trochu vliv ?
A teď otázka. Celý rok jezdím s ručičkou na čtvrt budíku. Na půlku vyleze jen v kolonách v létě. A tak se ptám, mohlo by to na to mít taky trochu vliv ?
Re: Zase cuká
Tohle přece není v pořádku.Tweety píše: Celý rok jezdím s ručičkou na čtvrt budíku. Na půlku vyleze jen v kolonách v létě.
Pátral jsi po příčině?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zase cuká
Já snad nejel v E30, která by to nedělala. Bejvalá E30ka to samé, tam jsem i měřil teplotu a podle teploměru byla tam kde měla být. Ale na tvou otázku musim odpovědět jednoduše, nepátralVenca píše:Tohle přece není v pořádku.Tweety píše: Celý rok jezdím s ručičkou na čtvrt budíku. Na půlku vyleze jen v kolonách v létě.
Pátral jsi po příčině?

Ale spíš se tě Venco zeptám takhle, mohl by to být ten kámen úrazu ?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Vím že jsou tam dvě, jedno modré a jedno hnědé. Modré tušim pro budík, hnědé zřejmě pro ŘJ, je to tak ?Venca píše:Čidlo teploty pro ŘJ ano.Tweety píše: Šlo mi o to, jestli má čistě teoreticky něco společného čidlo teploty vody s chodem motoru...
Čidlo teploty pro indikátor servisních intervalů + ukazatel teploty ne.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Napadlo mě jestli třeba to nedělá i rozdělovač. Ale nevidím důvod, proč by to po dvou km přestalo. No dnes zkusím ten termostat a potom budu řešit dál. Díky za info MaxiMax-Max píše:cidlo pro RJ bezpecne poznas podle dvou pinu, pro budik ma jen jeden pin.
Tvuj problem - opravdu by mohl souviset s podchlazenym motorem, nebo nekde chyta zapalovani vlhkost.
Měl jsem velice podobné příznaky, hlavně co se týče venkovní teploty a vlhkosti. Až pak jednou po návštěvě myčky a ujetí asi 2 km mě museli odtáhnout na laně domů. Nedalo mě to a jedna z prvních věcí byla kontrola zapalování. Našel jsem naprasklý palec rozdělovače, koupil nový a od té doby (přes rok) žádný problém. Mám E30 M40. Myslím si, že teplota motoru by to způsobovat neměla, pokud je řídící elektronika O.K.
Petr,E30 318i,M40
Re: Zase cuká
njn to me se nestalo ze bych mel rucicku furt na ctvrtce budiku,vetsinou furt pulka a v kolone to de nahoruVenca píše:Tohle přece není v pořádku.Tweety píše: Celý rok jezdím s ručičkou na čtvrt budíku. Na půlku vyleze jen v kolonách v létě.
Pátral jsi po příčině?

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no dyt Tweety ma 2.5 MotronicVenca píše:To platí pro Motronic.Max-Max píše:cidlo pro RJ bezpecne poznas podle dvou pinu, pro budik ma jen jeden pin.
U M10 L-Jetronic má dva piny i čidlo pro ukazatel teploty/SI.
Ten druhej je pro relé, co spíná cívku podtlakový regulace předstihu.


325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
protoze po 2 km uz muze teplota prostredi kolem motoru mirne stoupnout od provozu motoru a vlhkost jde do kopruTweety píše:Napadlo mě jestli třeba to nedělá i rozdělovač. Ale nevidím důvod, proč by to po dvou km přestalo. No dnes zkusím ten termostat a potom budu řešit dál. Díky za info MaxiMax-Max píše:cidlo pro RJ bezpecne poznas podle dvou pinu, pro budik ma jen jeden pin.
Tvuj problem - opravdu by mohl souviset s podchlazenym motorem, nebo nekde chyta zapalovani vlhkost.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
To je fakt...a co vystříkat rozdělovač nějakym sráčem proti vodě ?Max-Max píše:protoze po 2 km uz muze teplota prostredi kolem motoru mirne stoupnout od provozu motoru a vlhkost jde do kopruTweety píše:Napadlo mě jestli třeba to nedělá i rozdělovač. Ale nevidím důvod, proč by to po dvou km přestalo. No dnes zkusím ten termostat a potom budu řešit dál. Díky za info MaxiMax-Max píše:cidlo pro RJ bezpecne poznas podle dvou pinu, pro budik ma jen jeden pin.
Tvuj problem - opravdu by mohl souviset s podchlazenym motorem, nebo nekde chyta zapalovani vlhkost.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
dobrej pokus, kdyz ho budes mit dole, zkus na nej kouknout proti svetlu jestli neni videt naka prasklina... ovsem nezapomen ze zapalovani neni pouze rozdelovac, koukni kontakty ve vicku, jak vypada kontakt na palci a podobne, dotahni a prostrikni kontakty na civce a vubec zkontroluj cele zapalovani... teoreticky by to mohla delat i lambda nebo vaha... ovsem nejdriv res termostat a cidlaTweety píše:To je fakt...a co vystříkat rozdělovač nějakym sráčem proti vodě ?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No asi před třemi měsíci jsem ho měl dole, vyčistil, vyfoukal apod....ale...lambda mě taky napadla. Ale zase nedávno jsem byl na diagnostice a tam našel jen špatný kroužek air-bagu ve volantu, nic víc...Max-Max píše:dobrej pokus, kdyz ho budes mit dole, zkus na nej kouknout proti svetlu jestli neni videt naka prasklina... ovsem nezapomen ze zapalovani neni pouze rozdelovac, koukni kontakty ve vicku, jak vypada kontakt na palci a podobne, dotahni a prostrikni kontakty na civce a vubec zkontroluj cele zapalovani... teoreticky by to mohla delat i lambda nebo vaha... ovsem nejdriv res termostat a cidlaTweety píše:To je fakt...a co vystříkat rozdělovač nějakym sráčem proti vodě ?