startovani ze tepla????
startovani ze tepla????
nevite nekdo cim to muze byt ze mi auto , kdyz se zahreje nekdy nechytne na prvni sup? az na druhy a to jeste docela dlouho to musim protacet, jinak za studena to chytne hned lip jak novy auta,tak rychly startovani sem jeste za studena nevidel...diky

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: startovani ze tepla????
vitej v klubuBobik píše:nevite nekdo cim to muze byt ze mi auto , kdyz se zahreje nekdy nechytne na prvni sup? az na druhy a to jeste docela dlouho to musim protacet, jinak za studena to chytne hned lip jak novy auta,tak rychly startovani sem jeste za studena nevidel...diky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Oldman
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Pánove,asi budu v klubu za nějakou dobu,zatím je to u mého vozu velice zřídka.Myslím že to bude v nějakém bazmeku který teplem změní své vlastnosti nebo hodnoty a dává Rj špatnou informaci,nejspíš...Anton píše:mam na m20 to samý..a nikdo neví čim to je....studený chytne sotva otočim klíčem....když je uplně teplý tak taky, ale jakmile chvíly stojí tak to porád točí a točí..a chytne za hroznou dobu.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
ktere hadice to byli? tlusta od vahy? taky mam podpbne simptomyKuaJa píše:Jenom můj malý postřeh z poněkud irelevantní M40, ale za studena chatala dobře a za tepla třeba po 3-5 vteřinách a postupně hůř a hůř až pak začal i volnoběh ap., když byly zpuchřelé hadice - asi se to za tepla "ňák roztáhlo"

ČERPADLO
skusten podle chytrý knížky jednoduchej test odpojit za filtrem strčit hadičku do nějaký flašky, vyndat relé pro čerpadlo propojit kontakty 87b a 30 drátem na kontaktech čerpadla musí být min. 11,6V za 30 sec. to u 318í musí natlačit min 700cm3 pak podle obsahu víc já sem dostal z čerpadla sotva 0,5l filtr a hadice nový. Mněl sem uplně stejný problémy, za studena na šktnutí za tepla po chvíli stání třeba na po 5tý taky sem skoušel všecno možný vstřiky, čidla atd. jestly máte tu knížku tak se na to podívejte tam je to přesně popsaný. 
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57
318i m40 ex.
325d M57
jaka chytra knizka? myslis jak na to? nebo jakou?parvy83 píše:ČERPADLOskusten podle chytrý knížky jednoduchej test odpojit za filtrem strčit hadičku do nějaký flašky, vyndat relé pro čerpadlo propojit kontakty 87b a 30 drátem na kontaktech čerpadla musí být min. 11,6V za 30 sec. to u 318í musí natlačit min 700cm3 pak podle obsahu víc já sem dostal z čerpadla sotva 0,5l filtr a hadice nový. Mněl sem uplně stejný problémy, za studena na šktnutí za tepla po chvíli stání třeba na po 5tý taky sem skoušel všecno možný vstřiky, čidla atd. jestly máte tu knížku tak se na to podívejte tam je to přesně popsaný.

... mám naprosto stejný .....Anton píše:mam na m20 to samý..a nikdo neví čim to je....studený chytne sotva otočim klíčem....když je uplně teplý tak taky, ale jakmile chvíly stojí tak to porád točí a točí..a chytne za hroznou dobu.
e30 323i
e30 320i
e34 535i
e30 320Ci
e39 528i
e30 325i

a 