Pískání nápravy za jízdy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Pískání nápravy za jízdy

Příspěvek od Tomas is » 24. 07. 2007 12:06

Už si opravdu nevím rady. Všechno jsem měl rozebrané a znovu složené, nicméně nevyřešeno. Za jízdy po nerovném terénu se mi od levého kola ozývají zvuky jako když píská guma. Jsou krátké, přerušované, prostě jak skáče kolo. Nicméně čepy, uložení, ramena, tlumič, vše v pořádku. Byl jsem i na STK na třasadlech, jenže tam to nic nedělalo. Je to vyloženě při pohybu kola nahoru a dolu. Neví někdo?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Pískání nápravy za jízdy

Příspěvek od Max-Max » 24. 07. 2007 19:54

Tomas is píše:Už si opravdu nevím rady. Všechno jsem měl rozebrané a znovu složené, nicméně nevyřešeno. Za jízdy po nerovném terénu se mi od levého kola ozývají zvuky jako když píská guma. Jsou krátké, přerušované, prostě jak skáče kolo. Nicméně čepy, uložení, ramena, tlumič, vše v pořádku. Byl jsem i na STK na třasadlech, jenže tam to nic nedělalo. Je to vyloženě při pohybu kola nahoru a dolu. Neví někdo?
prachovka pistu tlumice?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 25. 07. 2007 09:30

Dneska zkusím vyndat i tlumič z péra a uvidím. Je to docela ostuda. Auto že se za ním každý otočí a vydává to zvuky jak trakař :roll: Včera jsem zjistil, že je v hajzlu převodka na řízení, ale to by nevydávalo snad takový zvuky. Dneska si zas budu celý den hrát. Jdu shánět převodku.

Uživatelský avatar
Cons
Příspěvky: 113
Registrován: 04. 01. 2007 19:44
Bydliště: Dvůr Králové

Příspěvek od Cons » 25. 07. 2007 09:55

Přesně vím o čem píšeš,ten ex-chrom to dělá taky. Pravý přední. A jen když je zatočený kolo a třeba sjedeš z obrubníku nebo vymeteš nerovnost a jen když jedeš pomalinku. Za jízdy nic. Takže budu i já za postřehy vděčnej. :?:
BMW E21 316, Škoda 130L, VAZ Lada 1500, Nissan Silvia S13, Mazda RX7 Savanna, Škoda 125L, Škoda Favorit Black line, Mitsubishi Pajero Wagon, Škoda Favorit 135L, Peugeot 405 SRi, BMW E30 318i, BMW E34 525i ---> BMW E21 318i, BMW E38 740iA

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 25. 07. 2007 18:16

Tak tlumič rozloženej, složenej a pořád stejný :cry: . Už začínám opravdu podezírat tu převodku, ale tam není nic gumového. No nic, zítra pokračuju v hledání :shock: .

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 25. 07. 2007 18:52

A co stabilizator?

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 25. 07. 2007 19:55

Zkus vzit strikacku s jehlou, uvnitr nejake mazivo, propichni manzety cepu ( nejsou-li nove ) a promaz cepy. Takhle jsem to odstranil ja, nez jsem je vymenil.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 25. 07. 2007 20:38

To všechno jsem dělal. Do všech manžet čepů jsem jehlou napral tekutou vazelínu. Zítra zkusím shodit ten stabilizátor a namazat jeho uložení, pak už opravdu nevím. Můžu si za to sám. Začalo to hned potom, co jsem místo 15" BBS RS, narval 17" Kosei o šíři 9".

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 25. 07. 2007 20:54

a co naboj kola mohl už by mít vuli a při tom prohoupnutí by mohl zavrzat?
stabilizator bych moc nemazal spíš dal nové uložení to je otazka par korun

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 25. 07. 2007 22:52

M40TURBO píše:a co naboj kola mohl už by mít vuli a při tom prohoupnutí by mohl zavrzat?
stabilizator bych moc nemazal spíš dal nové uložení to je otazka par korun
kdyby mel naboj vuli, musela by byt vule v lozisku a to by byli uz statecne dalsi zvuky :wink:

Tomas: mozna blbost, ale zkus natrit vazelinou ulozeni stabilu zevnitr i zvenku

nekdy piskaj pruziny, nebo guma kolem nich... uz sem videl i suche horni ulozeni takze vrzalo

a desky se muzou taky obcas hnout a pisknout o kotouc
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 25. 07. 2007 23:02

Pokud máš servo, tak pokud je servopumpa před smrtí, píská jak blázen. Nejdřív jen při točení volantem, později pořád. Sundej klíňák posilovače a jeď to projet, uvidíš hned :wink:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 26. 07. 2007 08:54

Servo je sundané kvůli výkonu, takže tím to nebude. Jinak tu stabilku zkusím dneska. Mám tam podvozek Weitec na 17" kolech, takže všechno na nápravě dostává celkem dost zabrat. Pokud to dneska nevyřeším, tak pak už jedině ta převodka. Pro tu chci jet v sobotu, tak pak uvidím.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 26. 07. 2007 10:39

Tomas is píše:Servo je sundané kvůli výkonu, takže tím to nebude. Jinak tu stabilku zkusím dneska. Mám tam podvozek Weitec na 17" kolech, takže všechno na nápravě dostává celkem dost zabrat. Pokud to dneska nevyřeším, tak pak už jedině ta převodka. Pro tu chci jet v sobotu, tak pak uvidím.
nemas nahodou stavitelnej weitec?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 26. 07. 2007 10:53

Nemám. Je to klasika na tvrdo 60/40. Hned po obědě na to vlítnu a pak dám vědět.

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 26. 08. 2007 19:42

Tak až po dlouhém bádání se to vyřešilo úplnou náhodou a to při leštění přední kapoty. Pořád jsem si myslel, že to je při jízdě po nerovné vozovce a tudíž pohyb nahoru a dolů :? . Ovšem omyl, jednalo se o pohyb do strany a byl špatný silenblok na motoru, který vrzal jak blázen, ale držel :x .

Odpovědět