Nechce naskočit

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Nechce naskočit

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 15:36

Mam takový problém, startuju a ono né a né naskočit až tak po 5 pokusu se dílo podaří pak je vše ok otáčky v pořátku výkon taky myslel sem že bude v řiti čidlo teploty pro ŘJ tak sem ho vyměnil a nic se nestalo :( musim se přiznat že jezdim s pdpojenou lanbdou protože když jí zapojim tak motor lehoulince poškubává ve vyžších otáčkách jako by se nemohl rozhodnout esi jo nebo ne, asi bude v řiti i lambda tak skuste někdo poradit co by to mohlo bejt :oops: Jo a motor je 1,8 M40
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Nechce naskočit

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 15:46

parvy83 píše:...čidlo teploty pro ŘJ tak sem ho vyměnil a nic se nestalo ...
A proč jsi ho měnil?

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 15:55

Proto že mam taky větší spotřebu a todle čidlo plus další věci bejvá příčinou no je nový tak mam aspoň jistotu že to nebylo ono :D
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 15:57

A to původní je vadný?

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 15:58

no teď už jo když z něj upadl ten plast :oops:
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 16:00

zkontroluj palivový system mohlo by to odpovídat že ti nedrží tlak benzínu

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 16:02

parvy83 píše:no teď už jo když z něj upadl ten plast :oops:
Plast? Jako to těleso konektoru?

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 16:06

Jo přesně ten konektor se rozsypal a s tim benzínem no kouknu ale nikde nic netečeale taky sem nad tim přemejšlel, kolik má bejt tlak že bych to rovnou změřil
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 06. 08. 2007 16:13

ja měl mrdly ten srač v nadrži nevim přesně co to je nějaky regulator nebo zasobnik a tama mi valila hromada benzinu zpět do nadrže

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 16:16

předevčírem sem mněnil nádrž takže tam je všechno v poho
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 16:26

a co třeba palivovej filtr mohlo by to bej taky příčinou že to tam neprocpe??
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 06. 08. 2007 16:37

parvy83 píše:a co třeba palivovej filtr mohlo by to bej taky příčinou že to tam neprocpe??
Jo.
Ten může dělat věcí...
---
Mít tyhle potíže, asi bych se už dávno tím začal trochu zabejvat.
Dle mýho názoru se to vyplatí.
Ale každýho věc....
---
Třeba to čidlo jsi měnil, a nevěděls proč.
Měřil jsi ho?
Asi ne, co...? :roll:

Po zapojení lambdy, jak píšeš, to má tendence cukat.
Ale ty klidně jezdíš s odpojenou...
Co asi udělá potom ŘJ, napadlo tě to?

Když auto začne blbnout, hledám příčinu - nezačnu něco zběsile měnit, zvlášť když nevím, co je co.

Nejlepší řešení = nechat udělat diagnostiku u někoho, kdo tomu rozumí.

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 06. 08. 2007 17:46

dam to na diagnostiku to bude asi opravdu to nejlepší :oops:
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 18. 08. 2007 22:47

Tak na diagnostice bylo vše ready a lamda taky to sem od něj slyšet nechtěl, taky sem mněřil tlak benálu (filtr a vedení v pořátku nový hadice atd.) pri volnoběhu 2,7 atm. plyn na podlaze 3,2atm. pri brždění motorem 2,5 atm. takže i regulátor šlape snad dobře to startování jak sem videdukoval dělá to že pumpa pomalu tlačí. Když to chcípnu a necham to dýl (než se vrátí benzín z potrubí do nádrže) tak jí to dlouho trvá ale pak je to gut mněl sem ji rozebranou a nic sem na ni nenašel co by mohlo bejt v nepořátku tak už nevim a ten výkon jde stále jako schody né už tolik ale je to pořát cejtit jak to houpe. Asi to bude stejně ta pumpa.
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 20. 08. 2007 17:07

Nějakej návod jak odskoušet palivové čerpadlo jestli je v pořátku protože když je to studený tak to naskočí hned :?:
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 20. 08. 2007 19:43

parvy83 píše:Nějakej návod jak odskoušet palivové čerpadlo jestli je v pořátku protože když je to studený tak to naskočí hned :?:
Merit tlak ne jenom pri daignoze, ale behem jizdy. Mel jsem kdysi pumpu, ktera slusne stavkovala, az nakonec klekla uplne. Zacalo to tim, ze za studena pri jizde tak na 1 sec chcipala a pak zase jela vpohode. Pri diagnoze to nikdy neudelalo.

BTW nemate nekdo udelatko na snimani tlaku paliva? Normalni tlakomer mam, ale na ten nevidim za jizdy. Nejake el. tlakove cidlo by to chtelo a pak to zaznamenavat.

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 20. 08. 2007 19:50

Mněl sem Tčko na hadičce za filtrem a hadici s budíkem nataženou k řidiči a takhle sem nezdil tlačilo to normálně až na ty starty, ani za jízdy tam nabyl nějakej pokles tlaku krom reakce regulátoru na polohu plynu jinak to bylo OK
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 20. 08. 2007 21:30

Netecou vstriky? Kolegova 325 chytala studena nadrc, ale tepla mizerne dlouho, rozjizdelo se to hrozne pomalu az to postupne chytlo. Jaky zpusobem to chytne, ztezka nebo krasne najednou?

parvy83
Příspěvky: 139
Registrován: 06. 08. 2006 10:28
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od parvy83 » 21. 08. 2007 15:19

Jak kdy, někdy po opakovaným startování to naskočí hned a někdy to kucká ale pokaždý když to nechtělo naskočit tak byl malej tlak až tak při 1,5 až 2 atm. to naskočilo.
318i m10 ex.
318i m40 ex.
325d M57

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 21. 08. 2007 16:25

parvy83 píše:Jak kdy, někdy po opakovaným startování to naskočí hned a někdy to kucká ale pokaždý když to nechtělo naskočit tak byl malej tlak až tak při 1,5 až 2 atm. to naskočilo.
Zacni tim, ze vymenis benzinove hadice a filtr, po letech uz budou stat za to a kdovi co tam v okruhu vsechno plave. Zkus pri startovani ve chvili kdy to nechce chytnout poradne bouchnout do mista, kde je pumpa. Jestli to naskoci tak je jasna.

Odpovědět