No tak mám začarovfaný auto no,je v něm nějakej skřítek a ovládá toTrhyy píše:A já mam asi nějakou Economy verziPáč minulej víkend se najezdilo s třícou asi 700km po okreskách, z toho tak cca 100km byl docela kotel, páč se naháněli nějaký hustodrsně načipovaný tdička, takže furt skoro do omezovače
Plus asi tak 30ti minutový blbnutí na letišti ( zkoušení špéry
) a na těch okreskách se taky jelo většinou okolo těch 110 a celkovej průměr mi vyšel na 11,5, takže sem hodně spokojenej
kolik papká vaše dvaapůle? (325i E30) :?:
- DJ HONZA
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29. 08. 2006 17:04
- Bydliště: Orlicko-Týnišťsko
- Kontaktovat uživatele:
Taky mám podobný zkušenosti když jedu slušně tak se dostanu i pod 10, ale většinou tomu občas někde šlápnu a těch 11,5-12 je reálný.DJ HONZA píše:No tak mám začarovfaný auto no,je v něm nějakej skřítek a ovládá toTrhyy píše:A já mam asi nějakou Economy verziPáč minulej víkend se najezdilo s třícou asi 700km po okreskách, z toho tak cca 100km byl docela kotel, páč se naháněli nějaký hustodrsně načipovaný tdička, takže furt skoro do omezovače
Plus asi tak 30ti minutový blbnutí na letišti ( zkoušení špéry
) a na těch okreskách se taky jelo většinou okolo těch 110 a celkovej průměr mi vyšel na 11,5, takže sem hodně spokojenej
Já mám s kábrem průměr za cca 2000km 8.8l a to není žádnej klobouk pořád, taky se rád svezu, při předjíždění podřadit a plyn na podlahu. Asi bude dost záležet na to v jaký je motor kondici, mě šlape krásně, za 6000km si nevzal skoro žádnej olej, do výměny určitě nebude potřeba ani náhodou dolévat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

spotřeba
No tak to oukám že jsem asi dítě štěstěny mě 325i v kombiku žere tak kolem 10 -13 když jezdím do práce nebo couračky po městě ale už jsem s ni jel i za malinko vic než 8 litru a to jsem ji nešetřil člověk se musí naučit zacházet s plynem 

A o tom to asi hlavně bude,v jaký je motor kondici a vše okolo něj taky,máme doma 1,8M10 2,0m20BOOST píše:Já mám s kábrem průměr za cca 2000km 8.8l a to není žádnej klobouk pořád, taky se rád svezu, při předjíždění podřadit a plyn na podlahu. Asi bude dost záležet na to v jaký je motor kondici, mě šlape krásně, za 6000km si nevzal skoro žádnej olej, do výměny určitě nebude potřeba ani náhodou dolévat.
U té 1,8 se to dá tak od 7-11l na sto
U 2litra 8-12l na sto
Nepočítám do toho nějaký divočení pak to leze výš,prostě normální svižná jízda.Minulý týden jsem nalítal cca 1100km s 1,8 a vyšlo mi to na 7,65l na sto a motor už trochu dýchá
