184KA na 184E1
184KA na 184E1
Zdravim vsecky, rad bych se zeptal mam motor 184E1 a v TP mam 184KA, proto se Vas vsech s prozbou ptam jak to nejak vyresit aby me to vsecko sedelo v TP.....DIKY MOC.......
Po tom jsem taky patrál a dle toho co jsem našel je to totéž...
184E1 by mělo znamenat motor s katem co plní emise Euro1...
A teď jsem se podíval pořádně a totéž to není....
Mno a co to přebouchnout?Případně trošku zneviditelnit písmenka kyselinou...
Teda pokud ti nesedí jen motor.....a ne celé auto...
184E1 by mělo znamenat motor s katem co plní emise Euro1...
A teď jsem se podíval pořádně a totéž to není....
Mno a co to přebouchnout?Případně trošku zneviditelnit písmenka kyselinou...
Teda pokud ti nesedí jen motor.....a ne celé auto...
Naposledy upravil(a) Badliner dne 03. 08. 2007 08:02, celkem upraveno 1 x.
184KA jsem zatím viděl jen u několika 318i M10, všechny s katalyzátorem.DAN píše:Jasný, ale KA - je dycky KAT, že.
Já měl třeba 256 E1 - 2,5 M20 - "bezkatovou"
Vím, že mi tenkrát p. Stehlík řikal, že ať najdu na motoru E1, EB, že je to jedno. Tak jsem myslel, že je to buřt.
Až tak uplně není, no.
U jiných písmen se mi to tak jednoznačný nezdá.
Hledal jsem tabulky, z kterých by to bylo jasný, a objevil jsem kdysi jen nějaký sovětský - i to EB, co jsem viděl u karburátorový verze, jsem tam našel u verze se vstřikováním (77kW).
Bohužel už na těch stránkách tabulky ani nejsou, jen diskusní fórum:
http://boards.bmworg.ru/