Dlouho startuje
Dlouho startuje
Chlapi tak mám v autě konečně 6Vál ale je to jak já říkám Fáze 1 zatím 320 z palsta m20. Problém je ale ten že motor když dlouho stojí tak špatně startuje - čím to je? Musím ho točit tak 20sekund než se rozběhne. Zatím jsem nic nezkoumal - byl jsem rád že vůbec jezdím!
Tak prosím poraďte!
nene ta je ok motorem to točí krásně jen to nechce chytit a tak po 20 sekundách to začne zapalovat a jakmile chytne tak je v poho a potom ho vypnu a chvíli stojím a zas nic. Probíral jsem to s pinkim zkusím zapojit čerpadlo naplno ať tlačí a pokud to taky nepůjde tak to budou vstřiky. Já myslel že to chce nějaký zpětný ventil na benzín - něco jak je na ostřikovačích!
Maxi já vím že tomu fest rozumíš jen já ne tak pomalu pomalu.
Včera jsem to teprve přehodil takže dnes koupím nové palivové hadice, a zkusím to zapojit nachvíli natvrdo to čerpadlo že by tlačilo benzín ještě před nastartováním. Kdyby to pomohlo tak vím že se mi vrací benzín do nádrže a řešil bych to nějakým ventilem - jako ostřikovače asi. Nebo tě napadá něco jiného?
Včera jsem to teprve přehodil takže dnes koupím nové palivové hadice, a zkusím to zapojit nachvíli natvrdo to čerpadlo že by tlačilo benzín ještě před nastartováním. Kdyby to pomohlo tak vím že se mi vrací benzín do nádrže a řešil bych to nějakým ventilem - jako ostřikovače asi. Nebo tě napadá něco jiného?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nene. Otazka: jakej motor tam byl predtim?Paja píše:Maxi já vím že tomu fest rozumíš jen já ne tak pomalu pomalu.![]()
Včera jsem to teprve přehodil takže dnes koupím nové palivové hadice, a zkusím to zapojit nachvíli natvrdo to čerpadlo že by tlačilo benzín ještě před nastartováním. Kdyby to pomohlo tak vím že se mi vrací benzín do nádrže a řešil bych to nějakým ventilem - jako ostřikovače asi. Nebo tě napadá něco jiného?
Pokud das cerpadlo natvrdo, budes mit jistotu akorat ze slape, pac kdyby neslapalo, motor by si jen pricucaval dle potreby a to by taky mohlo zpusobvat tvuj problem.
Motor je z plastu, takze mel bys mit bud jen jedno hlavni velke cerpadlo v nadrzi ktere se rozbehne az po startu nebo dve - jedno podavaci v nadrzi a jedno tlakove pod prahem - a ty by meli taky startovat az po startu, jelikoz si tam dal Motronic motor z plastu. Motronic manazment nepouziva zadne zpetne ventily, tak mozna mas jen nekde malou netesnost a ta zpusobuje padani. Po natoceni motor jde hezky? Drzi? pri zatezi za jizdy - kopce, plnej kotel a pod. - necuka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Mám plasta a motor z plastu taky. Po nastartování se drží moc nízko a kolísá při přidání plynu na 1200 jede plynule a pak už drží pěkně. v kopci necuká a na rovinkách ani při plném neprotestuje. Ale jak říkám svezl jsem se včera poprvé tak mám asi někde netěsnost. Ale to bych viděl na třeba sací hadici za váhou vzduchu ale to by němělo asi vliv na startování.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
spis mas netesnost v palivovem okruhu. Poradne projdi vsechny hadicky nebo je rovnou vymen.Paja píše:Mám plasta a motor z plastu taky. Po nastartování se drží moc nízko a kolísá při přidání plynu na 1200 jede plynule a pak už drží pěkně. v kopci necuká a na rovinkách ani při plném neprotestuje. Ale jak říkám svezl jsem se včera poprvé tak mám asi někde netěsnost. Ale to bych viděl na třeba sací hadici za váhou vzduchu ale to by němělo asi vliv na startování.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak je to nějaké divné - ráno v 6 včera to nestartovalo musel jsem točit motor tak 15 -20 sekund pak chytil - odpoledne jsem přišel z práce a chytil hned na první otočení - jel jsem na poštu a nechytil, pak na barák - zkontroloval kabely, vyměnil benzínové hadice - ješte tam mám praskou hadici na odvětrání víka ventilů - ale jedno zjištění mám - nové hadice jsou lepší ale stále na volnoběh je motor v moc nízkých ot a celý se třese nevím kolik točí volnoběh chybí mi taková ta taktovací kostička do otáčkoměru ale třese se a vynechává ale když odpojím váhu vzduchu (kabel) tak se motor uklidní a zvýší ot tak o 100 - 150 ot/min. ???????????????????? co s tím je?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
neco je s vahou nebo kabelaziPaja píše:Tak je to nějaké divné - ráno v 6 včera to nestartovalo musel jsem točit motor tak 15 -20 sekund pak chytil - odpoledne jsem přišel z práce a chytil hned na první otočení - jel jsem na poštu a nechytil, pak na barák - zkontroloval kabely, vyměnil benzínové hadice - ješte tam mám praskou hadici na odvětrání víka ventilů - ale jedno zjištění mám - nové hadice jsou lepší ale stále na volnoběh je motor v moc nízkých ot a celý se třese nevím kolik točí volnoběh chybí mi taková ta taktovací kostička do otáčkoměru ale třese se a vynechává ale když odpojím váhu vzduchu (kabel) tak se motor uklidní a zvýší ot tak o 100 - 150 ot/min. ???????????????????? co s tím je?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no on je mezi uhlikovym filtrem a klapkou, vede do nej konektor, jedna hadicka dovnitr, jedna venPaja píše:Tak teď si nejsem jistý jestli chápu který bazmek - před uhlíkovým filtrem je takový ventil a do toho vede kablík ten zkontroluju a jinak tam vedou jen hadičky. Myslíš ten ventil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ok už asi vím co myslíš dneska to kompletně projdu a zkusím i prostříknout kontakty ve všech těchhle konektorech!
Snad to pomůže. A ještě mám jeden dotaz - Mám teď jakoby posunutou kulisu řazení - je to moc vepředu jedničku a trojku tam musím uplně nacpat - mám zkrátit tu tyč řazení co vede do převodovky - jedna je hliníková a druhá je železná se dvěma čepy na konci tak tu že?
Snad to pomůže. A ještě mám jeden dotaz - Mám teď jakoby posunutou kulisu řazení - je to moc vepředu jedničku a trojku tam musím uplně nacpat - mám zkrátit tu tyč řazení co vede do převodovky - jedna je hliníková a druhá je železná se dvěma čepy na konci tak tu že?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no mas posunutou proto, ze skrin na R4 je kratsi a tedy potrebuje delsi tahlo rizeni, to tahlo bud zkrat nebo sezen z 2.0, jsou jich mrakyPaja píše:ok už asi vím co myslíš dneska to kompletně projdu a zkusím i prostříknout kontakty ve všech těchhle konektorech!
Snad to pomůže. A ještě mám jeden dotaz - Mám teď jakoby posunutou kulisu řazení - je to moc vepředu jedničku a trojku tam musím uplně nacpat - mám zkrátit tu tyč řazení co vede do převodovky - jedna je hliníková a druhá je železná se dvěma čepy na konci tak tu že?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
