kamarád si začal hrát s myšlenkou pohrát si trochu s motorem má klasiku M50 a chtěl by ho obohatit o vanos.. ale teď otázka jestli se musí měnit celej motor nebo mu stačí hlava + jednotka na M50TU+nějaký serepetičky.. a jaký serepetičky by to měly bejt..
zástavbu M52 se siemensem by bylo asi složitější...
vanos za nevanos
vanos za nevanos
dočasný konec BMW 
Budeš potřebovat jiné víko, nevím jestli sací vačka není jiná, pak taky rozvody, protože v té hlavě je to jiné(samotná hlava je tuším stejná), je to Variabilní na obou vačkách(kvůli nastavení), jednotku vanos, taky do jednotky vede hadice s olejem a nějaký drát co to asi ovládá a nevím jestli něbudeš potřebovat i jinou jednotku(Vanosovou), kabeláž by mohla být stejná, až na ten jeden drát 
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je jináExclusive píše:nevím jestli sací vačka není jiná
Rozvody jsou stejné jediné co se liší je ozubené kolo sací vačkyExclusive píše:pak taky rozvody, protože v té hlavě je to jiné(samotná hlava je tuším stejná
Stačí vyměnit těleso filtru s vývodem na tlakovou hadici vanosu. Dráty budeš potřebovat dva a pro sichr bych to dal s celou kabeláží.Exclusive píše:taky do jednotky vede hadice s olejem a nějaký drát co to asi ovládá a nevím
Jednotka bude muset být určítě jiná, ta původní by ten vanos asi moc ovládat neuměla.Exclusive píše:nevím jestli něbudeš potřebovat i jinou jednotku(Vanosovou)
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou