Mám jezdit nebo šetřit?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

Co dál?

Koupit šrot, jezdit a šetřit
5
28%
Koupit třícu "kasičku"
7
39%
Nejezdit, šetřit a pak se radovat :)
6
33%
 
Celkem hlasů: 18

Uživatelský avatar
horis
Slabší duchem
Příspěvky: 1322
Registrován: 29. 09. 2006 12:57

Příspěvek od horis » 16. 06. 2007 05:14

Bawor píše:
budha píše:protoze konkretne 325 touring je zadany zbozi a nema to socialni vybavu...Je to proste to nej, co se delalo (krome M3/cabrio)...Ale napriklad coupe, 4 valcu je tam hromada vyvonenejch do 1000 EUR.!
To máš pravdu že touringy sou trochu o něčem jiným, ale podle mě i coupé nebo saloon 325i bude problém sehnat obstojnej kus. A pochybuju, že ruffus by šel poslabším motoru. Kdo okusí 2,5 tak se těžko smiřuje s přechodem na slabší motor.
Máš naprostou pravdu. Já zbořil taky e30 325i a taky jsme řekl že pod 2,5 už nikdy nepůjdu. Prostě jsem nechtěl žádný udýchaný čtyřvál :D . No a pak jsme viděl svojí součastnou 320i a změnil jsme názor. Těch 30 kw oželím a mám e30 v supr stavu, kde není ani mm rzi 8) a za velmi slušný peníz. To prostě nešlo jí nekoupit. Ale být to třeba 1,6 nebo 1,8, tak jí nekoupím. Mě osobně na výkonu dost záleží. Vše je ale věc názoru a vkusu :D Na tipcars jsou docela slušné tříci okolo 40 tis.
e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 16. 06. 2007 12:02

ono je to jedno, protoze kdyz clovek za sebe necha ridit toho mladyho nadsenyho kluka - zavodnika, ktery ho mame kazdej nekde v sobe, tak omota tricu o nejblizsi strom at tam ma 4 val nebo 6 val..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět