Klima

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Příspěvky: 223
Registrován: 09. 09. 2004 16:22
Bydliště: Káraný

Příspěvek od TURBO_KrteK » 08. 06. 2007 09:18

Lukáš Brandejs píše:
TURBO_KrteK píše:... koukam ze vedra poslednich dnu te dohnaly k praci/klime :-D
Vedro je až na druhé koleji, chlapče. Je za tím byt, až ho koupím tak už si nebudu dovolit ani gumičky do stěračů. Skončila éra cpaní peněz do e30 :roll:
njn mlada si holt bude muste najit druhou praci :D co se da delat :D
Opel Vectra Caravan 2.0 DTI '04
ex BMW e36 325i Coupe
ex BMW e30 325i Cabrio
ex BMW e36 320i

Uživatelský avatar
Lukáš Brandejs
Příspěvky: 718
Registrován: 28. 05. 2006 17:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od Lukáš Brandejs » 11. 06. 2007 08:36

mám další problém :cry: kompresor tlakuje při volnoběhu od 19 do 25 atm (to mi říkali v servisu) a kovové trubice co vedou do do interieru, mají tak 80 stupnů(to jsem zjistil až když jsem odjel), kompresor to samé a má strašný odpor při jízdě. Jinak to chladí. U jiných aut, jsou kovové trubky orosené, já mám opak. Co s tím ? Napadlo mě jsetli se třeba m20 netočí opačně než m50 a kompresor se točí obráceně. Jelikož je to bastl, tak mám jeden z vývodů kompresoru asi 6 cm od parohů, původně jsem si myslel že se to hřeje odtud, ale zkusil jsem jezdil bez zaplé klimy a vývod ná normální teplotu. Fakt nevím.
608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG

Odpovědět