Mazani po nastartovani

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Mazani po nastartovani

Příspěvek od Prox » 07. 05. 2007 14:31

Vsiml jsem si ze mi po nastarovani nejakou dobu sviti kontrolka mazani, je to tak cca 2-3 vteriny, pak zhasne a v pohode, uz se nerozsviti ani neproblikava na volnobeh. Mam pocit ze pokud je motor studeny tak to zhasne driv nez kdyz je to zahraty a nejakou dobu to stoji..coz kdyby to bylo nekde ucpany tak by se to pocitam melo chovat opacne. Nejake napady? Jedna se o 325ix..
5er

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 07. 05. 2007 14:39

Tipuju, že olejové čerpadlo už není v takové kondici jako zamlada a chvíli mu trvá, než natlakuje :P
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 07. 05. 2007 14:46

Jak starý olej tam je a jaké specifikace?
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 07. 05. 2007 14:53

Fx píše:Jak starý olej tam je a jaké specifikace?
Cekam na vyjadreni puvodniho majitele..rekl bych ze vic jak rok tam nebude, pocitam tak 10/15w40 i kdyz je mozny ze tam bude nejaka ridka srajda :)
5er

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 07. 05. 2007 15:01

Mno tak jako pokud je to takhle, tak výměnou oleje bych začal... Nechápu, co vede lidi k tomu, že koupí auto a nevymění olej. Ušetřenejch sedm stovek? :roll:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 07. 05. 2007 15:24

To že to nemaže za studena je celkem normální, taky mi tak vteřinku trvá, než to natlakuje, ale že ti to trvá ještě dýl, když je motor zahřáty mi přijde, že ti moc zřídne olej vlivem zahřátí motoru, zauvažuj nad olejem, který při vyšších teplotách neztrácí vyzkozitu (15W-50 :?: :roll: )
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Splaš
člen E30.cz
Příspěvky: 289
Registrován: 31. 05. 2003 01:36
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Splaš » 08. 05. 2007 22:46

Tak minulý majitel se hlásí...
Olej je 10W40 starý půl roku. Auto jsem používal převážně v zimě a tehdy jsem to nepozoroval, za teplého počasí ano - někdy.
Osobně tomu nepřikládám důležitost, ostatně na kabriu (stejný motor, stejný olej) to pozoruju taky.
Závěr: pro odstranění bych nalil 15W40 a nebo si s tím vůbec nelámat hlavu.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 05. 2007 05:26

Pokud to chvíli po startu zhasne, nedělal bych si s tím hlavu.
Hlavně aby tam bylo dost správnýho oleje a správnej filtr.

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 09. 05. 2007 07:22

Oukej, preventivne dam 15W40, oleje je dost
5er

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 05. 2007 14:21

Exclusive píše:To že to nemaže za studena je celkem normální, taky mi tak vteřinku trvá, než to natlakuje, ale že ti to trvá ještě dýl, když je motor zahřáty mi přijde, že ti moc zřídne olej vlivem zahřátí motoru, zauvažuj nad olejem, který při vyšších teplotách neztrácí vyzkozitu (15W-50 :?: :roll: )
ten 15W-50je mineral?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 09. 05. 2007 14:25

vlada320 píše:
Exclusive píše:To že to nemaže za studena je celkem normální, taky mi tak vteřinku trvá, než to natlakuje, ale že ti to trvá ještě dýl, když je motor zahřáty mi přijde, že ti moc zřídne olej vlivem zahřátí motoru, zauvažuj nad olejem, který při vyšších teplotách neztrácí vyzkozitu (15W-50 :?: :roll: )
ten 15W-50je mineral?
Neohrnuj nos, ten motor na to jede líp jak na jakýkoliv jiný olej 8)
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 09. 05. 2007 17:45

vlada320 píše:
Exclusive píše:To že to nemaže za studena je celkem normální, taky mi tak vteřinku trvá, než to natlakuje, ale že ti to trvá ještě dýl, když je motor zahřáty mi přijde, že ti moc zřídne olej vlivem zahřátí motoru, zauvažuj nad olejem, který při vyšších teplotách neztrácí vyzkozitu (15W-50 :?: :roll: )
ten 15W-50je mineral?
je to uplne jedno jestli je to mineral nebo syntetika... vlastnosti to ma uplne stejny..
5er

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 05. 2007 18:28

ja neohrnuju nos jen se ujistuji.ja presne tenhkle olej mam totiz v aute a jsem moc spokojenej je ten motor i o dost tissi a je to i znat na pruznosti atd...a hlavne jsm tam mel predtim polosyntetiku 10W-40 a ta mi rozezrala karbon v celym motoru a motor zacal bejt desne hlucnej.ted je tam hezky mineralek a mam s tim zatim jenom pozitivni zkusenosti.uz to ani ten olej nezere a tomu na krk muzu porad jak chci :lol: :wink: jinak jedna se o motor(m20 320i) :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 09. 05. 2007 18:31

a nemylsim si ze je to jedn co je to za olej jestli mineral,polosyntetika nebo syntetika.myslim si ze kdybych do toho motoru v ty dobe kdy zacal klepat a bejt hlucnej misto mineralu nalil syntetiku tak bych ho akorat oddelal a kdybych tam nalil zpatky polosyntetiku tak by se to vubec nezlepsilo a bylo by to cim dal horsi.je to moje zkusenost s tim olejem takze se na me rovnou Maxi vyser se svejma blbejma pripominkama :wink: sorry za to co pisu ale pisu to jen jako prevenci :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 09. 05. 2007 18:40

vlada320 píše:a nemylsim si ze je to jedn co je to za olej jestli mineral,polosyntetika nebo syntetika.myslim si ze kdybych do toho motoru v ty dobe kdy zacal klepat a bejt hlucnej misto mineralu nalil syntetiku tak bych ho akorat oddelal a kdybych tam nalil zpatky polosyntetiku tak by se to vubec nezlepsilo a bylo by to cim dal horsi.je to moje zkusenost s tim olejem takze se na me rovnou Maxi vyser se svejma blbejma pripominkama :wink: sorry za to co pisu ale pisu to jen jako prevenci :wink:
Problem je to, ze jestli je olej mineral nebo syntetika vubec neurcuje jeho vlastnosti :roll: 5W10 muze byt klidne mineral stejne jako 15W50 muze byt syntetika..ja nevim proc se tenhle nesmysl porad drzi..
5er

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 10. 05. 2007 07:51

Prox píše:Problem je to, ze jestli je olej mineral nebo syntetika vubec neurcuje jeho vlastnosti :roll: 5W10 muze byt klidne mineral stejne jako 15W50 muze byt syntetika..ja nevim proc se tenhle nesmysl porad drzi..
Ja ti Proxi reknu proc si to kazdej takhle mysli, protoze jsou liny, nebo neumi cist... :roll:

Odpovědět