Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 10. 04. 2007 09:23
je to c 6?
link
daji se vymenit i bez sundani hlavy? nebo musi hlava dolu??
predpokladam, ze musi hlava dolu a tudiz na to budu bohuzel prdet ...

dik
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
M3
- Příspěvky: 288
- Registrován: 15. 11. 2004 10:50
- Bydliště: Petřvald
Příspěvek
od M3 » 10. 04. 2007 09:43
mylsim, ze kdyz jsem tohle kdysi delal tak jsem musel vytahnout ventyl...tzn. ze palice dolu
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 10. 04. 2007 10:37
no ja si to myslel ...

jenom jestli neni nejaky zlepsovak, kteryma se to tu obcas hemzi

BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 10. 04. 2007 13:19
aha .. tady to fakt vypada, ze to sundal shora ...

BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 10. 04. 2007 14:11
Podle me to pujde vytahnout zvrchu.
-
Adis
- Příspěvky: 16
- Registrován: 09. 03. 2007 18:52
Příspěvek
od Adis » 10. 04. 2007 16:10
No jo vytahnout to de.Je jen třeba dat pozor na to aby ti nezajeli ventily
Třeba dát píst do HÚ
-
Sopťa
- člen E30.cz
- Příspěvky: 708
- Registrován: 18. 03. 2006 12:47
- Bydliště: Opava
Příspěvek
od Sopťa » 10. 04. 2007 16:45
NEvím jak u M40 ale u jiných motorů se to dělá běžně vrchem stačí si vyrobit přípravek na stlačení ventilů a samozřejmně píst v H.Ú.
-
ajfel
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 10. 02. 2005 10:02
- Bydliště: Opava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ajfel » 11. 04. 2007 05:32
Sopťa píše:NEvím jak u M40 ale u jiných motorů se to dělá běžně vrchem stačí si vyrobit přípravek na stlačení ventilů a samozřejmně píst v H.Ú.
dik vsem

BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
Jiří
- Příspěvky: 103
- Registrován: 04. 11. 2003 13:59
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Příspěvek
od Jiří » 12. 04. 2007 13:24
Vyzkoušeno. I na M40 . I u jiných podřadnějších značek. Píst do horní úvrati a snaž se . A buď si jistý že tam je ( ten píst) nebo se s toho opícháš. Guferka jsou vcelku za lidovku.
-
Huncak
- Příspěvky: 260
- Registrován: 06. 10. 2005 14:39
- Bydliště: Dřínov 44
Příspěvek
od Huncak » 12. 04. 2007 15:40
dělá se takovej přípravek ze staré svíčky,navaří se do ní kus trubičky a ventilek z kola.našroubuješ to do závitu místu svíčky a nafoukneš to kompresorem a v pohodě ti to ventily udrží nahoře.
V LPG je síla
-
vlada320
- Teenager
- Příspěvky: 3127
- Registrován: 18. 09. 2005 20:24
- Bydliště: žeby skleroooza :-)
Příspěvek
od vlada320 » 12. 04. 2007 19:40
Huncak píše:dělá se takovej přípravek ze staré svíčky,navaří se do ní kus trubičky a ventilek z kola.našroubuješ to do závitu místu svíčky a nafoukneš to kompresorem a v pohodě ti to ventily udrží nahoře.
tak tomu rikam fakt zlepsovak

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2
