Vysoky otáčky.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
berami
Příspěvky: 11
Registrován: 08. 04. 2007 15:53
Bydliště: Č.Třebová

Vysoky otáčky.

Příspěvek od berami » 10. 04. 2007 19:36

Čauky lidi hele nevi negdo co by my mohlo zpusobovat na volnoběhu tak vysoky otačky kdyš stojim tak tam mam 2000 - 2500 otáček za min. :(
Myslim ze je to tim potecmetrem nebo co je to tam.Da se nako opravit či vyčistit??Pls opraďte lidišky :?
BMW 316i E30

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 04. 2007 19:50

Co je to za motor?

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 10. 04. 2007 20:34

predpokladal bych 316i podle toho co ma v popisu
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 10. 04. 2007 20:54

vlada320 píše:predpokladal bych 316i podle toho co ma v popisu
Hm.
Ten popis já vidím, BMW 316i E30.
Ještě ale vytušit, zda jde o 316i M10 třeba z roku 1988 nebo 316i M40 z let pozdějších.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 04. 2007 20:57

:lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 11. 04. 2007 07:26

oni meli snad obe dve potenciometr?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 04. 2007 08:39

vlada320 píše:oni meli snad obe dve potenciometr?
Jakej potenciometr?

berami
Příspěvky: 11
Registrován: 08. 04. 2007 15:53
Bydliště: Č.Třebová

Příspěvek od berami » 11. 04. 2007 20:27

motor je 316i M40 66kw a je pekně línej :(
BMW 316i E30

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 04. 2007 21:02

berami píše:motor je 316i M40 66kw a je pekně línej :(
M40 66 kW = zřejmě chybný údaj.

Pokud drží trvale volnoběžné otáčky vysoko, zkontroloval bych hadice sání - těsnost, celistvost (přisávání falešnýho vzduchu).
Regulátor volnoběhu nemusí správně fungovat - nečistoty uvnitř, popř. nefunkční el. okruh spínání volnoběžného režimu (mikrospínač u škrtící klapky).

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 11. 04. 2007 22:20

Venca píše:
vlada320 píše:oni meli snad obe dve potenciometr?
Jakej potenciometr?
pod klapkou je snimac skrtici klapky nebo snad ne?(potenciometr)
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 12. 04. 2007 08:12

vlada320 píše:
Venca píše:
vlada320 píše:oni meli snad obe dve potenciometr?
Jakej potenciometr?
pod klapkou je snimac skrtici klapky nebo snad ne?(potenciometr)
:lol: :lol: :lol: :lol:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 12. 04. 2007 08:24

vlada320 píše: pod klapkou je snimac skrtici klapky nebo snad ne?(potenciometr)
Tam je snímač poloh škrtící klapky, ale nikoli potenciometr.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 04. 2007 09:29

vlada320 píše:
Venca píše:
vlada320 píše:oni meli snad obe dve potenciometr?
Jakej potenciometr?
pod klapkou je snimac skrtici klapky nebo snad ne?(potenciometr)
:shock: jo to bude ono, tim se nastavuje "volnobeh"
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M3
Příspěvky: 288
Registrován: 15. 11. 2004 10:50
Bydliště: Petřvald

Příspěvek od M3 » 12. 04. 2007 12:52

Venca píše:
berami píše:motor je 316i M40 66kw a je pekně línej :(
M40 66 kW = zřejmě chybný údaj.

Pokud drží trvale volnoběžné otáčky vysoko, zkontroloval bych hadice sání - těsnost, celistvost (přisávání falešnýho vzduchu).
Regulátor volnoběhu nemusí správně fungovat - nečistoty uvnitř, popř. nefunkční el. okruh spínání volnoběžného režimu (mikrospínač u škrtící klapky).
M40 a 66KW.1,6 M40 mela snad 73 nebo tak nejak...ale kamos mel kdysi 1,8M40 a mel to postavene na papirech z E21 v dobe kdy to jeste slo a taky mel v TP 66KW...treba je to to auto :lol:
Freude am Fahren
E36 Touring Individual M-Sportpaket, E34 Saloon 525i na prodej, Mazda 323 WorkCar, Honda 650 Revere touristik..PRODEJ ND na vsechny vozy za super ceny

berami
Příspěvky: 11
Registrován: 08. 04. 2007 15:53
Bydliště: Č.Třebová

Příspěvek od berami » 12. 04. 2007 18:46

Nekecam v Technicaku mam 66kw a oproti mej předchozí 316i 73kw je o kus linejsi a zere uplne stejne.Motor na hovno.Jinak moc dika za rady dotahnu pročistim a uvidim. :)
BMW 316i E30

Odpovědět