jak se nastavuji, nebo spis zajištují rozvody před demontaží rozvodoveho řemene na 524td motor m21..
diky za kazdou radu
rozvody 524td
-
Brutalni Monstrum Wole
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
Tak kdyby to někdo dělal, tak následovně: kliku zajistit pod starterem šroubem M10, čerpadlo taky šroub M10, vačka 1. válec zavřený, 6-tý střihá. Pod rozvod. kolem vačky je čtyřhran, který musí mít svislé hrany kolmo k dosedací ploše víka ventilů. Je na to nějaký přípravek, ale jde to i bez něj. Motor td už šlape s dieslovou hlavou, jen vačka zůstala td.
takto to tedy skusim, ale prvni urcite musim nastavit aby prvni palil a sesty strihal a pak se me pod tim starterem (asi na setrvaku) v okenku ukaze nejaka mezirka a tam pichnu ten m10 sroub ne?
a to cerpadlo zajistim kde , jako pres kolo prostrcim sroub m10?
jinak teda dik, nečekal sem ze to pujde tak rychle
takto to tedy skusim, ale prvni urcite musim nastavit aby prvni palil a sesty strihal a pak se me pod tim starterem (asi na setrvaku) v okenku ukaze nejaka mezirka a tam pichnu ten m10 sroub ne?
a to cerpadlo zajistim kde , jako pres kolo prostrcim sroub m10?
jinak teda dik, nečekal sem ze to pujde tak rychle
možná budeš mít trošku problém s tim šroubem M10
těch děr je tam víc než jedna...a myslím že v tom setrváku je šrob M12 a musí mít lehce zabroušenou špičku aby tam pěkně zapadl...to čerpadlo jsem si já zafixoval vrtákem (největší co nacpeš do díry v řemenici....a ten vrták musí zapadnout přesně!!!na díru co je tam a nemá to téměř vakl...jinak ta vačka je prostě stejně jako hlava (mužeš změřit třeba vinglem...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19

