Zadní brzdy - bubnové

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Zadní brzdy - bubnové

Příspěvek od Sid6.7 » 07. 03. 2007 19:36

NA STK jsem měl velkej rozdíl na zadích brzdách. Obložení mám nový !!!! Bubny se zadají bejt taky O.K. Co s tím ? čím by to mohlo bejt ??? Jinak to auto celkově brzdí pěkně....
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 03. 2007 19:44

Zavzdušnění,
mastnota,
pokud jsou pakny nový, nemusí ještě správně sedět,
bubny můžou být nestejně vyběhlé
nečistota (zrnka) na obložení
nehomogenní materiál paken

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 07. 03. 2007 19:46

-podle mě by to mohlo být:
1) špatným seřízením samostavů
2)esi máš omezy tlaku na zad. nápravu tak jima
3)např. mastnotou třecích ploch
:wink:

sorry...Venca už to popsal
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 03. 2007 19:49

Cvrcek Martin píše:-2)esi máš omezy tlaku na zad. nápravu tak jima
Ty tam nejsou.

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

b

Příspěvek od Sid6.7 » 07. 03. 2007 19:51

Super, v Sobotu to rozdělám a proleju to lihem :-) Typek z STk mi řikal že tady často pomůže prohotid vzájemě bubny .... Co vy na to ?
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 07. 03. 2007 19:52

Ja bych to videl na samostavy, taky jsem s tim mel problemy, jak uz jsou stary tak se sami neseridi, aspon ja je musel doladovat rucne.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: b

Příspěvek od Cvrcek Martin » 07. 03. 2007 19:54

Sid6.7 píše:Super, v Sobotu to rozdělám a proleju to lihem :-) Typek z STk mi řikal že tady často pomůže prohotid vzájemě bubny .... Co vy na to ?
..tak když máš nový obložení, tak je to celkem bezpředmětný--ty "pakny" se stejně musej na tu danou ovalitu zajet..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 08. 03. 2007 07:56

ja kdyz mel kdysi nove oblozeni na skodovce a jel jsem s tim na stk, zadni brzdy byly nesoumerne a ja technickovi rek, ze jsem menil oblozeni a ze nevim cim to muze byt, ze jsme to cele cistil apod, tak rikal, ze je to jasne, ze si to sedne a nechal me projit ... (asi soudny clovek) ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět