palivový čerpadlo
palivový čerpadlo
ahoj, potřebuju vědět jestli když zacpu díru kterou přichází benzín z nádrže čerpadlo pojede bez problému nebo se sníží otáčky... chci vědět jestli vytvoří potřebnej tlak... díky
tak to zkus a neptej se.. 
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
mimochodem nevedel by tu nekdo kolik proudu ma brat cerpadlo naprazdno pri 12,5 V.
mam ted dve cerpadla vyndany a jedno je kously, nameril jsem 14 Ohm a vzdycky v nem jen tikne ( na obe strany),nejakej navod jak ho setrne rozebrat a podivat se do nej???? no a druhy funguje jak ma.. 
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ahoj,
to "sekle" cerpadlo bude mit nejspise uvizlou mechanickou necistotu (nejbezneji kousek rzi z nadrze z duvodu protrzeni primarniho filtru primo pred vstupem cerpadla - v pripade "plastaku", chromak ma hlavni pumpu mimo nadrz) v podavacim ozubeni pumpy. Vetsinou znacne "neopravitelne" z duvodu nerozebiratelnosti vlastniho tela cerpadla. Stalo se mi to same - bohuzel.
Mozna by to teoreticky slo nejak pomoci tlaku lidove receno "profouknout", ale myslim, ze tato uvaha hranici s fantasii:)
to "sekle" cerpadlo bude mit nejspise uvizlou mechanickou necistotu (nejbezneji kousek rzi z nadrze z duvodu protrzeni primarniho filtru primo pred vstupem cerpadla - v pripade "plastaku", chromak ma hlavni pumpu mimo nadrz) v podavacim ozubeni pumpy. Vetsinou znacne "neopravitelne" z duvodu nerozebiratelnosti vlastniho tela cerpadla. Stalo se mi to same - bohuzel.
Mozna by to teoreticky slo nejak pomoci tlaku lidove receno "profouknout", ale myslim, ze tato uvaha hranici s fantasii:)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Nedávno mi čerpadlo taky blblo. Byl protržený ten primární filtr. Dle rady jsem čerpadlo propláchl bez filtru v naftě a zase běželo. Pak běželo jen když se do něho kleplo a za nedlouho mě nechalo na cestě. To mi udělal bavor prvně. A čerpadlo mě vyšlo nové na 5500Kč. To staré se teprve rozebrat chystám, ale je zalisované. No nevím jestli bych ho dával zpátky . Víš jak. Jiskra a bávo je oběžné dráze. Spíš provedu jen pitvu.
Vasa píše:Ahoj,
to "sekle" cerpadlo bude mit nejspise uvizlou mechanickou necistotu (nejbezneji kousek rzi z nadrze z duvodu protrzeni primarniho filtru primo pred vstupem cerpadla - v pripade "plastaku", chromak ma hlavni pumpu mimo nadrz) v podavacim ozubeni pumpy. Vetsinou znacne "neopravitelne" z duvodu nerozebiratelnosti vlastniho tela cerpadla. Stalo se mi to same - bohuzel.
Mozna by to teoreticky slo nejak pomoci tlaku lidove receno "profouknout", ale myslim, ze tato uvaha hranici s fantasii:)
nerozebíratelné??
Re: palivový čerpadlo
když je zaseklé pomáhá ho uvolnít přehazováním +-,dobrý je zdroj 14-15 V, zastavuje li se má vadné uhlíky nebo je pryč dosedací plocha. taky je spravuju,ale měním pak těla které si nechám vyrobit. cena bosch u bartáků po slevě 4900.-,Logo píše:ahoj, potřebuju vědět jestli když zacpu díru kterou přichází benzín z nádrže čerpadlo pojede bez problému nebo se sníží otáčky... chci vědět jestli vytvoří potřebnej tlak... díky
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
