performance e shop kde?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

performance e shop kde?

Příspěvek od Bobik » 06. 01. 2007 15:56

chtel se zeptat zda neznate nejaky e shop s performance dily na e30 konkretne na 2.0 kat, chtel bych trosku ten motor ozivit,a vykon zvednout,podotykam ze swap motoru na 2.5 delat nechci. Diky :D :D
Obrázek

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 06. 01. 2007 16:09

Ja teda mám za to, že u BMW je vždycky nejlevnejší varianta trochu vetšího navýšení vykonu výměna motoru :)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 06. 01. 2007 20:23

Mikka.M5 píše:Ja teda mám za to, že u BMW je vždycky nejlevnejší varianta trochu vetšího navýšení vykonu výměna motoru :)
o to vubec nejde,proste zadny swapy motoru delat nechci :lol: , to neni muj salek kavy, otazka zni, kde je takovy shop jestli teda je?
Obrázek

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 06. 01. 2007 21:48

nikdo nic? :D :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 07. 01. 2007 08:37

sežeň vačku, čip a výfukový svody..... aspon 10 hříbat by ti to mohlo přidat :wink:

ale na obyčejnou 2,3i to stejně mít nebude :roll:
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring :-)

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 07. 01. 2007 09:00

Dej si říct,Bobiku,kdysi jsme chtěli ladit obyč 120motor,a chlapík co se tím zabývá nám řekl ať přijdem,až našetříme cca 50 000,- :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a to jen na motor a kde jsou brzdy podvozek atd..... :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 07. 01. 2007 09:09

atmosfericky ti ta 2,0 moc nepojede, buď tam dát něco jinýho, nebo to současný přifouknout ;-)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07. 01. 2007 09:11

na e30.de prolez linky někde je tam odkaz na firmu v německu co dělá turbo kity na e30, včetně ecu megasquirt.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 12:09

Fugo píše:na e30.de prolez linky někde je tam odkaz na firmu v německu co dělá turbo kity na e30, včetně ecu megasquirt.
ok , mrknu na to
ale asi pujdu do toho turba,ten turbo kit bude hodne drahy,tak si myslim ze se to pude zvladnout i normalne abychom to udelali a nemuseli kupovat turbo kit

Uživatelský avatar
Fikux
Příspěvky: 4233
Registrován: 14. 02. 2003 19:22
Bydliště: Zewlákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikux » 07. 01. 2007 14:29

dej vědět výsledek to by mě celkem zajímalo :-) a určitě nejen mou osobu :P
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07. 01. 2007 17:31

Bobik píše:ok , mrknu na to
ale asi pujdu do toho turba,ten turbo kit bude hodne drahy,tak si myslim ze se to pude zvladnout i normalne abychom to udelali a nemuseli kupovat turbo kit
Home made turbo vyjde dráž.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 18:37

Fugo píše:
Bobik píše:ok , mrknu na to
ale asi pujdu do toho turba,ten turbo kit bude hodne drahy,tak si myslim ze se to pude zvladnout i normalne abychom to udelali a nemuseli kupovat turbo kit
Home made turbo vyjde dráž.
ty ja myslim ze ani ne,tedka sem se bavil s jednim klukem ktery tomu dost rozumi,a rikal ze pokud bude turbo foukat do 0,6 baru tak neni potreba davat jinou ecu, a vetsina veci jako je vyfuk a svody si necham udelat u jednoho chlapka,a material si taky sezenu docela dobre z zelezaren, sam sem zvedav jak to dopadne,uvidime , jak se rika, zkusit se ma vsechno :D :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07. 01. 2007 18:47

pokud to budeš dělat pořádně tak to vyjde dráž, ber to tak že na nastavení budeš potřebovat nějaký A/F měřák který není zadarmo a plno benzinu na testování, a nejvíce tě zaskočí různé "dětské nemoci". věř mi má to zasebou. A že na tlak 0.6 bar to zvládne stávající ECU dost pochybuju, ale uvidíš, já když to dělal tak se dělal komplet motor ,přeci jen dělat V12 není jen tak na odpoledne, stálo to plno peněz a nestál jsem o to abych kvůli tomu že jsem dal chudou směs vyndavat tu krávu zase ven.

Samozřejmě mám na mysli celkovou částku, pravdou zůstává že home made turbo vyjde "levněji" jen pocitově protože pouštíš peníze po částech kdežto za kit dáš třeba 60tis, a já bych dnes po tom kitu sáhl protože mě věř že mě 60tis nestačilo. Ale jak už jednou začneš tak prostě musíš...
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 18:57

Fugo píše:pokud to budeš dělat pořádně tak to vyjde dráž, ber to tak že na nastavení budeš potřebovat nějaký A/F měřák který není zadarmo a plno benzinu na testování, a nejvíce tě zaskočí různé "dětské nemoci". věř mi má to zasebou. A že na tlak 0.6 bar to zvládne stávající ECU dost pochybuju, ale uvidíš, já když to dělal tak se dělal komplet motor ,přeci jen dělat V12 není jen tak na odpoledne, stálo to plno peněz a nestál jsem o to abych kvůli tomu že jsem dal chudou směs vyndavat tu krávu zase ven.

Samozřejmě mám na mysli celkovou částku, pravdou zůstává že home made turbo vyjde "levněji" jen pocitově protože pouštíš peníze po částech kdežto za kit dáš třeba 60tis, a já bych dnes po tom kitu sáhl protože mě věř že mě 60tis nestačilo. Ale jak už jednou začneš tak prostě musíš...
je jasne ze pokud to ma byt udelany poradne, tak urcite to nebude cesta typu montaz a hned to bude fukncni, tech meraku a cidel bude treba dost, co se tyce benzinu to je mi taky jasny, no V12 to je jine kafe, jenze u me to nespecha,kdyz s autem jezdit nebudu,tak mi to proste nevadi a cas si vzdycky najdu.
Ty to mas reseny jak tu svou ecu? mas tam nejaky piggyback system nebo hned nejaka standalone ecu?
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07. 01. 2007 18:59

piggyback APEXi SAFC II
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 19:03

Fugo píše:piggyback APEXi SAFC II
a ladil/nastavoval sis to sam?takze u toho apiggyback APEXi SAFC II ses napojil na stavajici cidla v aute ne?
jaky vstriky si pouzil,je mi jasne ze ti urcite nestacily seriovy, kolik mas tedka kolem 280ccm?
Obrázek

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 19:18

DVORIS píše:Dej si říct,Bobiku,kdysi jsme chtěli ladit obyč 120motor,a chlapík co se tím zabývá nám řekl ať přijdem,až našetříme cca 50 000,- :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: a to jen na motor a kde jsou brzdy podvozek atd..... :wink:
vsak se nech prekvapit :lol: :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 07. 01. 2007 20:29

piggybacky všeobecně jsou jen ojebávky stávajících ECU, zapojuje se mezi MAF a ECU a modifikuje signál z MAFu = lže ECU o množství nas. vzduchu, výměnou vstřiků za větší (není podmínkou) a modifikací signálu z MAF lze docílit správného nastavení A/F. Problematika je trošku složitější, koukni na web. Apexi.com tam to najdeš, tetnto piggy neumí ladit předstih ale u mě nebylo zatím třeba takže mě to nevadí. Ladím sám bohatost (EGT,2xplnící tlak,IAT,RPM) logguji pomocí LM-1 od Innovate Motorsports do notebooku, kde to potom analyzuju a upravím dle potřeby, vždy začínám od směsi bohatší a pomalu ubírám. EGT měřím teploměrem od WESTACH. vstřiky mám 280ccm, dají se spočítat na stránkách RC engineering.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Uživatelský avatar
Bobik
Příspěvky: 1216
Registrován: 24. 12. 2005 11:24
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Bobik » 07. 01. 2007 20:50

Fugo píše:piggybacky všeobecně jsou jen ojebávky stávajících ECU, zapojuje se mezi MAF a ECU a modifikuje signál z MAFu = lže ECU o množství nas. vzduchu, výměnou vstřiků za větší (není podmínkou) a modifikací signálu z MAF lze docílit správného nastavení A/F. Problematika je trošku složitější, koukni na web. Apexi.com tam to najdeš, tetnto piggy neumí ladit předstih ale u mě nebylo zatím třeba takže mě to nevadí. Ladím sám bohatost (EGT,2xplnící tlak,IAT,RPM) logguji pomocí LM-1 od Innovate Motorsports do notebooku, kde to potom analyzuju a upravím dle potřeby, vždy začínám od směsi bohatší a pomalu ubírám. EGT měřím teploměrem od WESTACH. vstřiky mám 280ccm, dají se spočítat na stránkách RC engineering.
jj ja vim co to je piggyback, kolik mas tedka EGT?mrknu na ty stranky,pokud by ti nevadilo , tak bych potreboval s tebou par veci probrat,a poradne sepsat,at to mam vse pohromade.
Obrázek

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 525
Registrován: 10. 08. 2004 19:58
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo » 08. 01. 2007 06:57

ok, EGT jsem měl mám pocit max 920°C ale nevím to jistě musel bych kouknout do logů.
Kawasaki ZX-10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<<
www.volny.cz/antenysatelity

Odpovědět