performance e shop kde?
performance e shop kde?
chtel se zeptat zda neznate nejaky e shop s performance dily na e30 konkretne na 2.0 kat, chtel bych trosku ten motor ozivit,a vykon zvednout,podotykam ze swap motoru na 2.5 delat nechci. Diky


ty ja myslim ze ani ne,tedka sem se bavil s jednim klukem ktery tomu dost rozumi,a rikal ze pokud bude turbo foukat do 0,6 baru tak neni potreba davat jinou ecu, a vetsina veci jako je vyfuk a svody si necham udelat u jednoho chlapka,a material si taky sezenu docela dobre z zelezaren, sam sem zvedav jak to dopadne,uvidime , jak se rika, zkusit se ma vsechnoFugo píše:Home made turbo vyjde dráž.Bobik píše:ok , mrknu na to
ale asi pujdu do toho turba,ten turbo kit bude hodne drahy,tak si myslim ze se to pude zvladnout i normalne abychom to udelali a nemuseli kupovat turbo kit

pokud to budeš dělat pořádně tak to vyjde dráž, ber to tak že na nastavení budeš potřebovat nějaký A/F měřák který není zadarmo a plno benzinu na testování, a nejvíce tě zaskočí různé "dětské nemoci". věř mi má to zasebou. A že na tlak 0.6 bar to zvládne stávající ECU dost pochybuju, ale uvidíš, já když to dělal tak se dělal komplet motor ,přeci jen dělat V12 není jen tak na odpoledne, stálo to plno peněz a nestál jsem o to abych kvůli tomu že jsem dal chudou směs vyndavat tu krávu zase ven.
Samozřejmě mám na mysli celkovou částku, pravdou zůstává že home made turbo vyjde "levněji" jen pocitově protože pouštíš peníze po částech kdežto za kit dáš třeba 60tis, a já bych dnes po tom kitu sáhl protože mě věř že mě 60tis nestačilo. Ale jak už jednou začneš tak prostě musíš...
Samozřejmě mám na mysli celkovou částku, pravdou zůstává že home made turbo vyjde "levněji" jen pocitově protože pouštíš peníze po částech kdežto za kit dáš třeba 60tis, a já bych dnes po tom kitu sáhl protože mě věř že mě 60tis nestačilo. Ale jak už jednou začneš tak prostě musíš...
je jasne ze pokud to ma byt udelany poradne, tak urcite to nebude cesta typu montaz a hned to bude fukncni, tech meraku a cidel bude treba dost, co se tyce benzinu to je mi taky jasny, no V12 to je jine kafe, jenze u me to nespecha,kdyz s autem jezdit nebudu,tak mi to proste nevadi a cas si vzdycky najdu.Fugo píše:pokud to budeš dělat pořádně tak to vyjde dráž, ber to tak že na nastavení budeš potřebovat nějaký A/F měřák který není zadarmo a plno benzinu na testování, a nejvíce tě zaskočí různé "dětské nemoci". věř mi má to zasebou. A že na tlak 0.6 bar to zvládne stávající ECU dost pochybuju, ale uvidíš, já když to dělal tak se dělal komplet motor ,přeci jen dělat V12 není jen tak na odpoledne, stálo to plno peněz a nestál jsem o to abych kvůli tomu že jsem dal chudou směs vyndavat tu krávu zase ven.
Samozřejmě mám na mysli celkovou částku, pravdou zůstává že home made turbo vyjde "levněji" jen pocitově protože pouštíš peníze po částech kdežto za kit dáš třeba 60tis, a já bych dnes po tom kitu sáhl protože mě věř že mě 60tis nestačilo. Ale jak už jednou začneš tak prostě musíš...
Ty to mas reseny jak tu svou ecu? mas tam nejaky piggyback system nebo hned nejaka standalone ecu?

piggybacky všeobecně jsou jen ojebávky stávajících ECU, zapojuje se mezi MAF a ECU a modifikuje signál z MAFu = lže ECU o množství nas. vzduchu, výměnou vstřiků za větší (není podmínkou) a modifikací signálu z MAF lze docílit správného nastavení A/F. Problematika je trošku složitější, koukni na web. Apexi.com tam to najdeš, tetnto piggy neumí ladit předstih ale u mě nebylo zatím třeba takže mě to nevadí. Ladím sám bohatost (EGT,2xplnící tlak,IAT,RPM) logguji pomocí LM-1 od Innovate Motorsports do notebooku, kde to potom analyzuju a upravím dle potřeby, vždy začínám od směsi bohatší a pomalu ubírám. EGT měřím teploměrem od WESTACH. vstřiky mám 280ccm, dají se spočítat na stránkách RC engineering.
jj ja vim co to je piggyback, kolik mas tedka EGT?mrknu na ty stranky,pokud by ti nevadilo , tak bych potreboval s tebou par veci probrat,a poradne sepsat,at to mam vse pohromade.Fugo píše:piggybacky všeobecně jsou jen ojebávky stávajících ECU, zapojuje se mezi MAF a ECU a modifikuje signál z MAFu = lže ECU o množství nas. vzduchu, výměnou vstřiků za větší (není podmínkou) a modifikací signálu z MAF lze docílit správného nastavení A/F. Problematika je trošku složitější, koukni na web. Apexi.com tam to najdeš, tetnto piggy neumí ladit předstih ale u mě nebylo zatím třeba takže mě to nevadí. Ladím sám bohatost (EGT,2xplnící tlak,IAT,RPM) logguji pomocí LM-1 od Innovate Motorsports do notebooku, kde to potom analyzuju a upravím dle potřeby, vždy začínám od směsi bohatší a pomalu ubírám. EGT měřím teploměrem od WESTACH. vstřiky mám 280ccm, dají se spočítat na stránkách RC engineering.

