Vadný posilovač E34

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Anton
Příspěvky: 360
Registrován: 22. 08. 2006 12:16
Bydliště: Plzeň/Smědčice

Vadný posilovač E34

Příspěvek od Anton » 23. 12. 2006 19:17

Mam takový malý problém u mé e34 rv 89. Když auto stojí a já začnu kroutit volantem, třeba při parkovaní, tak ve volantu začne divně cukat. S touto vadou sem to koupil, ale tehldy to dělalo jen víjmečně, ale teĎ to už dělá pokaždý a ty zvuky nejsou příjemný(klepání, pískání). Jakmile se auto dostane jen trochu do pohybu tak to přestane.
Neví někdo čím by to mohlo být, popřípadě jak na to?
Díky.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3

Uživatelský avatar
Lospiratos
Příspěvky: 957
Registrován: 12. 03. 2006 20:33
Bydliště: Praha7

Příspěvek od Lospiratos » 23. 12. 2006 20:15

Nemam te za blbce... ale par lidi tady uz melo problemy se servem a ani se nekoukli do nadrzky na kapalinu jestli tam vubec nejakou maj :wink:
Obrázek
E31 850ci 6tikver
E36 1.8i touring ///MRD packet
Hotentot For life :)

Uživatelský avatar
Anton
Příspěvky: 360
Registrován: 22. 08. 2006 12:16
Bydliště: Plzeň/Smědčice

Příspěvek od Anton » 23. 12. 2006 20:17

Tam už sem se koukal a je skoro uplně plná :wink:
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3

Uživatelský avatar
matal
člen E30.cz
Příspěvky: 1547
Registrován: 01. 01. 2006 02:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matal » 24. 12. 2006 00:23

Něco podobného mi dělala 520i r.90, bylo to hodně volným klíňákem na servopumpě.. Pochopitelně může to být jiná závada..

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 25. 12. 2006 13:09

A při normální jízdě máš řízení v pořádku nebo se obějevují taky nějaké neduhy??? Zkontroluj si všechny čepy a klouby na řídící tyči, taky pomocný čep řízení a zkus i tu hliníkovou kostku co máš od volantu k převodce řízení, když to nebude nic z toho, tak bych to mohl typnout na převodku, mám asi doma jednu dobrou z 3,5. No prostě si zvedni předek a zatoč volantem a pak to zkus i na místě, jestli bude rozdíl při zatížení

Uživatelský avatar
Anton
Příspěvky: 360
Registrován: 22. 08. 2006 12:16
Bydliště: Plzeň/Smědčice

Příspěvek od Anton » 25. 12. 2006 14:05

Jakmile se auto jen trochu pohne tak to hned přestane a vše je bez problému. Někdy zkusim to cos mi poradil s tim zatíženim a zdělim výsledek.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3

Odpovědět