z 2,0litra udelat 2,3ku?
dobra povidej dal.takze blok z ety dobra a je jedno jestli z ty vykonejsi nebo ne?hlavu muzu nechat z dvoulitra?vstriky bych vzal rovnou se sanim z 325i a co treba potenciometr ten bude stacit z doulitr?vahu taky z dvouapulky nebo staci dvoulitrova?a co motorova elektrika?muzu nechat tu ridici jednotku z dvoulitra motronica i s elektrikou?ondra_m píše:No to máš sice pravdu, ale k čemu ti to bude když ten pitomec bude s třetinovou prací furt rychlejší?
To si raději kup blok z 325e, sání z 325i, vstřiky z 2.5i. A máš šanci, že třeba tomu každýmu druhýmu i ujedeš. A finančně to vyjde skoro stejně jako to s tou 2.3i
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
tyvole Vlado, co to taj zas rozvádíš za debatu? chceš aby tě zase nakonec někdo vyprudil po tvym neodbytnym dotazování na hovadiny? už se konečně prober, mam pocit že občas tvý příspěvky snad píše někdo schyzofrení...nejsi tu chvíli tak se trochu soustřed na to co už je tady stokrát popsaný dřív než neco vypustíš...
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
vtip je v tom ze vaha, vstriky je na 2.0 a 2.3 stejna...kdyz tam das elektriku z 2.5 se vstrikama, budes tam mit prilis moc benzinu a malo vzduchu... na to musis dat sani z 2.5 aby se tam stihal dostavat vzduch....kdyz tam bude dost vzduchu i benalu, casem odpalis pisty pac bude prilis silna smes na slabe pisty... kdyz nechas sani, vstriky, vahu a RJ z 2.0, smes chuda nebude, pac benal i vzduch si seridi RJ ale bude toho malo na zdvihovej objem 2.3.... tudiz se prober a sezen si 2.5, nezli takhle bastlit 2.0 a 2.3.... kdyz 2.3, tak kompletni a prekopat kabelaz, nebo 2.5 z plastaku a nemusis prekopavat nic, pokud z chromaku, par detailu menit budes muset.... a jelikoz si bystrej a uzvanenej hoch, jiste pro tebe nebude problem stravit 3 dny prolezanim fora, pac tahle rovina vymeny uz tady byla nejmin 20x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
ty poznamky ste si mohli odpustit.co vam zase vadi?ale vubec seru na to jak ma clovek mit chut do toho aby si s necim pohral kdyz se vzdycky najde nekdo kdo mu musi srat na hlavu a to nadseni zkazit.vite co smazte tohle tema,nema to cenu.ale az se jenou budete ptat sakra Vlado co v tom mas za motor ze to tak jede tak mi vlezte na zada. 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Tý voe to je pořád do kola, pokolikátý už to končí kecama typu "až já budu mít...."vlada320 píše:ty poznamky ste si mohli odpustit.co vam zase vadi?ale vubec seru na to jak ma clovek mit chut do toho aby si s necim pohral kdyz se vzdycky najde nekdo kdo mu musi srat na hlavu a to nadseni zkazit.vite co smazte tohle tema,nema to cenu.ale az se jenou budete ptat sakra Vlado co v tom mas za motor ze to tak jede tak mi vlezte na zada.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
jenomze ty me neznas a ja sem takovej ze kdyz neco reknu tak to udelam nejsem takovej ten tip co ma hubu plnou kecu a zkutek utek.udelam to sice to treba nekdy trva chce to cas ale udelam to.v patnacti sem si rek ze si dam dohromady nepojizdnou e30ku a ze bude jeste litat jako drak a dam ji novej lak atd....a co sem udelal mam krasnou e30cu kterou sem si postavil vlastnima rukama a nici rady sem k tomu nepotreboval.na to ze sem si utahoval hlavu na bavu rukou ste meli taky plno kecu a co bavo jezdi porad a je s nim neco ne!s tim motorem si muzu delat co chci a porad jezdi stejne krasne a bez nejakejch problemu sebemensich.zadnej automechanik nejsem j delam skolu ze ktery az vyjdu tak ze me bude policajt ale kdejakej automechjanik mi muze polibit prdel!a dost koncim ja si jednou postavim poradnej motor a vy mi muzete vite co.kdyz sem to rek tak to dodrzim ja vzdycky vsechno dodrzim jen rikam obcas to chce cas no.BOOST píše:Tý voe to je pořád do kola, pokolikátý už to končí kecama typu "až já budu mít...."vlada320 píše:ty poznamky ste si mohli odpustit.co vam zase vadi?ale vubec seru na to jak ma clovek mit chut do toho aby si s necim pohral kdyz se vzdycky najde nekdo kdo mu musi srat na hlavu a to nadseni zkazit.vite co smazte tohle tema,nema to cenu.ale az se jenou budete ptat sakra Vlado co v tom mas za motor ze to tak jede tak mi vlezte na zada.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
Vlado a slovíčko "děkuju" tě doma evidentně nenaučili co
Ondra, Max i jiný se ti tady pokoušeli relevantně odpovědět na tvoje otázky (na který bys tu stejnak našel odpověď, jen nebejt línej) a ty se tady místo toho zase vztekáš jak malej fakan..
Jo a je fajn že nejseš typ zkutek utek, to obdivuju, i když nevim co to ten zkutek je
Ondra, Max i jiný se ti tady pokoušeli relevantně odpovědět na tvoje otázky (na který bys tu stejnak našel odpověď, jen nebejt línej) a ty se tady místo toho zase vztekáš jak malej fakan..
Jo a je fajn že nejseš typ zkutek utek, to obdivuju, i když nevim co to ten zkutek je
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Kdyz funguje 2,7 s elektrikou z 2,5, nevidim duvod, proc by nefungovalo 2,3 s elektrikou 2,0. V nejhorsim pripade (kdyby nahodou v max. otackach a pri plne otevrene klapce nestacily dvoulitrove vstriky nebo RJ dodat dost benzinu, aby to nebylo chude) by to tutove fungovalo s elektrikou 2,5. Navic by se to dalo poskladat do dvoulitroveho bloku a zustal by legalni typ motoru, coz u zastavby 2,5 jaksi nejde.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
takze v tehle chvili 1950 prispevku nebyly zadosti o pomoc, radu, nazor, ale jen blbe zvaneni?vlada320 píše:sem udelal mam krasnou e30cu kterou sem si postavil vlastnima rukama a nici rady sem k tomu nepotreboval
ty ses opravdu pako, nejdriv zadas nazor nebo radu a kdyz neni odpoved dle tvyho gusta, nehledas chybu ve svem usudku nebo neresis jak to tedy vylepsit tak aby to fungovalo, ale my sme ubozaci a jenom ti chceme zle. Vis co? Delej si dle svyho, skoc treba do zdi a res nesmrtelnost chrousta.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Bobane, jiste veci na 2.3 jen tak nepovesis, uz jen proto, ze 2.3 ma rozdelovac zboku, musis neco prekopat aby to utahlo motormanagement z 2.5. Cidla, rozdelovac, elektrika, bla bla. Nikdo netvrdi ze to nepojede, ale ze to pojede blbe. I ta eta potrebuje vic uprav aby slapala, tady jen jistej uzivatel chce lehky zmeny a kombinace bez masivnich prestaveb, coz prestavba 2,7e na 2,7i masivni je, jak jiste uznas.Boban píše:Kdyz funguje 2,7 s elektrikou z 2,5, nevidim duvod, proc by nefungovalo 2,3 s elektrikou 2,0. V nejhorsim pripade (kdyby nahodou v max. otackach a pri plne otevrene klapce nestacily dvoulitrove vstriky nebo RJ dodat dost benzinu, aby to nebylo chude) by to tutove fungovalo s elektrikou 2,5. Navic by se to dalo poskladat do dvoulitroveho bloku a zustal by legalni typ motoru, coz u zastavby 2,5 jaksi nejde.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
To máš pravdu, že neznám, ale to co tady z tebe vypadlo na fóru mi myslím úplně stačí.vlada320 píše: jenomze ty me neznas a ja sem takovej ze kdyz neco reknu tak to udelam nejsem takovej ten tip co ma hubu plnou kecu a zkutek utek.udelam to sice to treba nekdy trva chce to cas ale udelam to.v patnacti sem si rek ze si dam dohromady nepojizdnou e30ku a ze bude jeste litat jako drak a dam ji novej lak atd....a co sem udelal mam krasnou e30cu kterou sem si postavil vlastnima rukama a nici rady sem k tomu nepotreboval.na to ze sem si utahoval hlavu na bavu rukou ste meli taky plno kecu a co bavo jezdi porad a je s nim neco ne!s tim motorem si muzu delat co chci a porad jezdi stejne krasne a bez nejakejch problemu sebemensich.zadnej automechanik nejsem j delam skolu ze ktery az vyjdu tak ze me bude policajt ale kdejakej automechjanik mi muze polibit prdel!a dost koncim ja si jednou postavim poradnej motor a vy mi muzete vite co.kdyz sem to rek tak to dodrzim ja vzdycky vsechno dodrzim jen rikam obcas to chce cas no.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7