hydraulická zdvihátka
-
noname
hydraulická zdvihátka
dělal jste je někdo na m40? nejako to klape tak nevím jestli to nechat plavat nebo se do toho pustit.potřebuju radu co to obnáší.
-
Návštěvník
No nevím ale asi jsi to celý nečetl - tohle je tam napsany a s tím bych souhlasil Sprchování oleje maže pouze vačku a vahadla nikoliv hydraulické zdvihátko (hydroštel) to je mazáno pouze tlakovým olejem. Klepání těchto zdvihátek je způsobeno několika důvody a to nízkým tlakem oleje nebo ventylovou vůlí které není toto zdvihátko schopno vymezit.
-
noname
Zavolej do BMW Vysoké Mýto, tel. 465423181 a tam ti řeknou, že ho buď mají skladem, nebo ho objednají. Když jsem tam volal já, tak mi řekli, že stojí 530,-kč i s DPH, tak že 700,- je blbost. Jinak přes známého jsem je měl možnost sehnat za 490,-kč, ale to byla replika z Holandska. Nevim jak moc je velký rozdíl v kvalitě.
-
Návštěvník
Nechce měnit vahadla, ale hydroštely. Když bude vydřená vačka, tak budou i vahadla stát za h...o. Pak to bude stát dost peněz a podle mé zkušenosti je lepší koupit jiný motor, který bude v pořádku a jezdíš za den nebo dva.Anonymous píše:Taky bych s ním souhalsil. Jestli bude vačka špatna a vyměníš jen vahaldla tak během pár měsícu se taky vydřou. Pak už jedinej recept vyměnit obojí. Upřímně u M40 to není nic neobvyklého. Prostě na to trpěj.
Já jsem koupil komplet dobrou hlavu za 4500,-. Byla ustrojená, nemusel jsem na ni šáhnout. Dal jsem ji tam a komplet i s prací a materiálem mě to vyšlo cca 6000,-kč. Za týden jsem měl nabídku komplet motor se vším i s jednotkou za 6500,-. Motor byl ještě v autě a šel opravdu pěkně, jak v tahu, tak na volnoběh. Tak že si myslím, že záleží na příležitosti a možnostech. Příště bych jezdil pořád pryč a mezitím bych sháněl motor, pak bych si ho přehodil a jezdil dál. Jak se začneš rejpat v motoru, tak to nikdy nezůstane jen u výměny jedné součástky. Vim o čem mluvim.
-
noname
diky chlapy za radu. máte všichni pravdu. rano jsem to rozdelal a ta vacka je uplne vydrena. jsou ucpane ty dirky na sprchovani vacky tak jsem to prostouchl zase to zadelam a jak mi radil nekdo na zacatku a ja se tomu smal zesilim si radio. Vono to nejako dopadne a pak mi nekdo prodate jinej motor. kdybych to mel vsechno menit (vacku , vahadla, hydro ...) tak to radsi necham a pak si za to koupim motor a tenhle budu mit na dily.
Ta trubička se ráda ucpává hlavně když se překračujou výměnný lhůty oleje. Chce to používat aspoň trochu dobrej olej a měnit včas. Navíc není nic jednoduššího než jí vyčistit. To samý platí pro hydroštely - neni na nich nic co by se mohlo opotřebit. Všechno je to jen usazený a zapečený karbon.
Čistil jsem hydroštely i trubku ňákym přípravkem od Wynnse (litr za cca 400,-) a ticho a pohoda, vypadaly jak nový.
Čistil jsem hydroštely i trubku ňákym přípravkem od Wynnse (litr za cca 400,-) a ticho a pohoda, vypadaly jak nový.
Trubku jsem vzal do koupelny
a pustil plnou vodarnu do toho prstynku jak je uprostred tak aby voda tekla vzdy do jedny poloviny. Vylitly z ni pekny sracky (trochu zapraseny umyvadlo
). Hned je videt jak tema dirkama zacne tyct voda. Takhle jsem to macel dokud z toho tekl bordel. Pak jsem do zkumavky nalil tu dekarbonizacni latku (mozna by sla pouzit i naka arva nebo tak neco) a namocil to asi na den - je to jak caj, krasne to rozpusti jakykoliv usazeniny. Nakonec vyplach v benzinu. Tak jsem cistil uplne ucpanou rouru, ze ktery za behu sotva ukapla kapka. Po cisteni jak nova.
S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.
S hydrostelama je vetsi sranda. Daval jsem je take do ty dekarb. latky ale menil jsem ji nekolikrat. Hydrostel musi jit rukou zmackout - musi pumpovat. Ty co jsem cistil byly zatvrdly i po tejdenim louhovani, tak jsem je opatrne pomalicku utahnul ve sveraku a koukal co z nich leze za bordel. Tim se rozhejbaly, pak jeste jednou proplach. Je to docela pakarna, ja jsem se s tim pachtil asi 14 dni, ale zdvihatka jak novy, stoji to za to.
Překvapuje mě, že voda dokáže s tím karbonem takhle zamávat, ale jestli se ti to povedlo, tak si myslím, že je to přínos pro všechny i když ta trubička není tak drahá. Zato ty hydroštely jestli jdou takhle vyčistit, tak je to superka. To těch 14 dní za to stojí, protože na M40 stojej 3600,-kč a to je aspoň pro mě dost peněz. Dík za radu.