E30 touring - s jakym motorem ??? 318i / 320i nebo 325i ???
E30 touring - s jakym motorem ??? 318i / 320i nebo 325i ???
Pratele, rad bych si poridil E30 verzi TOURING (combi) ale premyslim s jakym motorem, puvodne sem chtel 318i, nicmene jeden clovek me odrazoval, ze 1.8ka s tim autem "nejede", stejne tak me odrazoval i od 320i. Dodnes nemam jasno, jestli 320i byly jen 6-ti vlace nebo jestli treba nebyly i verze 320i jako 4-valce ??? Chci se zeptat na vase postrehy a zkusenosti - zajima me samozrejme i realna spotreba za kolik se s jakym motorem da jezdit. /Uvital bych i zkusenosti a moznosti predelavani tehle aut na LPG !!! - predevsim potom 6-valce 320i, 325i - jestli tam treba neni nakej zasadni problem oproti slabsim 4-valcum ???/, diky moc, hribe.
kdyz chce nekdo auto pro rodinu, kombika a jeste uvazuje o lpg, tak mu asi o spotrebu jde .. ne?Bawor píše:Já mám 325i touringa a nemůžu si to vynachválit auto je celkem živý mám ho sice jenom půl roku ale ještě sem neměl jedinej problém že by mě někde nechalo (a doufám že to tak zůstane) spotřebu počítej tak okolo 10 dá se i míň, ale takovejch lidí moc neznám že by s báwem jezdili na spotřebu.
kazdy nema auto na kraveni . nebo se bawo neda pouzit na normalni jezdeni? nechapu ty stale se opakujici nazory, ze u bmw se nema hledet na spotrebu a koupit 2,5l .. je to auto jako kazde jine ..
nekdo koupi kupecko 325 na kraveni, nekdo touringa 318 pro rodinu nebo na denni dojizdeni do prace ... a jestli najedes denne treba 100km, resis, jestli to zere o 2 litry min nebo vic .. nekdo resi, kolik stoji pojistka ....
pokud chces auto pro rodinu a na normalni jezdeni .. nehodlas s tim blbnout a uvazujes o lpg, kup klidne 318 ...
na normalni jezdeni je uplne v pohode .. bude pri normalnim jezdeni zrat kolem 8l ...
auto dobre vybirej - hlavne po motoricke strance .. pokud dobre koupis a budes se o nej starat, vydrzi bez problemu ..
nehlede na to, ze lpg bude rozhodne levnejsi ...
325 bude lepsi .. bude to 6ti valec .. mas rezervu vykonu ... predjizdeni apod ...
320 nikdo nedoporucuje (stena spotreba, pojistka, nizsi vykon nez 325), ale pry se da sehnat v lepsim stavu nez 325 ...
to uz ti nedko poradi ...
ja mam 2xBMW a spotrebu resim u obou ... je to spatne?? nebo co jako?
ma v jednom LPG .. a proc? protoze me s tim bavi jezdit a zaroven s tim jezdim do prace ... a kdyz muzu usetrit, tak proc ne?
stejne tak resim spotrebu u druheho auta .. zere hodne .. ale vedel jsem to dopredu a pocital jsem s tim .. ale stejne jezdim na spotrebu .. ono se stejne s rodinou moc vyvadet neda .. a jsem rad, ze jezdim bezpecneji a rovnez jsem rad, ze jedim za 11l a ne za 13l ... a po meste jsem rad, ze tam je do 13 .... i kdyz muzu jet za 16 a budu pusobit efektneji ...
jasne, ze tomu obcas dam ... ale 98% jezdim normalne ...
nejsem proto bmw fanda? ze neumim jezdit bokem? ze s autem neblbnu?? ze resim spotrebu? nekdy fakt nechapu ....

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Měl jsem 318 Touring něco přes dva roky. Samo, že bych se občas chtěl svézt i líp, ale 1,8 mi vlastně úplně stačila. Měl jsem ji pro rodinu a na každodenní ježdění do práce a nikdy se mi na motoru nic nevysralo! Spotřeba na delší trasy šla až na 6,9l / 100km (hodně lehká noha), upozorňuju, že jsem jel na dovču, takže auto bylo naložené! Na ježdění do práce - 10km tam, 10 zpět si bral mezi 9,5 - 11l / 100km. Takže asi tak.
S autem jsem byl moc spokojený, skoro vůbec nezlobilo!
S autem jsem byl moc spokojený, skoro vůbec nezlobilo!

diky za nazory ...
Diky za nazory, urcite se tesim na dalsi ... Ja to auto nechci pro rodinu, tu zatim nemam. Casto ale vozim kola, lyze, ... takze chci kombika. Nadruhou stranu se obcas rad svezu, takze mam rad auta, ktery, ktery trochu jedou a dobre sedej ... Za rok najezdim cca 30 tis. takze na spotrebu docela hledim. V soucasny dobe mam starou Sierru 2.0 DOHC (88kW) s LPG, jezdi to celkem pekne, je to silny v nizkejch otackach, jezdim s tim asi za 10l (+/-) plynu a to to nijak nesetrim. Neni to vubec spatny auto, ale moc se mu nechce do otacek a na muj vkus je to takova dost velka "krava". Ja ho koupil spis z nouze narychlo, protoze mi predchozi auto ukradli. Ted se pohlizim po 3-kovym BMW, tyhle auta se mi vzdycky libily, nevim proc, ale maj proste neco do sebe. Je mi jasny, ze 325i bude asi nejzabavnejsi verze, ale prave se obavam, ze se s tim pak pod 10l nevejdu ... Jeden clovek mi ale treba rikal, ze 320i zere jeste vic, protoze je to slaby a musi se to tocit, zatimco s 325i se da jezdit i na nizkejch otackach, takze ve finale si vezme treba pri jizde po meste min ... od 1.8i v trouringu me vubec odrazoval... Tak chci proste jenom slyset i dalsi nazory ... - diky, zatim, hribe.
- Dieter Bonrath
- Příspěvky: 352
- Registrován: 02. 05. 2006 17:05
- Bydliště: Praha
spotřeba
Rozhodně bych neřekl, že 1,8 v kombíku nepojede, dávali se do kombíku i v nemalých počtech motory 1,6, které sice s těžkým autem trochu zápasili ale taky to nejelo špatně. Teď mám 2,5l a vím že už nechci žádný jiný motor. Pohybuji se se spotřebou někde mezi 8 -15ti litry a je celkem jedno kde se pohybuji (město - dálnice), opravdu hodně záleží na stylu jízdy. A když porovnám Sierru DOHC a 325i, tak se spotřebou z toho vychází lépe DOHC (přecejenom jen dvoulitr), ale rozdíl spotřeby se pohybuje tak půl litru až litr (vyzkoušeno - měl jsem to auto půjčené), ale je úplně propastný rozdíl mezi jejich výkony a jízdními vlastnostmi. Tam kde DOHC končí, BMW začíná!
Nechám to na Tobě, co si vybereš, ale já už vím, že bych dnes nešel do ničeho jiného než 2,5l a možná bych ještě zvažoval 324TD
Nechám to na Tobě, co si vybereš, ale já už vím, že bych dnes nešel do ničeho jiného než 2,5l a možná bych ještě zvažoval 324TD

e34 m40 5G, e31 m70 6G
Tak sem to nemyslel, že s tím musí člověk furt jezdit jako prase, ale ruku na srdce kdo se někdy nenechá zlákat tomu pořádně šlápnout. Já to nemám na každodenní ježdění takže já nějak extra spotřebu neřeším, ale když už by sem si měl kupovat auto u kterýho by sem řešil spotřebu tak radši 324td. S tím LPG to není zase tak jednoduchý musí se trochu zainvestovat do kvalitní sestavy aby z auta nebyla jenom pomalá mrdka.ajfel píše:kdyz chce nekdo auto pro rodinu, kombika a jeste uvazuje o lpg, tak mu asi o spotrebu jde .. ne?Bawor píše:Já mám 325i touringa a nemůžu si to vynachválit auto je celkem živý mám ho sice jenom půl roku ale ještě sem neměl jedinej problém že by mě někde nechalo (a doufám že to tak zůstane) spotřebu počítej tak okolo 10 dá se i míň, ale takovejch lidí moc neznám že by s báwem jezdili na spotřebu.
kazdy nema auto na kraveni . nebo se bawo neda pouzit na normalni jezdeni? nechapu ty stale se opakujici nazory, ze u bmw se nema hledet na spotrebu a koupit 2,5l .. je to auto jako kazde jine ..
nekdo koupi kupecko 325 na kraveni, nekdo touringa 318 pro rodinu nebo na denni dojizdeni do prace ... a jestli najedes denne treba 100km, resis, jestli to zere o 2 litry min nebo vic .. nekdo resi, kolik stoji pojistka ....
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Tak já taky něco napíšu
Z e30 jsem měl téměř všechny motorizace. Co se týká spotřeby, zvlášť u touringa, bude rozdíl plus mínus litr od 1,8 po 2,5. Mám teď u 2,5 dlouhodobě 9,2 l, jezdím tak půl město a půl mimo. S dvoulitrem nepojedeš o moc úsporněji, opět vlastní zkušenost. Při stejném stylu jízdy a stejném stavu motorů se dostane tak o 0,5 - 1 l níž, víc určitě ne.
Od 1,8 by mě odrazovalo, že je to čtyřvál, potencionální problémy s hydroštely a hlavně, u tohohle motoru poznáš každý kilo, který naložíš.
2,4 td - určitě dobrej motor, ale počítej, že budeš jezdit kolem 8 litrů. Dá se i pod 7, ale to už musíš mít hodně lehkou nohu. Najel jsem v td 80 tis. a průměr byl 7 - 7,5. Což při dnešní ceně nafty, pokud nemáš dobrej zdroj vychází téměř nastejno s 2,5i. Nehledě k tomu, že na naftu jsou veškerý ND o dost dražší, na motory M20 je všeho všude dost.
Počítal bych i s tím, že auto, který koupíš nebude úplně dokonalý a furt je levnější koupit do m20 kabely, svíčky a vyměnit olej, než kupovat do td žhav. svíčky a třeba řešit problém s čerpadlem nebo hlavou.
Podle mě ideální tříca na denní ježdění s tím, že se chceš občas vyblbnout by byla 325e Touring, ale to se bohužel nevyrábělo, čili jedzím 325iT a jsem spokojenej

Z e30 jsem měl téměř všechny motorizace. Co se týká spotřeby, zvlášť u touringa, bude rozdíl plus mínus litr od 1,8 po 2,5. Mám teď u 2,5 dlouhodobě 9,2 l, jezdím tak půl město a půl mimo. S dvoulitrem nepojedeš o moc úsporněji, opět vlastní zkušenost. Při stejném stylu jízdy a stejném stavu motorů se dostane tak o 0,5 - 1 l níž, víc určitě ne.
Od 1,8 by mě odrazovalo, že je to čtyřvál, potencionální problémy s hydroštely a hlavně, u tohohle motoru poznáš každý kilo, který naložíš.
2,4 td - určitě dobrej motor, ale počítej, že budeš jezdit kolem 8 litrů. Dá se i pod 7, ale to už musíš mít hodně lehkou nohu. Najel jsem v td 80 tis. a průměr byl 7 - 7,5. Což při dnešní ceně nafty, pokud nemáš dobrej zdroj vychází téměř nastejno s 2,5i. Nehledě k tomu, že na naftu jsou veškerý ND o dost dražší, na motory M20 je všeho všude dost.
Počítal bych i s tím, že auto, který koupíš nebude úplně dokonalý a furt je levnější koupit do m20 kabely, svíčky a vyměnit olej, než kupovat do td žhav. svíčky a třeba řešit problém s čerpadlem nebo hlavou.
Podle mě ideální tříca na denní ježdění s tím, že se chceš občas vyblbnout by byla 325e Touring, ale to se bohužel nevyrábělo, čili jedzím 325iT a jsem spokojenej

diky za dalsi ...
Dik moc za dalsi nazory ... Nakonec me ukecate snad a koupim ten 2.5 litr
Ja vam zase pridam pro zajimavost moje zkusenosti : Co se tyce NAFTY, tak ja nejsem zase uplnej neznalec, naopak sem velkym priznivcem dieselovych motoru, hlavne TDI, HDI, JTD ... - mel sem Peugeot 306 1.9TD, potom 306 2.0HDI - tuhle 306-ku mi ale prave ukradli, stalo me to asi 160tis a nemel sem to pojisteny
HDI-cko bylo letadlo, melo to sice jenom 66kW, ale ten kroutak - neni kW jako kW !!!, Kam se na to hrabe Sierra 2.0 DOHC (88kW) co mam ted, to se vubec neda srovnavat, litalo to jako drak, kdo to nezna, tak neuveri. Starsi 1.9 TD (66kW) jezdil taky dobre, ale byl mnohem hlucnejsi a mel vetsi spotrebu hlavne pri razantnejsi jizde (150km/hod a vic) a netahnul tak dobre od spoda. Diesela to chce koupit uz lepsiho a hlavne novejsiho, protoze ty hlavni dily na tyhle auta (cerpadla ...) bejvaj sakra drahy a na vrakovistivch sou vybrany, navic starsi diesely nebyly tak kultivovany ... Starsi benzinovy motory jsou spolehlivejsi a po vrakovistich se vali rozhodne vic dilu, proto kdyz uz kupuju takhle stary auto, tak chci benzin ... LPG system uz mam - mam ho prave v ty Sierre, je to BRC JUST II, neni s tim problem, auto ma sice asi mensi vykon, ale neni to skoro ani poznat. I na plyn to umi na dalnici 190km/hod plne nalozeny, vubec nejvic sem s tim jel, verte neverte, 210
Do kopcu uz se mu ale moc nechce
hribe




diky za dalsi ...
Dik moc za dalsi nazory ... Nakonec me ukecate snad a koupim ten 2.5 litr
Ja vam zase pridam pro zajimavost moje zkusenosti : Co se tyce NAFTY, tak ja nejsem zase uplnej neznalec, naopak sem velkym priznivcem dieselovych motoru, hlavne TDI, HDI, JTD ... - mel sem Peugeot 306 1.9TD, potom 306 2.0HDI - tuhle 306-ku mi ale prave ukradli, stalo me to asi 160tis a nemel sem to pojisteny
HDI-cko bylo letadlo, melo to sice jenom 66kW, ale ten kroutak - neni kW jako kW !!!, Kam se na to hrabe Sierra 2.0 DOHC (88kW) co mam ted, to se vubec neda srovnavat, litalo to jako drak, kdo to nezna, tak neuveri. Starsi 1.9 TD (66kW) jezdil taky dobre, ale byl mnohem hlucnejsi a mel vetsi spotrebu hlavne pri razantnejsi jizde (150km/hod a vic) a netahnul tak dobre od spoda. Diesela to chce koupit uz lepsiho a hlavne novejsiho, protoze ty hlavni dily na tyhle auta (cerpadla ...) bejvaj sakra drahy a na vrakovistivch sou vybrany, navic starsi diesely nebyly tak kultivovany ... Starsi benzinovy motory jsou spolehlivejsi a po vrakovistich se vali rozhodne vic dilu, proto kdyz uz kupuju takhle stary auto, tak chci benzin ... LPG system uz mam - mam ho prave v ty Sierre, je to BRC JUST II, neni s tim problem, auto ma sice asi mensi vykon, ale neni to skoro ani poznat. I na plyn to umi na dalnici 190km/hod plne nalozeny, vubec nejvic sem s tim jel, verte neverte, 210
Do kopcu uz se mu ale moc nechce
hribe




- Lukáš Brandejs
- Příspěvky: 718
- Registrován: 28. 05. 2006 17:12
- Bydliště: Praha
1.8 bude slabá, 2.0 jedině v lpg (chorvatsko jsem jel v přepočtu za 5 litru benzinu na 100km)jinak tě sežere, ale stejně nejede, 2.5 ti bude žrát stejně benzinu jako 2.0, ale svezení je někde jinde
Idealní: dej 2.5 do plynu a budeš
vysmátej.


608/302954
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG
EX e30 2.5 24v vanos, co kua teď ?? těžko do horšího....
89 E34 535 LPG