Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
karlik320
- Příspěvky: 435
- Registrován: 16. 10. 2006 19:28
- Bydliště: praha
Příspěvek
od karlik320 » 21. 11. 2006 14:25
zdravim,mam problem...mam digitalni hodiny,naridim je a pokazdy kdyz vypnu zapalovani tak se vynulujou

nevite cim by to mohlo byt?
-
georg
- Příspěvky: 1714
- Registrován: 04. 07. 2003 13:02
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od georg » 21. 11. 2006 14:57
karlik320 píše:zdravim,mam problem...mam digitalni hodiny,naridim je a pokazdy kdyz vypnu zapalovani tak se vynulujou

nevite cim by to mohlo byt?
hledal bych chybu ve stálem proudu. Tím vypnutím zapalování do nich nejde proud na udržení paměti. Toť můj názor

EX- BMW E30 316I Beránek ve vlčím rouše
BMW E39 528i T

-
karlik320
- Příspěvky: 435
- Registrován: 16. 10. 2006 19:28
- Bydliště: praha
Příspěvek
od karlik320 » 21. 11. 2006 17:16
georg píše:karlik320 píše:zdravim,mam problem...mam digitalni hodiny,naridim je a pokazdy kdyz vypnu zapalovani tak se vynulujou

nevite cim by to mohlo byt?
hledal bych chybu ve stálem proudu. Tím vypnutím zapalování do nich nejde proud na udržení paměti. Toť můj názor

to bylo prvni co me napadlo,tak sem to zkusil a proud tam jde stale i pri vypnutym zapalovani
E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe
-
euromen
- Příspěvky: 2050
- Registrován: 13. 06. 2005 10:39
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
od euromen » 21. 11. 2006 20:50
měl sem to samý...ale už sem to nedořešil.. auto šlo pááá..napadlo mě že je nízký napětí v síti...al už sem to nerealizoval.. nebo špatnej kontakt někde
dočasný konec BMW

-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 23. 11. 2006 19:26
Jojo, nemas tam nekde prechodovej odpor pres kterej ti tam de malo stavy??? nebo muze byt porusenej drat... vem multimetr a zmer si odpor toho kabelu...
Jinak jen dotaz: Nevymaze se to az po startu???
-
karlik320
- Příspěvky: 435
- Registrován: 16. 10. 2006 19:28
- Bydliště: praha
Příspěvek
od karlik320 » 23. 11. 2006 22:57
Rooster píše:Jojo, nemas tam nekde prechodovej odpor pres kterej ti tam de malo stavy??? nebo muze byt porusenej drat... vem multimetr a zmer si odpor toho kabelu...
Jinak jen dotaz: Nevymaze se to az po startu???
nene,uz pri otoceni klicku

E39 523iA daily
E36 318is----325 coupe
-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 24. 11. 2006 00:51
karlik320 píše:Rooster píše:Jojo, nemas tam nekde prechodovej odpor pres kterej ti tam de malo stavy??? nebo muze byt porusenej drat... vem multimetr a zmer si odpor toho kabelu...
Jinak jen dotaz: Nevymaze se to az po startu???
nene,uz pri otoceni klicku

Nemuze to byt hardwarova chyba??? Ja v tom nic tak slozityho nevidim, takze podle me to muze byt hardware(nejaka dioda,odpor,tranzistor na tistaku) nebo elektro instalace.... Zkus si pujcit jiny hodiny a zapojit je....
-
euromen
- Příspěvky: 2050
- Registrován: 13. 06. 2005 10:39
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
od euromen » 24. 11. 2006 08:59
to nebude.. protože ty hodiny jdou.. ale porstě pak asi ztraatí šťávu nebo co...
dočasný konec BMW
