Naměřený výkon 327i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Naměřený výkon 327i

Příspěvek od Pinki » 01. 11. 2006 19:53

Je to převzato z Polských stránek




Obrázek

Je to 95kW Eta s origo váhou vzduchu a 4x uloženou origo vačkou.
Má to sání, vstřiky,škrtící klapku,reg. tlaku a elektriku z 2,5.

Jednotka -
153 jeden graf + 5 ps chip z e30.cz
173 druhý graf
Výkony a toč. moment jsou skoro totožné :D

Uživatelský avatar
qWasyl
Příspěvky: 624
Registrován: 17. 09. 2004 20:26

Příspěvek od qWasyl » 01. 11. 2006 22:28

hodně, hodně dobrý.
Teď už jen, aby ten motor něco vydržel...

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 01. 11. 2006 23:15

oboje narostlo ale pokud KM=PS tak je to bida a esli KM=KW tak je to dobry az moc. tak jak?

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 01. 11. 2006 23:31

Blumen_071 píše:oboje narostlo ale pokud KM=PS tak je to bida a esli KM=KW tak je to dobry az moc. tak jak?
KM=KW
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 11. 2006 02:12

coz ale dle mne je relativne bezne dosazena hodnota u otevrene ety, ne?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 02. 11. 2006 08:31

Max-Max píše:coz ale dle mne je relativne bezne dosazena hodnota u otevrene ety, ne?
zalezi jakym způsobem se "otevře"

většinou se používá hlava / vačka z točivějších šestiválců, tady však zůstala vačka a hlava z ety - jinými slovy nemusí se tolik točit aby jela - všimni si, že maximum je už na 5 tisících otáčkách oproti běžný 2,0 nebo 2,5 třeba

vzhledem k tomuhle setupu jsou ty výsledný čísla dooost dobrý - pojede to hezky odspoda - 200 Nm už pod 2000 ot je fajnová hodnota
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 02. 11. 2006 10:56

Pri popsanych upravach, teda hlavne se stavajici vackou z ety, je zcela jiste KM=PS=k, neboli po cesku - jsou to kone. Polsky sice neumim, ale 157 kW s popsanymi upravami je proste nesmysl, naopak 157 k odpovida upravam i pouzite vacce.
Jestli je to pravda, tak myslim, ze je to za nejmene penez nejvice muziky. Rozdil ve vykonu oproti 325i neni moc vyznamny, naopak prubeh kroutaku je velmi slusny, takze bych rekl, ze je to lepsi, nez 325i.
Otazka je, kolik to papa.

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 02. 11. 2006 11:01

Jen by me zajimalo, jestli ten strmy pokles vykonu v 5800/min je skutecne nameren, nebo se dal nemerilo. Jestli je to zmerene, tak tam s nejvetsi pravdepodobnosti dojde k rozkmitani rozvodu, coz by chtelo asi jine ventilove pruziny.
Vite nekdo, jestli ma eta jine ventilove pruziny nez 325i?

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 02. 11. 2006 16:45

Ten výkon je samozřejmě v koních,ale jak už napsal DC na sérïovou vačku z Ety je good :D

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 02. 11. 2006 20:59

Boban píše:Jen by me zajimalo, jestli ten strmy pokles vykonu v 5800/min je skutecne nameren, nebo se dal nemerilo. Jestli je to zmerene, tak tam s nejvetsi pravdepodobnosti dojde k rozkmitani rozvodu, coz by chtelo asi jine ventilove pruziny.
Vite nekdo, jestli ma eta jine ventilove pruziny nez 325i?
eta ma slabší pružiny
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Odpovědět