Mám taky E34 a z kopce je lepší jet s kvaltem, na volnoběh jsou trysky decentně pootevřené, ale při ůplném puštění plynu a brždění motrem se trysky zavírají uplně, ale taky je fakt že na neutrál dojedeš dál, ale jestli chcěš pod kopcem brzdit, tak sundej nohu z plynu.Anton píše:Taky by mě to zajímalo, mam e34 a nevim jestli, když třeba jedu z kopce, jestli je lepší mít neutrál a jen dobržďovat nebo to odkvaltovat až na 2ku a pak teprv zabrzdit.
Zpusob jízdy!?
Pak by ten měřák musel bejt osciloskop...Exclusive píše:Ano zkoušel na 635 csi, nemohly jsme dojít na to proč motor nevytočí nad 5500, tak jsem měly podezření na elektiku u vstřiků, tak jsme je proměřovaly, jak obvod, tak impulzi a délku otevření vstřiků.(nebyly to vstřiky, nakonec jsme to nezistily co to dělá, tak jsme ho vyměnily za 5,0 V12)
aby z toho nebyla jen fraska , pro neznale, pan Vyjimecny mel zrejme na mysli delku otevreni vstriku (injectoru).
Regulace mnozstvi bezinu vstriknuteho do valce je dana dobou otevreni, tedy DELKOU pulsu z motoroveho kompjutru. Je to digitalni zalezitost, tedy ON/OFF zavreno /otevreno
Takova regulace se nazyva sirkova, PWM, neboli to znamena podle sirky impulsu. Regulace je jeste komplikovana okamzitou frekvenci, tedy otackami motoru.
Tedy
Exclusive napsal:
... na volnoběh jsou trysky decentně pootevřené, ...
znamena, ze jsou otevreny jen velmi kratce, dost pod milisekundu.
Zadny napul, nebo namin, pokazde naplno
Regulace mnozstvi bezinu vstriknuteho do valce je dana dobou otevreni, tedy DELKOU pulsu z motoroveho kompjutru. Je to digitalni zalezitost, tedy ON/OFF zavreno /otevreno
Tedy
Exclusive napsal:
... na volnoběh jsou trysky decentně pootevřené, ...
znamena, ze jsou otevreny jen velmi kratce, dost pod milisekundu.
Zadny napul, nebo namin, pokazde naplno
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Způsob jízdy?Já jezdim jako s náklaďákem,stále pod kvaltem.Snažim se udržovat otáčky někde mezi 1500 a 3500,ale při jízdě z kopce podřazuju klidně až na 4500.Samozřejmě zvyklej z voj.techniky jedině z meziplynem s dvojím vyšlápnutím spojky.Snažim se jezdit slušně,takže brzdy použiju fakt minimálně.Můj názor je,že při častem a dlouhém bržďění se nekurví jen obložení,ale i zavěšení podvozku a co víc,hlavně žárovky ve světlech(pokus o ftip).Nemam rád lidi,co před tebou jedou v noci,přibržďujou 2minuty ze stovky na osmdesát a pak se rozhodnou to došlajfovat před nějakou odbočkou,nebo tak něco.Prostě když brzdim,tak brzdim,nemistifikuju.
OK,všechno vcelku chápu - mám však možná stupidní dotaz. Co podtlaková stříkačka bez kompjůtru? Ta funguje jak? Chci říct - je vůbec možnost auto s K-Jetronic nějak vypiplat a donutit k většímu výkonu? Ale funkce tohoto zbytečného zařízení mi jsou naprosto utajeny,radši bych klasický karbce,nemám bramboráka abych koukal na spotřebu. Prostě mi někdo vysvětlete princip plís. Co vlastně donutí tu kostku za vrtulí dávkovat palivo do válců když tam není počítač? Mno a z toho vyplívá: Co když se to posere? A nakonec - co je u stříkačky taková ta kovová "bambule" co vypadá jak vosí hnízdo? Já ji v autě nemám.

BMW E21 315@318i M10 r.v.83@81
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
BMW E30 318i M10 r.v.86
Peugeot 405 2,0SRi XU9JAZ r.v.89
WINTER CAR Škoda Favorit 135LX r.v.93
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-mno myslím že u K-Jetronic se trysky otevírají samotným tlakem paliva-od palivového čerpadla,který toho tam cpe kvanta(zbytek se vrací). Káčko je docela dost složitý. Místo váhy vzduchu má měřič množství vzduchu/klapku která se otvírá a zavírá(v závislosti na poloze škrt.klapky=víc/míň vzduchu) a tlačí přitom na takovej "pístek" ,kterej řídí dávku paliva, který jde do vtřiků.Je to nepřetržitý vstřikování, takže vstřikujou všechny trysky zároveň(podle mě teda). Ta kulatá věc by mohl být zásobník tlaku paliva a
ještě je tam milion regulací a ventilků...
ještě je tam milion regulací a ventilků...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek